Hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kyfi86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ebaystä löytyy ihan superihania vauvanvaatteita! Mut onko kellään niistä kokemuksia? Itelleni oon joskus paljonkin ostellu sieltä, mut se laatu tosiaan on sitä 1 x pesu ja näyttää vuosia vanhalta. En siis puhu mistään merkkivaatteista, vaan näitä kiinatuotantoja...

Mä oon tilannut jotain ebaysta ja on ollut ihan ok hinta/laatu suhde. Tietty riippuu mitä tilaat? Ite en kyl oo mitää ihan halpis vauvan vaatteita tilannut kun niistä jotenkin jo näkee ettei oo hyvä laatuisia.
Ite tykkään amazon.com enemmän :happy:

Hoitopöytä ja amme tuli! :) Hoitopöytää ei mies vielä ruvennu kasaan, mutta ammeeseen oltiin supertyytyväisiä. Hyvän kokoinen ja kätevät tuet puolimakaavaan ja istuvaan asentoon niin helpottaa varmasti kun ei tarvii koko pötkälettä pidellä vaan varmistus riittää. Oisin tosin ekana kaivannut omaa tukivyötäni noista lekmer.fin ostoksista...

MaiKhi, te siis tilasitte ammeen? Pystytkö linkittää millainen amme kyseessä? :)

Me käytiin kans eilen hakee hoitopöytä! Tahtois jo kasata, mut meiltä loppuu tila....

MaiKhi, te siis tilasitte ammeen? Pystytkö linkittää millainen amme kyseessä? :)

Me käytiin kans eilen hakee hoitopöytä! Tahtois jo kasata, mut meiltä loppuu tila....

926611103b38a0ba07ebd56420202271

Käytiin tänään yhdessä vaunukaupassa vähän testailemassa, mutta meni hermot myyjään ja lähdettiin pois. Sen verran ehdittiin testailla eri malleja, että Brion Happyn sijaan mietitäänkin nyt Brion Smileä. Se vaan, että noita on meillä päin todella vähän käytettynä saatavana plus maksaa enemmän kuin Happy. :( Että pitää nyt vielä miettiä.

Vaunut, kaukalo ja sitteri tilattu eilen. :) Kaverin luota läks mukaan säkillinen vaatteita, imetystyyny ja leikkimatto sekä sitteri mummilaan. Myöhemmin haen sielä Tiny love 3 in 1 ja turvakaukalon mun äidin autoon. Huomenna haetaan vaatelipasto jyskistä. Sitten alkaakin puuttua lähinnä vauva :D

Odette, Meillä on brio smilet. Ostettiin uutena ku ei löytyny käytettynä. Ostettiin vainula.fi:stä. Pakettiin kuulu rattaat, vaunuosa, autokaukalo+telakka, sadesuoja ja jalkalämpöpussi. Hinta siis 699e kaikki. Onhan toi "kallis" paketti mut ku niitä on testannu kotona ni on hintansa väärtti setti.. pääsispä jo vaunutteleen!! :)

Imetystyyny on muutes tosi kiva "unikaveri" kun kasvavan mahan kanssa etsii hyvää asentoa

Komppaan! Tosin itsellä sellainen kahiseva imetystyyny, jonka sisällä sellaista pientä styroksipalloa ja en tykkää siitä yhtään :grin Niinpä mies osti minulle alkuraskaudessa kokovartalotyynyn :love7

Minäkin pistin eilen noi brio smilet ja primon kaukalon+jalustan tilaukseen. Käytiin ensin liikkeessä katsomassa niitä ja meilläkin oli todella nuiva myyjä jolta sai kaivaa tietoja, eikä hänellä tuntunt muutenkaan olevan intoa myydä meille mitään, niin tilattiin sitten kotona ihan toisesta liikkeestä kyseinen paketti.

Odette, Meillä on brio smilet. Ostettiin uutena ku ei löytyny käytettynä. Ostettiin vainula.fi:stä. Pakettiin kuulu rattaat, vaunuosa, autokaukalo+telakka, sadesuoja ja jalkalämpöpussi. Hinta siis 699e kaikki. Onhan toi "kallis" paketti mut ku niitä on testannu kotona ni on hintansa väärtti setti.. pääsispä jo vaunutteleen!! :)
Kiitos, pitää tsekata tuo. Me ei tarvita mitään autojuttuja, et oon katsonut et 599e taitaa olla se perussetti ratasosa ja vaunukoppa. Toisaalta näin jossain sellasenkin kombon et ratasosa+Happyn pehmeä kantokassi. Joudun kantamaan pelkkää koppaa 3 krs eli mietin pysyykö se kova koppa tasapainossa vai keikkaako. Vaikutti kyllä kevyemmältä kuin Happy, vaikka Happy olis joustavampi ja tukevampi (ja halvempi). Mut meidän käyttöön kevyempi ja pienempi olis ehkä parempi.

Kiitos, pitää tsekata tuo. Me ei tarvita mitään autojuttuja, et oon katsonut et 599e taitaa olla se perussetti ratasosa ja vaunukoppa. Toisaalta näin jossain sellasenkin kombon et ratasosa+Happyn pehmeä kantokassi. Joudun kantamaan pelkkää koppaa 3 krs eli mietin pysyykö se kova koppa tasapainossa vai keikkaako. Vaikutti kyllä kevyemmältä kuin Happy, vaikka Happy olis joustavampi ja tukevampi (ja halvempi). Mut meidän käyttöön kevyempi ja pienempi olis ehkä parempi.

Smilen kopassa se kantokahva on siinä kuomussa. En tiä kuinka siitä on hyvä rappusissa kantaa. Kevyt se koppa on!!

Smilen kopassa se kantokahva on siinä kuomussa. En tiä kuinka siitä on hyvä rappusissa kantaa. Kevyt se koppa on!!
Joo, siis tiedän missä se on, mutta pohdin just sitä, että kun kantaa siitä, pysyykö tasapainossa vai keikkaako alapää kopasta alaspäin tmv. Ei saatu liikkeessä koppaa irti (nyt tietäisin miten irtoaa, kun katsoin videon :D ).

Mulla on kans se kahiseva imetystyyny. Yritin siitä viime yönä hakea apua mahalle, mut ei onnistunu. :(

Joo, siis tiedän missä se on, mutta pohdin just sitä, että kun kantaa siitä, pysyykö tasapainossa vai keikkaako alapää kopasta alaspäin tmv. Ei saatu liikkeessä koppaa irti (nyt tietäisin miten irtoaa, kun katsoin videon :D ).

Varmaan riippuu siitä missä vauva on. Alkuunhan vauva on aikalailla siellä kopan kuomun alla, että sillon varmaan painottuu jalkopää ylös.. hmm.. vaikee sanoo... mutta tyhjänä on mun mielestä ihan tasapainossa ja tuntuu tasapainoselta kantaa..

Takaisin