Hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saa90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä just ostin Voyagerin.. Onhan se helvetin pieni koppi kun meidän chevy vaniin vertaa, mutta kyllä mä ajattelin tuonne konttiin saada ihan tuplatkin mahtumaan! Nyt siellä meni emmaljungan scooterit ja mökkikamat pariksi päiväksi. Penkit siinä 2+3+3 :) Mä kans ajattelin ostavani grandin, mut tuli halvalla tuo vastaan, niin katotaan jos sillä pärjäisi. Saahan tuosta omat takas ja enempikin ku leimalla käyttää ja.myt pois :D

Meillä ei ole vielä hankintoja tehty, paitsi mulle. :) Isommat rintsikat ja verkkahousuja, ha haa... Pitää loman lopulla sovittaa farkkuja, jos ei mahdu mitkään se on kirppiskierros edessä. Kälyn häihin tilasin pari mekkoa, saa nähdä sopiiko maha mekkoihin vai jääkö isot pussit. Ostin kun halvalla sain... Vauvalle on yläkerrassa jotain valmiina, vaunut kelvannee ainakin kotikäyttöön. Pinnasänkykin taitaa jo olla. Kunhan saan nuo tilaussukat tehtyä, neulon pikkuiselle sukkia ja villahousut/ -puvun. Ai niin, tein unipussin ennenkuin oli plussasta mitään tietoa. Ja joo, tilasin saumurin, nopsa ommella pikkuvaatteita. :)

Tosiaan, otetaan äitiyspakkaus, olkoon minkävärinen vain. Doppleria pitää miettiä, olisi varmaan ihan mukava sekin.

Minäki haluan äitiyspakkauksen, se on jotenkin niin symppis :) ja konkreettinen juttu isommillekin lapsille nähdä. Ja toki myös hyödyllinen näin kun ollaan 11v. tauon jälkeen taas näissä vauvankasvatushommissa ;) eli ei ole mitään valmiina, jotain saadaan varmaan tutuilta.

Meillä on pinnasänky sen säästin edellisiltä lapsilta.
Yhden bodyn olen ostanyt kirppikseltä, mutta sinne nt-ultraan pidättelen itseäni, kirppikseltä olis tarkoitus ostaa loputkin vaatteet, eipä ne kovin paljoa ehdi alle 80 senttisillä kulua.

Vaunut tahdon jotkut isopyöräiset perusmalliset kovalla kopalla ja adapteri kaukalolle olis luxsusta.

Innolla odotan kun saa yksösten vaunuja kuljetella, carena duople swingit meillä oli mutta painoraja tuli äkkiä vastaan esikoisesta (15kg), muuten ihan ok.

Autokin taitaa mennä mennä vaihtoon kunnes tuonne fiestaan oikein kaksi istuinta ja kaukalo mahdu... Esikoinen 120cm niin ei etupenkille voi vielä laitella.

Vähän alkaa jännittelemään miten isosisarukset vauvan tuloon suhtautuu, noin muuten lapset on suht. hyväkäytöksisiä.

Hankintoja ei paljoa tarvitse tehdä, kun esikoiselta on säätetty kaikki tarvikkeet. Jotain pientä on kyl pakko hankkia :D .

Kummasti sitä kävi lastenosastolla ikeassa katsomassa juttuja....ois ollu nätti valkoinen tähtiluvioinen reunapehmuste mikä huusi mun nimee heh. Mut mies onneks toppuutteli ettei me ny viä mitää osteta ja totta niin minäki aattelin että sit ku äpakettikin tulee niin se ois sit sellanen merkki että vois alkaa muutakin varustelua hommaamaan.

Mun tekis kauheesti mieli tilata söpöjä pieniä vaatteita. ❤

Harmi vaan, jos on poika niin ei tartte ostaa mitään. Mä niin toivon, että pääsen ostamaan pienen pieniä mekkoja! ❤

Mä taas haluun päästä ostaa pojalle vaatteita :D Muuten ei tarvis ostaa _yhtään_ vaatetta, jos on tyttö :(

Mäki haluisin päästä ees kerran ostelee niitä tyttöjen vaatteita!!!!!!

Täälläkin on tytön varalle aivan kaikki tarvittava, kiva ois päästä ostamaan pikkuruisia pojan vaatteita. :love017 Toisaalta, jos toinen tyttö sattuisi tulemaan niin raaskisi ostaa ehkä enemmän turhakkeita, mitä ei esikoisen kohdalla raaskinut ostaa. :rolleyes:

Toi on kyllä hyvä pointti Janspi, mihinhän sitä sitte tuhlais.. :D Toisaalta mua kyllä vähän itkettäis, että en pääsis uudestaan käyttää niitä ihania tytön vaatteita jos tulee poika :rolleyes:

Ja mulla ei todellakaan ole kuin muutama "eliittivaate" eli sellainen jolle kertyi tunnearvoa. Lähinnä parin viimeisen pojan new born vaatteet jotka ostin molemmille kotiintulovaatteiksi. Mut mitää tarvikkeita ei petivaatteita,mitää. Mut onneks kaiken saa ja saa rauhas tuumia mitä ja miklaista haluaa :D

Hah mikä lie ollu ku kävin tänää kirppiksel eikä yhtää ees tehny mieli hipelöijäkää niitä pikku vaatteita :O hieman outoo...tai sit oon vaa outo :(

Meillä periaatteessa ois ollu vaatteet vauvalle, mut oon pistänyt osan jo eteen päin, niin saa kirppareilta taas haalia :) Vihaan tavarapaljoutta, joten käyttötavarat lähtee meillä aina pian kiertoon, käytettyä kuitenkin pääasiassa kaikki, joten edullisesti saa tilalle ostettua.

Takaisin