Hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kyfi86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä tilasin tuollaiset. <3

e6ee811d2ebf504c86b1c41052ff32f8

Misu91, mistä tilasit???
Muistelin että joku täällä foorumilla tekee tollasia mut en vaan muista missä ketjussa oon sen pongannut... ihanat... mun koulukaveri virkkas vihreet conssit mun kummipojalle ja nyt mä haluun kans tilata tollaset omalle!!

Niin olikin.. mäkin siellä hetken kerkesin pyöriä ku tää raskaus ei alkanut ohan helposti.. vitsi kun en muista nimimerkkiä..

Pikkuminski niitä siellä tekee. Ja laitan nyt tähän vaikka ei saisikaan et Facebookissa löytyy ryhmä "vauvalle virkatut converse tossut ". Sieltä ne saa tilattua ☺

Äidin kanssa käytiin tänään kiertelee kirppareita. Äiti vähän innostu ostelee vauvalle vaatteita. :D itse taisin jopa neljä vaatetta ostaa.

Prismassa oli muuten vauvan leikkimatto, jossa on lelukaari, 20,95€ alennuksessa. :) ei tietysti mikään luksustason lelukaari, mut eiköhän ainakin meillä mene. :P

Liitteet

• WP_20160107_002.jpg
    WP_20160107_002.jpg
    980.5 KB · Katsottu: 70
Oijoi!! Mä sain miehen tänään lähteen käymään vauvatalo johannassa.. katteltiin siis vaunuja. Minä lähes vannoutunut emmaljunga-ihminen taidan nyt kääntää takkini ja hommata briot. Brion smilet oli tosi hyvän tuntuset ja blogeista oon lukenu käyttökokemuksia ja nekin puhuvat vaunujen puolesta!! Vielä me hetki mietitään mutta nyt sais uudetkin hyvillä tarjouksilla ku brio muuttuu britaxiks ni myyvät brio-tuotteet ale-hinnoin...

398e3098d69d6be4d666355dbc0df70c

Väriksi ei kylläkään tuu toi punanen.. mutta kuva vaan esitteestä..

Onko kellään käyttökokemusta??

Täällä pistettiin eilen vaunut tilaukseen :nailbiting: Ensin oli tämä, "jos sitten nt-ultran jälkeen ostais jotain" sitten oli, että " jos sitte rakenne ultran jälkeen" ja viikon loppuna kierrettiin kirppareitaki ko ru oli ollu perjantaina niin silti vieläkään ei jotenki osaa/uskalla ostaa mitään. Ja kohta saaki sitten huomata, että aika loppuu kesken o_O

Halimami, täällä kans pähkäilty koko eilispäivä vaunuja ja tultiin miehen kanssa siihen tulokseen että hankitaan varmaan nuo samat rattaat mitä itse meinasit! Vaikuttivat tosi näppärältä ja youtube video oli tosi selkeä ja hyvä niistä! Väri tosin vielä mietinnässä! Ettei oo niin tumma, että kerää kauheasti lämpöä se väri..

Halimami, täällä kans pähkäilty koko eilispäivä vaunuja ja tultiin miehen kanssa siihen tulokseen että hankitaan varmaan nuo samat rattaat mitä itse meinasit! Vaikuttivat tosi näppärältä ja youtube video oli tosi selkeä ja hyvä niistä! Väri tosin vielä mietinnässä! Ettei oo niin tumma, että kerää kauheasti lämpöä se väri..

Vaunula.fi siellä on noi Smilet nyt tarjouksessa, pakettiin kuuluu runko, ratasosa, vaunukoppa, autokaukalo ja kaukalon telakka. Yht. 699e
Mä tilaan tänään sellaset. Soittelin sinne ja se sano et briojen hinnat lähtee kohta nousuun ku niistä tulee britaxeja..
Tosin värivalikoima on tua niukempi, sitä kannattaa kuulemma soittamalla/sähköpostilla kysellä. Me otetaan siniset kun poika tulossa ja moni meille sano et menee kyl tulevaisuudessa tytöllekkin käy..

Me käytiin eilen taas kattelemassa ja kyllä noi vaan tuntuu parhaimmalta ni siks tehtiin päätös jo nyt.. :)

itse olen todennut että mitään isompia hankintoja ei edes tarvita kun on esikoiselta tallessa, jossain vaiheessa tosiaan jonkun pienemmän vaatteen lisää hankkia ja harsoja.

Tuohon vaunujen väriin... Meillä on tummansiniset vaunut, jotka olen saanut siskoltani, jolla on kaksi tyttöä. Hän itse ei ole lainkaan "pinkkipinkki" (toisin kuin minä) niin meillä kävi sillain hyvin. Jos olisi ollut pinkit vaunut tarjolla niin olisin kyllä varmaankin pojalle hommannut uudet. :joyful: Ja siis siskollani on kesävauva ja syksyvauva ollut ja hyvin on sen värisissä menneet. Laittaa vaan varjoisampaan paikkaan ulkona. Ei meillä ainakaan ole lenkeillä pojan liian kuuma vaunuissa tullut vaikka ihan aurikoisessa ollaan kuljettu. :)

Me ollaan tähän mennessä ostettu kaksi pientä bodya kirpparilta + rattaat käytettynä. Rahaa on uponnut yhteensä 55 euroa, siis tiukalla opiskelijabudjetilla mennään! :) Saan sukulaiselta vauvatavaraa, niin pitää inventoida ne + äp-pakkauksen tavarat ja katsoa sitten, kuinka paljon uutta tarvitsee ostaa. Pinnasänky on hankinnan alla, mutta halutaan sellainen, josta saa juniorisängyn sitten myöhemmin.

apua iski paniikki! yhtäkkiä tajusin et miten pääsen hommailee vauvalle vaatteet yms (vanut ja kaukalo on) kun en pysty kunnolla edes pakollisia neuvola/ lääkärikäyntejä kivutta suorittamaan :( kirppareilta ajattelin hommata ja kävi mielessä että voinhan tilata verkkokaupoista mt ei raski kun saa käytettyjä niin hyväkuntoisia!

Meillä alkaa olee kaapit ja etenki varasto täynnä tavarasta!
On vaunut, vaateita, sitteriä, istuinta, leikkimattoa, hoitopöydän päällinen (laatikko on käytössä, yläosa purettuna) ja vaikka mitä! Ainoot mitä taitaa uupua on rintapumpu ja matkasänky.. ja lisää vaateita ;D

Itse löydän ihan ok vaateita. ennen raskautta käyttänyt L/42 kokoa ja hyvin löysin käytettynä vaatetta. Housut ollut ehkä isoimat ongelmat löytää, samoin takki.
Itse vana tuntuu et hikoilen ku pieni sika kun liikun ulkona joten pitäisi varmana ostaa vielä toinen äitiystakki. Nytkin ollut -15 - 20 astetta pakkasta ni läkähdyn vaikei alla olekana kuin ohut pitkähihanen! Mites sit kun päästään lähemäs +/-0 astetta? äyh, ei kuin kirpiksiä kahtomaan jos löytyisi äitiystakki L/xl....

Pahimmat ja hankalimmat on rintaliivit! Ennen raskautta koko 70I ei ole mikään helpo löytää muutenkana, saati sit kun pitäis imetysliivejä löytää! Samoin mitkään imetystopit ei sovi runsana poven takia.. se tissipaikka on vaan ihan liian pieni!
H&M on ainoa joka oikeestaan edes myy äitiysliivejä (tai siltä vähän vaikutas) ja niillä loppuu jo E kuppeihin koot.. Tiedän että sairaalassa oon jo yli mitta-asteikon joten täytyneen tyytyä vaan jonkinmoisiin edes. Näidne kanssa kun elää, ei voi käsittää miten jotku haluaa/hankkii vastaavan kokoiset itselleen :bored:

Hankittuna nyt siis pinnasänky hoitotasolla yms tykötarpeineen (käytettynä), vaatteita (käytettynä) ja Brio Happy vaunut tilattu Hobby Hallista (399€ kanta-asiakastarjous!) :)
Itelle ostettu kahet äippähousut ja uudet rintsikat. Vielä pitäis ostaa kylpyamme, tuttia ja pulloa, pumppua ja mitähän muuta?! :P kun ei nyt muista mitä äp:ssa tulikaan..
Niin no vaunuihin varmaan sadesuoja.. Turvakaukalo+telakka saadaan tuttavalta.
Paljon kaikenlaista hankittavaa on kyllä ja ihan hyvä että on alotettu ajoissa näitten hankinta niin ei tuu viimetipan paniikkia eikä kertarysäyksellä rahanmenoa.. :P

Meilläkin on onneksi kaikki tallessa esikoisen jäljiltä joten mitään suurempia hankintoja ei tarvi tehdä. Just vähän aika sitten sai esikoinen uuden turvaistuimen joten hänen "vanha"(vuoden vanhan) istuimen saa sitten uusi tulokas :) Samoin pitäis ostaa hänelle ns. isojentyttöjensänky, jotta pinnasänkyyn pääsee pienempi.
Mut nyt mua mietityttää toi rintapumppu! Kun viimeksi sitä en hankkinut enkä koskaa oo käyttänyt, mut nyt mietin jos hankkis että vois ulkona ollessa (julkisilla paikoilla) antaa pullosta maitoa.. Mut sit toisaalta en tiie jaksanko lähteä siihen pullojen pesu/maidon lämmitys/ ja itse maidon pumppaus ruljanssiin. Ja kun ei voi tietää että huoliiko vauva sitä tuttipulloa edes. Meiän esikoinen ei edes tuttia huolinut. Ja jotenkin totuin siihen miten toisaalta helppo on antaa vaan tissi suuhun :happy: Niin nyt mietityttää että panostanko pumppuun ja pulloihin vai vaan imetyspaitoihin, mistä saa helposti imetettyä niin ettei rinnat oo edes muiden näkyvillä. Ennestään mulla niitä on jo 2 lyhyt hihaista, mut haluisin hankkia pari pitkähihaista.
Miten te muut ootte tykännyt pumpuista? Ja minkälainen apu siitä on ollut? :angelic:

Takaisin