Meillä alkaa olee kaapit ja etenki varasto täynnä tavarasta!
On vaunut, vaateita, sitteriä, istuinta, leikkimattoa, hoitopöydän päällinen (laatikko on käytössä, yläosa purettuna) ja vaikka mitä! Ainoot mitä taitaa uupua on rintapumpu ja matkasänky.. ja lisää vaateita ;D
Itse löydän ihan ok vaateita. ennen raskautta käyttänyt L/42 kokoa ja hyvin löysin käytettynä vaatetta. Housut ollut ehkä isoimat ongelmat löytää, samoin takki.
Itse vana tuntuu et hikoilen ku pieni sika kun liikun ulkona joten pitäisi varmana ostaa vielä toinen äitiystakki. Nytkin ollut -15 - 20 astetta pakkasta ni läkähdyn vaikei alla olekana kuin ohut pitkähihanen! Mites sit kun päästään lähemäs +/-0 astetta? äyh, ei kuin kirpiksiä kahtomaan jos löytyisi äitiystakki L/xl....
Pahimmat ja hankalimmat on rintaliivit! Ennen raskautta koko 70I ei ole mikään helpo löytää muutenkana, saati sit kun pitäis imetysliivejä löytää! Samoin mitkään imetystopit ei sovi runsana poven takia.. se tissipaikka on vaan ihan liian pieni!
H&M on ainoa joka oikeestaan edes myy äitiysliivejä (tai siltä vähän vaikutas) ja niillä loppuu jo E kuppeihin koot.. Tiedän että sairaalassa oon jo yli mitta-asteikon joten täytyneen tyytyä vaan jonkinmoisiin edes. Näidne kanssa kun elää, ei voi käsittää miten jotku haluaa/hankkii vastaavan kokoiset itselleen