Hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saa90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä tein isyyspakkauksen viimeks, miehen eka muksu niin siks... Nyt en taida jaksaa, viimeks niin paljon näin vaivaa ja mies liikuttui kyyneliin asti, että ehkä se riittää :D Sieltä löytyi kaasunaamaria, ydinsuojaviittaa ja natsokorttia, löytyi myös sitä perus lällypaskaa ihan kiusalla. Meillä kans huumori tärkeää :)

Haha, se roikkuu tossa meidän kalenterin päällä, että on aina esillä :D

Ens viikolla varmaan marssittava kauppaan ja ostettava alushousuja ja muutamat uudet collegehousut itselle. Mahaa puristaa vyötäröltä varsinkin iltaisin turvotuksen vuoksi ja alushousut joko on tiukkoja tai sitten jo niin kulahtaneita että pakko ostaa uusia. :hilarious:
Nuo makkarat vatsalla ovat vaan muotoutuneet omasta mielestä, maha ei juurikaan vielä ole pullahtanut esiin että sen vuoksi vielä menee omat housut jalkaan. Farkuista en muutenkaan tykkää niin en oo niitä käyttäny muutoinkaan. Tosin Lontoossa pidin farkkuja ja omia capreja jalassa ja hyvin solahtivat kyllä vielä viimeviikolla jalkaan.

Lontoosta tuli hankittua vaaville mm. Elmeri-norsu pehmolelu, Bambi-välipuku (kevyt jonkin asteinen velour puku) ja Nalle Puh potkari. :joyful: Kuvausta ja pesua vaille ovat vielä matkalaukussa. Itselle ostin pari pidempää college paitaa jotta on helman mutkaa johon kasvavan vatsan kanssa vuorautua pakkasilla. :happy:

Se on sellanen hupikortti, jonka voi ottaa esille kun eukko alkaa "natseilla" :D sellasia on myytävänä varustelekassa muistaakseni. Siinä on hitlerin viikset jos oikein muistan :D

Meillä se kortti on piilossa ja ukko sen esille käy ottamassa ku mä olen inhottava :D Yleensä loppuu kaikki motkotukset siihen ku repeen nauramaan :D

Mie tilasin tänään yhden äitiyspaidan, oli niin hieno ettei voinu vastustaa! :happy: Mistä olette löytäneet vaatteita? Mie löysin muutaman nettikaupan (mein kaupungissa äitiysvaatetta saa vaan h&m), mutta en löytäny mieleisiä vaatteita kuin ton yhden! :eek: Kaikki oli jotenkin teinimäisiä rimpsumekkoja ja pilli legginssejä, ei mitään ns normaalia arkivaatetta. Tajuuko kukaan :p Ja kaikissa mistä katoin oli vaan samaa tarjolla :shifty:
Ostin mamalisius sivuilta ja zalandorilta:happy:

mä löysin tänään kirpparilta kahdet housut ja talvitakin :Heartpink tästä tää alkaa pikkuhiljaa, ei voi mitään kun niin alkaa painamaan jo omat vaatteet :confused4

Tein tänään ekan hankintani: ostin kirpparilta minikokoisen luonnonvalkoisen pörröhaalarin. En tiedä paljonko käyttöä sellaiselle oikeasti on, voipi ollakin käyttöä siinä kevättalvella, mutta olen ennenkin katsellut että haluan tuollaisen - voin sitten pukea vauvan ihan meidän koiran näköiseksi :p

Parit mammahousut tuli postissa, käytetyt yhdistelmät mummolaan vaunuiksi, patapum rintareppu, lipasto/hoitopöytä.
Mies hakee huomenna mobilen missä valot, ääni ja musiikki kaukosäätimellä.
Ostettavaa on vielä paljon ja järkevältä tuntuu nyt ostella kaikki pikkuhiljaa vaatetta on jo muovipussillinen. Tarkoitus olis tonne 86-senttiseen asti hommata vaatteet n.10 kpl per vaate/koko.

Oh meijän 8,5kk ikäselle vauvalle käy kohta toi 86 pieneks :D Meillä tällä hetkellä ongelma ku vaatteet loppuu kesken.

Mä en ole vielä esikoisellekkaan ostanut 80 kokoisia vaatteita, enkä edes 74 housuja... :D

Että pullahiiri aikoo kyllä hyvissä ajoin varautua ;)

Oh meijän 8,5kk ikäselle vauvalle käy kohta toi 86 pieneks :D Meillä tällä hetkellä ongelma ku vaatteet loppuu kesken.

Huiii, mitkäs mitat hänellä oli neuvolassa viimeksi? :)

Meidän 7kk ikäinen käyttää vielä pääosin 68 kokoa ja hänkin on pituudella yläkäyrällä. :D

Mulla on esikoiselle jopa 110 koon vaatteita jemmassa :D käyttää nyt 86/92/98. Ostin muistaakseni kokoon 74 asti valmiiksi ennen syntymää, äkkiö sitä huomaa, että tarvii isompaa kokoa nopeesti. Ekana vuonna ne bebet kasvaa kohisten :D

Mullakin on jopa koon 110 vaatteita jo jemmassa esikoiselle, vaikka on siirtynyt vasta kokoon 74, osa 68 vielä mahtuu ja tyttö on kohta vuoden. Taitaa saada olla nuo koon 110 vaatteet jemmassa vielä aika kauan.:grin Meillä ostettiin kokoon 68 asti vaatteita ennen lapsen syntymää ja hyvin kyllä on ehtinyt ajan saatossa kertyä sitten nuita isompiakin kokoja. Lahjaksi on saatu niin kamalat kasat vaatteita, että osa on jäänyt aivan käyttämättömäksi. Toisaalta onneksi suuri osa on unisex-värejä niin passaavat sitten tälle uudelle tulokkaalle sukupuolesta riippumatta. :rolleyes:

Haha, mulla oli esikoiselle vaatteet valmiina 62 kokoon asti ennen syntymää ja sen jälkeen olen ostanut sitä mukaa mitä kasvaa, nää muutenkin kasvaa niin eri tahtia että ois tullut salee huteja vuodenaikojen suhteen! :D enkä jaksaisi säilöä täällä turhaan vielä isompia vaatteita. :)

Ai niin ja ennen kaikkea mulla on maku vaatteiden suhteen muuttunut tsiljoona kertaa tässä synnytyksen jälkeen, että ihan kiva ostaa aina ajankohtaisena näitä vaatteita, niin on uutuudetkin tullut yms. :)

Mutta onhan tääkin vain makuasia, mitä haluaa valmiiksi ostaa ja mitä "myöhään"! :)

Kyllähän niitä hyvin ehtii, meille sattu niin että kun siirryttiin kokoon 80, niin niitä ei löytynyt sitten mistään. Uusina kaupoista juu, mutta kalliiksi olisi käynyt ostaa koko vaatekerta uutena.. paniikkihan siinä meinasi jo iskeä. Nyt sama homma, luulin että oon ostanut liikaa 92 vaatteita, mutta eipä niitä oikein tahdo olla jos ei pyykkiä päivittäin pese.

Meillä kyllä menisi 98% vaatteista vaihtoon, sen verran hepeniin oon tyttöä pukenut, että pojalle niitä en pue.. :D

Joo, no mä oon ostanut pojalle nyt kaikki noi "isommat" vaatteet uutena ja hyödyntänyt tarjoukset, kun oon vähän huono kirppareilla... Nallehaalarit on ainoa ostos mitä oon tolle pojalle kirpparilta löytänyt, vaikka suht. usein olen kierrellyt. :D

Takaisin