Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ainiinjoo, muistukin mieleen tuo pointti.. Hmm, pitääköhän se kuiteskin hankkia se sitteri..vai panostaisko kantoliinahommeleihin.. Meillä kun iso hökäle koira, niin pitäs ottaa seki asia huomioon.. Lattialle jos tenavan laittaa ni siinä on oltava kyllä kokoajan ite kyttäämässä, ettei tuu vahinkoa. Mietin ruuanlaittotilanteita yms missä itellä on kädet sidottuna muualle, tuntuu vähän ikävältä laittaa pinnikseenkään joka kerta, asunnon toiseen päähän.. Ois kiva kun pikkunen ois aina lähettyvillä jos on hereillä. Ehkä pähkäilen suotta.. Varmaan käytäntö näyttää sitten miten nuo jutut menee.. Haluais vaan kaiken valmiiksi hyvissä ajoin, ettei tartte sitte murehtia
Ainiinjoo, muistukin mieleen tuo pointti.. Hmm, pitääköhän se kuiteskin hankkia se sitteri..vai panostaisko kantoliinahommeleihin.. Meillä kun iso hökäle koira, niin pitäs ottaa seki asia huomioon.. Lattialle jos tenavan laittaa ni siinä on oltava kyllä kokoajan ite kyttäämässä, ettei tuu vahinkoa. Mietin ruuanlaittotilanteita yms missä itellä on kädet sidottuna muualle, tuntuu vähän ikävältä laittaa pinnikseenkään joka kerta, asunnon toiseen päähän.. Ois kiva kun pikkunen ois aina lähettyvillä jos on hereillä. Ehkä pähkäilen suotta.. Varmaan käytäntö näyttää sitten miten nuo jutut menee.. Haluais vaan kaiken valmiiksi hyvissä ajoin, ettei tartte sitte murehtia
http://lekmer.fi/lapset-ja-vauvat/t...kg/graco-turvakaukalo-junior-baby-lime-zigzagRosmariina, mistä oikee tilasit ? :D aivan mahtavan värinen toi kaukalo !
Jos lohduttaa, meillä ei oo vielä mitään muuta kuin yks pussillinen sukulaiselta saatuja vaatteita (en tiedä kokoja, en oo ees avannut pussia vielä). :)Mua alkaa kauhistuttaa kun meillä hankintoja tehty vasta tosi vähän! Meillä hommattuna vasta kaukalo+telakka, vähän vaatteita nekin suurin osa koko 62, ja sitten on lahjaksi saatuja tutteja.
Mä kun niin suunnittelin että ostelen pikkuhiljaa että ei tarvitse kaikkea ostaa yhdestä palkasta, mutta huonolta alkaa näyttää. :D Meillä oma äitini on luvannut ostaa vaunut niinkuin on oma äitinsäkkin ostanut hänelle kun on ensimmäisen lapsen saanut, sekä pinnasänky meille on tulossa (sama joka on ollut minulla ja veljelläni käytössä). Mutta sitten se kaikki muu vielä, ounou paniikki iskee vielä. nyt oon kovasti yrittänyt seurata tätä sitteri keskustelua ja miettiä että mikä mahtaisi olla sitten hyvä..
Eclipse, ootkos selaillut FB-kirppareita tai Toria? Me ollaan Torin kautta ostettu rattaat, vaatteet, sitteri, pinnasänky kaikkine oheisjuttuineen, lipasto tavaroille, amme & kestovaipat. Kirppareita oon käynyt katsomassa ja sieltä mukaan tarttui sitten pari erikoisempaa vaatetta, mitä tuossa (10 e maksaneessa) 50-74 kokoja sisältäneessä Ikea-kassillisessa vaatteita ei ollut. :'D