Hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kyfi86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä kävin ostaa Lidlistä semmosen vartalotyynyn, yks niitä harvoja asioita, jotka tuli hankittua uutena. Nukahtamisvaikeudet ainakin hetkellisesti loppu siihen, oon tykännyt paljon.

Meillä juuri tuo sama ja ainut mikä häiritsee, niin täytteet liikkuu molempiin päihin :oops: No jokailtainen 'peppuutus', niin aina toimiva :)

Löytyyks tota vielä Lidlistä?! Minkä hintanen on? :grin Pystyyks joku laittaa kuvaa, niin tietää vähän mitä etsiä? :)

Sehän lidlissä oli vissiin viikko kaks sitten tarjouksessa, olikohan suunnilleen 14 euroa, mutta aika hyvinhän ne ilmeisesti oli joka paikasta loppunu samantien :D Ja onpahan muuten yllättävän vaikea löytää mistään vastaavaa.

Mulla toi sama pötkö tyyny viime raskaudessa, ajoi ihan hyvin asiansa, mutta keskelle tuli aina se kuoppa yön aikana ja aamulla asento ei ollu enää kauheen mukava. Pöyhimällä sit takasin kuosiin. Noitten Lidlin tarjousten kans täytyy olla kyl nopee jos on hyvä tavara ni saattaa loppua jo ekana tarjous aamuna. Samoja tavaroita tulee kyl uudestaan, mut saattaa olla usea kuukausi väliä ennen ku tulee taas myyntiin uus setti.

Täällä on tullut vähän höpsähdettyä hankintojen kanssa :D itselle en ole paljoa ostellut kuitenkaan: doomoo kylkityynyn/imetystyynyn (tosi hyväksi havaittu, auttaa mua ainaki nukkuu, suosittelen!) ja parit vaatteet mitkä on mukavammat/mahtuu paremmin tän jättimassun kanssa :D
Vauvaa varten sit taas on tullut hommattua enemmän kaikkee: hoitopöytälipasto+hoitoalasta, uusi besafe izi go turvakaukalo+isofix, vaunut (emmaljunga duo mondial black letherette yhdistelmä duo air s rungolla,vaunut meille sponsorointiin), hoitolaukku, adapteri vaunuihin, jotta saa kaukalon vaunujen runkoon kiinni. Käytettynä hommattu rintapumppu, baby björn sitteri sekä manducan kantoreppu.
Lisäksi vauvan vaatteita ( käytettyjä ja uusia) peittoja/vilttejä (ostettu/saatu) riepuja, tutti+tuttinauha, tuttipullo ja äitiyspakkaus saapui myös. Vielä on kolmisen kuukautta laskettuun aikaan, joten aika hyvin alkaa olla hankinnat tehty lukuunottamatta jotain pieniä investointeja.

Vaunuasia nyt hoidettu, kun tilasin umpikumipyörät ja seisomalaudan jo meillä oleviin vaunuihin. Nyt päästään lenkille vauvan ja esikoisen kanssa ☺uudet pyörät,piti tilata, kun ilmakumipyörät ei vaan kestäneet ehjänä, kun meillä on orapihlaja-aita niin siitä tippuvat piikit puhkoi renkaita jatkuvasti. Eihän ne esikoisella ole olleet vuoteen edes käytössä, mutta nyt siis sekin asia hoidossa. Vitsit, kun pikku hiljaa alkaa oikeasti käsittämään että kohta vauveli on tosi asia ☺❤

Niinhän mun piti olla hankkimatta mitään uutta vauva hömppää kun ennestäänkin on, mutta hurahdin taas kun niin söpöjä juttuja myydään :p Ja onhan se toisaalta kiva myös tulevalle pienelle kun ei kaikki oo esikoisen vanhoja :joyful: (nää on siis näit mut tekosyitä mitä pitää miehelle selitellä näihin uutuuksiin ha ha) eli siis pari uutta essulappua, töppöset lämmittämään varpaita, kesäksi body ja hellehattu, panta ja tuo ihana pehmoinen nallepuh fleece peitto vaunuihin :shy: image.jpg

mä oon ihan pihalla mitä kaikkea pitää vauvalle olla siis tekstiilejä ja määriä :'D Edellinen vauva syntyi huhtikuun alussa et suht samankokonen kesällä ku tääki MUTTA siitä kolme vuotta aikaa enkä muista yhtään!! pitäis käydä nuo jo hommatut vaatteet läpi että mitä on ja kokoja vähän.. en oikeen ole osannu ostaa muuta ku 56 kokoa ja vähän 62.. tosin niin ihana välikausihaalari löyty 74 et oli pakko ensikevääksi ostaa...toiv sopii sillon :P

Johan sain itteni liikkeelle ja kauppoja koluamaan ja tarttuihan sieltä mukaan yhtä ja toista, isoa ja pientä tavaraa. Vaunut ja kaukalo on nyt sitten hommattu, samoin kuin harsoa, amme, pieniä kokoja vaatteita, unilelu ja jotain muuta sälää jota en nyt muista....pinnasänky ja hoitopöytä tulee käytettynä sukulaiselta ja vaatteita isompia kokoja. Ystävä toi myös laatikko kaupalla vaatteita...kuluupahan aika ku niitä lajittelee ja pesee.
Lipasto se pitäis vielä ostaa....

Onko kenelläkään kokemusta noista Dookyn vaunuverhoista? Onko tuo winter-malli paljonkin paksumpaa materiaali mitä tuo "normaalimalli"? Ei viitsis kahta eri versioo ostaa, mutta kumpiko niistä soveltuu paremmin ympärivuotiseen käyttöön? Esikoisen kohdalla sitkuttelin harsoilla ja pyykkipojilla ja minun mielestä se oli niin hermoja repivää hommaa, että nyt kyllä hommaan tuollaisen! ;)

Onko kenelläkään kokemusta noista Dookyn vaunuverhoista? Onko tuo winter-malli paljonkin paksumpaa materiaali mitä tuo "normaalimalli"? Ei viitsis kahta eri versioo ostaa, mutta kumpiko niistä soveltuu paremmin ympärivuotiseen käyttöön? Esikoisen kohdalla sitkuttelin harsoilla ja pyykkipojilla ja minun mielestä se oli niin hermoja repivää hommaa, että nyt kyllä hommaan tuollaisen! ;)
Meillä oli ihan perus vaunuverho, aika ohkanen ja hyvin pärjäsi ympärivuoden ☺ vaikka olikin talvivauva niin hyvin tuo ohuempikin suojasi tuulelta ja tuiskulta ja ihan pakkasillakin nukkui ulkona monen tunnin unet ja oli lämmin ☺

Tutteja, tuttinauhoja, uniriepu, harsoja ja vaunulelu ❤ Ja vielä jäi niin paljon ihanaa kauppaankin. Ja varsinkin kun miehen ja pojan kanssa lähtee ostoksille niin niillä tuntuu mopo karkaavan välillä käsistä :D
Lisäys: myös babybox haettu samalla reissulla :)
79de3bcec34c32ae0a91975703a5fd4c

Voi vitsi, minäki haluan jotain kivoja kuviollisia ja värillisiä harsoja! Äippäpakkauksessa kun tuli vain kaksi harsoa.. Mistähän nuita osais etsiskellä?

En tiiä onko joku jo aiemmin kysyny, mut en löytäny ainakaan aiheesta.

Eli te keillä jo kokemusta, onko käsikäyttöinen vai sähkökäyttöinen rintapumppu parempi? Molempien omistajilta kuulisin mieluusti mielipiteitä ja kokemuksia, mikä on hyvää ja mikä ei, jos käsikäyttöinen niin ottaisitko mielummin sähkökäyttöisen? Ja sama toistepäin. :)

Edit. Kirjotusvirheitä korjailin. ;)

Muokattu viimeksi:
En tiiä onko joku jo aiemmin kysyny, mut en löytäny ainakaan aiheesta.

Eli te keillä jo kokemusta, onko käsikäyttöinen vai sähkökäyttöinen rintapumppu parempi? Molempien omistajilta kuulisin mieluusti mielipiteitä ja kokemuksia, mikä on hyvää ja mikä ei, jos käsikäyttöinen niin ottaisitko mielummin sähkökäyttöinen? Ja sama toistepäin. :)
Minua kiinnostaisi tämä myös tosi paljon!! :) kertokaa te viisaammat!!

Minulla on käsikäyttöinen. Sähkökäyttöisestä ei ole kokemusta. Minulla se käsikäyttöinen on ollut hyvä ja riittävä.

Takaisin