Hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saa90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään tuli postissa doppler. Ikeassa on jo käyty vähän tuumailemassa, mut ei vielä ostamassa :). Voi kun pääsis jo laittamaan kaikkea valmiiksi!!

mä ehdottomasti yritän pidätellä itseäni siihen saakka kun saan pakkauksen. Sit räjähtää potti :joyful::playful:
doppler ja ä-vaatetta tietty sitä ennen,mut niinku vaaville... :angel9

En kyl varmasti pysty niin kauaa pidätteleen :smiley-bounce015

Ostin nyt viikonloppuna KappAhlista ihania Newbien valkoisia kietaisubodyja kaksi, koossa 50 ja 56. Muuta en ole vielä ostanut enkä varmaan osta ennen kuin tiedän kumpi on tulossa. Vaunujen hankintaa vielä mietin. Mulla on tuollaiset halpikset ja ne kyllä edelleen toimii, vaikkei ne hyvät ole. Positiivista niissä on iso makuukoppa! Runko on köppönen. Pitää katsoa mihin on varaa kunhan talo tulee valmiiksi :)

Kahden pojan jäljiltä on kyllä vaatetta hyvin tallella (ja tietty vaunut, sängyt yms.), mutta jos tää onkin nyt tyttö, niin kyllä tällä mammalla karkaa käsistä mekkojen ja kaiken pinkin kanssa :woot::Heartpink

Kahden pojan jäljiltä on kyllä vaatetta hyvin tallella (ja tietty vaunut, sängyt yms.), mutta jos tää onkin nyt tyttö, niin kyllä tällä mammalla karkaa käsistä mekkojen ja kaiken pinkin kanssa :woot::Heartpink

Niin samaa mieltä. :)

Huh, ei ole kyllä tullut mieleenkään hankkia mitään! Eihän tässä vielä tiedä, tuleeko edes vauvaa. En varmaankaan hanki mitään tänä vuonna, vaan vasta vuoden alussa.

Kävin veljeni luona kylässä ja he olivat juuri lastaamassa kirppiskuormaan kaikki vauvakamat ja vaatteet. Pakkohan siinä oli sitten änkyttää että älkää nyt kaikkea vielä myykö :) Asia tietysti paljastui sitä myötä (eikä siinä mitään) mutta halusivat että HETI otan kuormasta kaiken mitä tarvitaan. Meni kyllä sormi suuhun kun sit lastasin "öööh...tän otan tänkin kai..." Otin lähinnä pieniä vaatteita, en jotenkin pystynyt vielä orientoitumaan mihinkään 80-senttisiin. Kysyivät myös otanko imetystyynyn, vastasin etten tosiaankaan tiedä kun oon suunnitellut elämäämme noin 2 viikkoa eteenpäin ;) (silloin nt-ultra...)

Mä kävin tänään hipistelemässä pikkuvaatteita kaupassa, mutta tulin vielä järkiini. Jostain syystä huomio kiinnittyi vain poikien vaatteisiin.:rolleyes:

Pitkäpötkö tyyny hommattu ku halvalla sai.. äitin olen laittanu kutomaan "vattanlämmittimen",mikä lie tuubi,ku talvella ei toppahousut mene enää kiinni..

Tän päivän hyvien ultra uutisten jälkeen on alkanu kädet syyhyään ja tekee niin mieli alkaa tekeen villahaalaria pienelle. Mullon myös jonki verran kankaita mutta suurin osa tyttövoittosia niin niistä yritän ite tehdä vaatteita. Ja sitten tarvii tommonen babynest tehdä. Se on vaan niin söpö.

Myönnän, ostin turvakaukaloon lämpöpussin :D vaikka mitään ei pitänyt vielä hommata.... Ja no, jos nyt kaikki ei kenenkään parhainpäin niin annan sen sitten vaikka lahjaksi, vauvoja kun näyttäisi tulevan muillekkin.... :)

Täällä olisi kaikki (lähes) tyttövauvalle valmiina, jos tulee poika niin sitten meneekin 90% vaatteet (ja noi kaikki ihanat mekot!) uusiksi :) Toisaalta joutuu hankkimaan eri päin vaatteet, kun viimeksi tuli tuo lokavaavi ja nyt maalis niin kesävaatteet ei mene tietty yhtään päikseen.
Isompi hankinta sitten ensi vuoden puolella onkin rattaat johon mahtuu taapero ja vauva. Siinä onkin pähkintää.. Laitelkaas te kellä tuplarattaita niin kommentteja millaisia vaunuja teillä on? Ensisijaisesti haluaisin EHKÄ peräkkäin istuttavat mallit, vierekkäin olevat on niin hemmetin leveitä..

Höh mites toi tolleen tuohon nyt tuli. Johan osaan säätää taas :D

Meille tulee emmaljungan twin city crossit tai twin ceroxit. Sit on ihan normaaleina rattaina city crossit, joihin ostetaan quadrolift, jonka saa siis helposti pois tai siirrettyä vauvalle tupliin :) Lenkkeilen paljon ja kuljetaan kävellen niin tuplat pakolliset, isompien muksujen kans oli tuplat juoksukäytössä vielä heidän ollessa 6v ja 4v :D Nyt ikäeroa tulee 1v3kk näiden pienempien välille.

Missä vaiheessa sitä muka oikeasti uskaltaa alkaa tehdä hankintoja? Kuvittelin, että ultran jälkeen olisi vähän varmempi olo, mutta ei todellakaan ole! Ihan yhtä epävarma. Kai sitä rakenneultran jälkeenkin ehtii?

Me jätettiin viimeks viimetippaan kaikki... loppujen lopuks siinä kävi niin että mies kävi vielä ostamassa hoitopöydän, pulloja ja turvaistuimen kun oltiin pojan kaa sairaalassa. :D synnytin siis 3 viikkoa etukäteen. Nyt aattelin pelata varman päälle ja viimeistään rakenneultran jälkeen alan tehdä niitä isompiakin hankintoja. Sillon ehtii vielä hyvin. Vaatteita ym ostelen kyllä jo nyt jos tulee vastaan. :)

Mä ajattelisin, että kuukautta ennen laskettua ois hyvä olla kamat valmiina... Esikoinen syntyi pari viikkoa ennen laskettua, olin tietysti varautunut, että ei ainakaan ennen laskettua synny ja saattaisi mennä ihan yliajalle :) Jos raskausaikana ihan hyvä vointi, niin ehtii kyllä myöhemminkin, mutta jos on kipuja yms jo varhain, niin ajoissa kannattaa kaikki hankkia, ettei lopussa sitten tarvitse tuskailla. Mä tykkään ostaa kaiken vähitellen kun vastaan tulee, niin pääsee halvemmalla ja ei kaikki tuu sit kertarysäyksellä :)

Takaisin