Hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saa90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun pitää ottaa jo masutuubi käyttöön, napa vilkkuu kun on niin iso pömppö jo :D

Tänään tuli postissa tilaamani mekko, johon mahtuu masukin kun kasvaa. Ihana käyttää talvella legginssien ja villatakin kanssa.:rolleyes: Tavan farkkuja ei enää tämä turvotuksen takia huvita laittaa jalkaan.:confused:

Janspi, minulla myös sama juttu että farkkuja ei enää huvita tunkea päälle :D Toivottavasti löytyisi paljon kaikkia kivoja mamma-leggareita :rolleyes:

Mamma housuja pitäis kyllä hommata ihan eka. Haluttais vähä hienomminki joskus laittaa. Nyt mahtuu enää vain lökärit jalkaan.

Mä menin viime raskauden suurimmaksi osaksi leggareilla, kaikki oli niitä paksuja ja matalavyötäröisiä "normimalleja". Riippuu varmaan masun muodosta ja ylipäätään vartalon, mutta tykkäsin enemmän niistä tavallisista kuin mammamallisista. Mun masukin taisi olla sen verran pieni kuitenkin, että ne korkeavyötäröiset masutuubilla olevat pysyi päällä vasta viimeisen kahden kuukauden aikana.:rolleyes:

Mulla ei h&m:n paksut mammaleggarit pysynyt edes loppuraskaudessa päällä :D Otin ihan omaa kokoa, vaikka lopussa neuvotaan pitämään yhtä kokoa suurempia. Pikkusen vaihtelee mitoitukset...

Pitäs varmaan kirpparikierros vetää viikonloppuna, jos sieltä parit mammahousut löytäisi. Täälläkään ei tunnu enää omat farkut mukavilta, illalla vetelen vaan alkkarit jalassa kun kaikki vaatteet tuntuu puristavan.

Mulla mahtuu hyvin vielä omat farkut jalkaan ja pidänki niitä niin pitkään ku vaan mahtuu. :) Esikoisen kohalla vaihoin mammahousuihin vasta pari viikkoo ennen laskettua. :D

Esikoista odottaessa en käyttänyt mammahousuja ollenkaan, omat farkut loppuun asti :D Nyt sitä taitaa olla jo niin mukavuudenhaluinen, että ennemmin mammahousut ku omat farkut, vaikka jalkaan menee :)

Mun piti tänään kaivaa mammafarkut kaapista :O näyttää tältä toiselta poksahtavan aiemmin masu näkyviin. Vielä ovat vähän isot ja valuivat vähän, mut en tavallisissa farkuissa enää jaksa olla kun masu vyöryy vyötärön yli ja näytän vain syöneen liian monta jälkkkäriä... :D

Jeeee sain ku sainkin ekat hankinnat tänään :) muutama body(pitää kuvaa yks ku kotio pääsee ku oli nii söpö ja itelle mammapaita....

Ja ostin yhen h&m mammapaidan kirppikseltä kokoo L ja se on sillee sopiva nyt...pöh vähä petyin ku luulin et ois ollu vähä löysä :( mut kylläpä siinä läski-&turvotuskumpu hienosti näkyy,liianki...liekkö taas yks turha ostos....pöh...onha tossa mahan kasvuvaraa....

Mulla ollu mammafarkut jo 2 viikkoa käytössä, enkä pysty enää muita käyttämään. Meen nyt noilla yksillä ja hommailen sit toiset jossain vaiheessa... Kotona alushousulinja ;)

Mukavuudenhaluinen olen.jos on housut niin pitää venyä ja mekot on niin mukavia päällä.:happy:kauheeta jos housut kiristää:woot:.olen hankkinut uusia koska zalandorilta sai ja name it mamalisious vaatteita jopa -50%..jos kaikki ei suju niin kuin pitäisi myyn eteenpäin..!

En tykkää kans yhtään jos housut kiristää. Nyt tekee tosi tiukkaa kun oon sopinu itteni kans et mammahousuja ei osteta ennen ultraa. Eilenkin oli maha turkasen kipeä kun kireillä housuilla oli pakko kaupoilla käydä. Onneks töissä on sentään valinnanvaraa :D

Mulle tuli kaupassa joku äidillinen mielenhäiriö. :wideyed: Teki mieli ostaa joku ihku body, mutta onneksi siellä ei ollu semmosia... Lastenvaatteita nähdessäni tuli näitä mielihaluja.

NT-ultraankin on vielä vajaa viikko. Ei mitään hankinta-aikomuksia ennen kuin tietää, että sielä varmasti on joku!

Kävin kirpparilla tässä yks päivä ja oli todella paljon hyväkuntoisia vauvan vaatteita myynnissä. Piti oikeesti olla ittensä kanssa lujana etten niitä alkanut kotiin kantamaan. Oon ajatellu että ultran jälkeen sitten voi alkaa hankkimaan, jos löytyy hyvällä hinta-laatusuhteella. :)

Myöskin jossain täällä foorumilla oli puhetta isyyspakkauksen tekemisestä, ja aijon kyllä todellakin itsekin miehelle semmoisen tehä joko isänpäivä- tai joululahjaksi tjtn, niin siihen olen vähän sillä silmällä jo katsellut juttuja :)

Mä ajattelin tämän raskauden olla täysin passattavana, esikoisen kohdalla aina muille piti tehdä jotain tai miehellä oli muka niin paljon rankempaa intissä, että piti sitä paapoa. Eli ei ole tiedossa isyyspakkausta enää tältä suunnalta. :D Taidanpa huomenna mennä itsekin kirpparille ja ostaakin jotain, menee myyntiin takasin jos tulikin ostettua "väärin". Pakkohan sitä nyt on edes jotain päästä ostamaan, onhan jo 14. viikko meneillään ja viimeeksi oli vaunut ja hoitopöytä ja.. :D

Mäkään en tee isyyspakkausta. Mun mies on vähän sellanen, että hänelle on vaikee keksii mitään. Arvostaa huumoria ja vois sellasen "hupipakkauksen" tehhä missä on esim natsikortti tms.. (paitsi että hän omistaa jo natsikortin) :D
En tehny esikoisestakaan. Mut mun mielestä toi on kiva ajatus esikoista odottaville ja tosiaan ajatushan siinä on tärkein. :)

Meidän ei oikeestaan tartte hommata kyl vauvalle yhtään mitään. Isoveljen jäliltä jää vaatettaki monta säkillistä. Poika meille todennäkösesti tulee, niin en pääse ostelee röyhelöitä enkä mekkoja. Sinänsä helpompi niin on kaikki tarvittava jo valmiina. Sitä äippäpakkausta ootan innolla, se olkoot ainut uusi hankinta. :)

Takaisin