Meillä aloitetaan kiinteät 6kk iässä :) . Ekat syötöt ollut usein kaukalossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää on nyt vähän hölmö kysymys mutta miten te syötätte lasta kun hän alkaa maistelemaan soseita, jos siis ei ole sitteriä jonka saa puoli-istuvaan asentoon? Mä luulin et se on osittain kans sitä varten :D en minäkään muuten meinannut vauvaa sitterissä vaan hyssytellä, sylissä ja lattialla enempi.

Voikun jaksas/viitsis itekin. Mulla on semmonen lankakori, jossa lankarullia ja puikkoja, mut tuolla se pölyttyy nurkassa. Muutamia vuosia sitten päätin aloittaa neulojan urani, sain tehtyä kahdessa vuodessa hieman lyhyeksi jääneen yksinkertaisen kaulaliinan. Ei vaan kärsivällisyys riitä. Hei jos tiedätte suomalaisia käsityö verkkokauppoja, joista voisi hankkia vauvatarvikkeita niin ehdotelkaa! :) plussaa jos materiaaleihin on vielä kiinnitetty huomiota. Esimerkiksi tuttinauhoja, imetyskoruja ym. haluaisin ostaa joltain pienyrittäjältä :)
ErykahB mä oon onneks jo loppusuoralla. Käytännössä oppari pitää enää vääntää valmiiksi. Ihan pikku juttu.. :D