Mä olin kans mummojen kanssa Lidlin oven takana heti aamulla kahdeksalta Esikoisesta iskias vaivas niin pahasti, että tarvitsi aina hirveän tyynypinon jotta saa nukuttua lonkka suorassa. Tosi kätevä toi tyyny kyllä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tän voisi nyt ehkä laskea ensimmäiseksi raskauteen/vauvaan liittyväksi hankinnaksi, ostin nimittäin mainoksen uhrina tänään lidlistä sellaisen pitkulan kokovartalotyynyn :D tykkään muutenkin nukkua peitto rullattuna jalkojen välissä, ja varmaan mahan kasvaessa tosta tyynystä voisi olla oikeestikin hyötyä. Will see... :D
aattelin kans mennä katsomaan josko niitä viel oisUsko pois, kiität luojaa loppuraskaudesta, kun ostit sen tyynyn.
mä selasin tänään toria,ja voin sanoo että oon ihan hoo moilasena,että MITÄ sitä ny muka taas tarvii??
vaunuja en voi ostaa kun ei mahdu autoon!
kaukalo, mut mikä
sitteri, millanen...
kaikki rätit ja pikkusälän joutaa hakee kyl ja jos kävis niin että mitään ei ole,niin mieskin osais hommata mitä tarvin. Mutta juu, aikamoinen "kamameri" tästä vauvasta koituu jokatapauksessa,joten pitäisköhän vaihtaa isompaan asuntoon ja palata takas 8 paikkaseen autoon
leipälapio, mä ihastuin siihen doomoo- säkkituoliin, mutta saas ny havaita millainen tarve sit on.kamat pitää olla sellasia että ne saa helposti nakkoa pois lattialta kun tota lattia pinta-alaa on niukalti.ja tohon eteiseen rattaat ja kaukalo, omg.....
Onko muuten kenelläkään kokemuksia sisarrattaista?