Hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saa90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
hei te joilla jo vaatekaapista löytyy, tai on muuten tietoa:

millä merkillä on niitä matalaresorisia äippähousuja mitkä menee "ristiin" tuossa edessä? näistä oon kuullut et mukavia. ja entäs onko muita suosituksia nimenomaan matalaresorisista? omat pökät ei enää ole mukavat jalassa ja nuot yhdet tuolla korkealla tuubilla ei pysy ylhäällä kun ei oo riittävästi vatsaa että se resori pitäis paikallaan ja muutenkaan en tykkää siitä tuubista..

ja pakkaus otetaan, ja minusta ne on aivan ihanissa väreissä tänä vuonna (paitsi ne ällöt pastellinsävyiset) :) ystävälläni pääsin hypistelemään. aika turkasen suuria ne kyllä on, kun ajattelee että se on ikäänkuin starttipaketti.

OT: mun mielestä pitäis olla aina kaks eri pakettia, kesänewborn ja talvi , ja sen sais sitten kumpana puolivuotisena la olisi niin olis oikeamman kokoisia sesonkivaatteet.

Mä oon kirppareilta löytänyt matalaresorisia h&m:n housuja, että ehkä h&m:lta löytyy :)

oo, se oliskin hyvä jos hooämmällä olisi, se on ainakin normivaatteissa edullinen merkki :) näillä huudeilla ei kyllä kirppareilta löydy kun noita tuubikkaita.. ja sitten ylipäänsä kun kaikki on aina "sitä väärää kokoa" mitä löytyy. ite olen siinä m/38 , niin vastaan tulee vaan xs ja xl》. sniff. mä kannatan vahvasti kirppareilta niin omissa, kun tulevissa masukin hankinnoissakin.

Mä otan luultavasti pakkauksen, mutta en vielä tiedä pidänkö sitä vai myynkö sen jollekin, joka siihen ei ole oikeutettu.

Ja ihan sillä siis otan, kun pelkään, että alankin katumaan jos en otakaan sitä. Oon kahdelle edellisellekin sen ottanut ja meillä kaikki vaatteet ollut kyllä käytössä.

Sandybell hm tosiaan on niitä matalaresorisia housuja. Ite ostin muurama vuos sitte. Mun mielestänä ne ei vaan ollu loppuraskaudessa kovinkaan mukavat ja käytännölliset ku rullaantu mahan alle.. En siis liputa niiden puolesta. Mä olen samaa kokoa kun säkin.

Varmaan se on vartalon ja mahan mallista kiinni, et mitkä parhaita :) Mulla taas rullaantui tai valui ne korkealla resorilla olevat ja matalat oli hyvät loppuun asti.

Nettikirppiksiltä vois kans löytyä?

Tossa pakkauksessa kyllä ihan älyttömän paskalaatuisia osa vaatteista! Kahdesti pesty ja jo on nukkaiset ja kainalossa reiät raitabody+housut setissä :( Kyllä me se silti otetaan, saa säästellä muksuille haalarit ja makuupussit, suurin osa kamoista tulee kuitenkin käyttöön. Ne kortsut on kyllä yks vitsi :D Kestoside sen hiton kertispaketin tilalle olis positiivinen uudistus! Talkkia en oo ikinä mihinkään tarvinnut, joten jää varmaan nytkin käyttämättä...

Meillä taitaa olla ne kortsut esikon 2010 pakkauksestakin vielä tallella.. :D

ite olen siinä m/38 , niin vastaan tulee vaan xs ja xl》. sniff. mä kannatan vahvasti kirppareilta niin omissa, kun tulevissa masukin hankinnoissakin.

Saman oon huomannut. Luulisi päinvastoin että m/38 on just sellainen yleinen koko, ei iso eikä pieni, joten luulisi sellaista kokoa olevan usein myynnissä käytettynä. Mutta ei, kirppareilta ja käytettynä näkee aina ja ikuisesti niitä xs-s tai sitten reilusti isompia. Miten se on mahdollista? :grin

Mulla taas tekee tiukkaa löytää noita xs-s kokoisia, aina vaan m tai isompaa tulee vastaan :D

Me kokeiltiin kerran nuita äp:n kumeja ja vaihdettiin naurun kans heti kunnolliseen. Jos kumi heikentää tuntoa, niin tuo vie sen varmasti kokonaan :D

Saman oon huomannut. Luulisi päinvastoin että m/38 on just sellainen yleinen koko, ei iso eikä pieni, joten luulisi sellaista kokoa olevan usein myynnissä käytettynä. Mutta ei, kirppareilta ja käytettynä näkee aina ja ikuisesti niitä xs-s tai sitten reilusti isompia. Miten se on mahdollista? :grin

Mäkin käytän kyseistä kokoa, ehkä ne vaan ostetaan nopeasti, kun niin moni on kyseistä kokoa.. Sitten nuo isommat ja pienemmät jää hyllyihin, kun on vähemmän sen kokoisia..

En ikinä löydä hyväkuntoisia vauvan vaatteitakaan kirpparilta. Niissäkin taitaa parhaat mennä heti.

Nojoo täällä taas löytyy pelkkää m-l kokosia vaatteita ja tosi hyvä tuuri saa käydä jos sattuu xs-s vaatteita löytämään :D Kerran vain olen äitiysvaatteita löytänyt ja olikin pakko tyhjentää koko pöytä, eikä turhaan, koska enää niitä ei ole löytynyt..

Muokattu viimeksi:
Vauvanvaatteissa parhaat menee heti tai sit on hintaa aivan sikana! Huumoriarvoa seurailla me&I sekä ticket To heaven -merkkisten käytettyjen, rikkinäisten ja paskaisten vaatteiden hintoja, että mitä jotkut niistä pyytää o.O

^välillä on todellakin ihan naurettavaa. Mulla on esikon vanhoja ihan sairas läjä meandilta ja en tiiä mitä ihmettä teen niille. Netissä on niin tympee myydä kun ei jaksas sitä postittamista. :/

Jep, mä vihaan kans postittamista, niin laitan kirpparille pilkkahintaan tai sit annan kavereille... Jos ei mene niin pakettina nettiin ja lopulta spr/uff.

Ei ne miikkarit vielä mitään ole, liittykääpä näihin gugguu, mini rodini, vimma, papu ym. kirppisryhmiin, niin siellä näette miten mr nukkaisesta ja erittäin paljon käytetystä perus trikoo t-paidasta maksetaan yli 100€!!! enkä tippaakaan liiottele hinnan suhteen. Ihan silmät meinaa tippua päästä kun katsoo ihmisten tyhmyyttä. Ei siinä, on meilläkin gugguuta ja mini rodinia alesta ostettuna ja luultavasti saan koko hinnan takaisin ne myydessäni, eli win-win mulle, mutta en ikinä itse maksa käytetystä bodysta puolta ostohintaa enempää.

Miikkareitani myin vuosi sitten huuto.netissä ja sieltä kyllä sai hyvän hinnan ( 10-15€/per vaate) ottaen huomioon etten itse niistä vitosta enempää maksanut.. samoin satuin tytölle löytämään Molon rabbit-kuosisen haalarin 50€ ja käytettiin sitä yksi talvi normaalisti niin sainkin siitä 80€ kun myin sen pois! :oops: kai niille joillekin raha ei oo niin tärkeetä, kunhan saa sen haluamansa lastenvaatteen hinnalla millä hyvänsä.

Joo ja joillekin se kuntokaan ei tunnu olevan niin justiinsa :D Mä myin miikkarin sydänpyllyhaalarit huutiksessa vitosen lähdöllä 68euroon... Ei siinä, tytöllä ne oli ollut käytössä melkeen vuoden, eli olivat todella kuluneet ja haalistuneet, mutta ostaja oli tyytyväinen...

Mä itse pyrin ostamaan laadukkaita vaatteita ja kattelen käytettynä ticketin haalareita, kun kestävät käytössä ja pitävät hyvin märälläkin kelillä, mut en mä saatana reikäisestä ja tahraisesta haalarista ala uuden hintaa maksaa... Toinen mikä pilaa monet vaatteet niin voimakkaat pesuaineet! Monet vaatteet jäänyt kirpparille kun haisevat niin törkeän pahalle.. Käynyt mielessä liikeidea hajuttomasta kirpparista, kaikki tarkastetaan kassalla, ettei haise home, rööki tai mitkään hajusteet :D

No huh! Taisi olla sitä miikkareiden kulta-aikaan tuo hinta? Nykyään miikkareita saa melkein tuputtaa että menee kaupaksi, arvo siis selvästi laskenut kun taas yllä olevat merkit on niitä in-juttuja nyt.. ihan kivojahan ne suurin osa on mutta hyvällä katteella kyllä myyvät, vaan kysyntähän sitä hintaa nostaa :D Tanskalaiset merkit oon itse kokenut hyviksi, esim. juuri Molo, Ticket ja Pomp de Lux, samoin monet ruotsalaisetkin. Haalareita uutena en osta muuten kuin alesta, koska kirppareilta saa hyvän merkin haalarin uutta vastaavassa kunnossa myös :)

Oli muutama vuosi sitten, mä en enää miikkareita osta kun valmistajan vaihduttua laatu laski. Marimekon kans kävi samoin, ei paljoa suomalainen brändi paina, jos vaatteet henkkamaukkalaatua ja ulkomailla valmistettuja.

Kyl hyvin löytyy käytettynä laadukkaita haalareita! Mä tiedän paljon äitejä joiden lapset käyttää tyyliin ruokakaupassa ja pehekahvilaan kävellessä niitä kalliita haalareita ja sit rymyhaalarit erikseen :D Mä taas just päin vastoin ostan sen laadukkaan rymyämiseen, niin kestää ja pysyy lapsi kuivana&lämpöisenä :)

Mun on pakko käydä huomenna ostamassa jotain legginssejä ja muita löysiä housuja, en mahdu enää vanhoihin housuihin :D

Takaisin