Jaa, neljä haalaria? Voi olla, että yhden joudut vielä varuille ostaa [;)]
Mulla ei oo noita 50 senttisiä ollenkaan, en usko että menisi meillä edes synnärillä päälle. Jos kuitenkin on pikkuruinen tai syntyy etuajassa, niin sitä ehtii sitten kyllä. Ihan pari 56 bodya on (housuja ei ollenkaan), mutta pääasiassa oon panostanu tohon 62 kokoon. Ei haittaa vaikka onkin hetken pikkusen isoja, menee sitten pitkään ne kuteet. (Mitä tää penska nyt alko yhtäkkiä reuhomaan kesken äidin laatuajan [:D] raajoja vaan sinkoilee sieltä täältä) Niin ja siis tietty ne äitiyspakkauksen pikkuvaatteet. Se olikin ihan superkiva se kietaisubody, sellasia oon kaivannu, ei vaan oo hirveesti osunu silmään niitä. Okei no en oo kyllä kauppoja juurikaan kierrellytkään, että siinä voi olla osasyy [:D] Mä muuten tykkään ihan hirveesti just siitä yhestä ä-pakkauksen vihreästä raidallisesta bodysta, se on ihan mun lemppis [:)] Muutenkin tykkään vihreestä, toivoisin että vierailijatkin mahdollisesti vaatteita tuodessa toisi ennemmin vihreetä ku sinistä. Koska tällä on taas niin paljon väliä...
Vaunut on ihanat ja täydelliset!! Sinne jo sovittelin äippäpakkauksen makuupussin, yhden heijastimenkin kiinnitin jo [:)] Alko vähän jännittää taas. Mitäs sille vauvalle sitten tehdään kun se tulee pois mahasta??? [:D][:D]
Niin joo ja tutteja on kaksi, siis sellanen kahen pakkaus. Mulla ei oo mitään mielipidettä tutteilusta, joten jos vauvalle tutti maistuu, niin on sitten saatavilla. Tuttipullojakin olen jo hankkinut kolme, ihan satavarmana meillä tulee pullot käyttöön, koska tammikuussa menen sinne leikkaukseen, niin en ole imettämässä. Ja jossain vaiheessa se lisämaitokin on varmaan tarpeen. Oon kyllä miettinyt joskus, että olisi kiva joka tapauksessa antaa rintamaitoa pullostakin, jotta isä pääsisi myös osalliseksi ruokkimisesta.
Niin kovasti nää vauvat tykkää puskea mahasta läpi, että on hämmästyttävää, miten ne kuitenkin yleensä ymmärtää tulla tuota alakautta ulos... Noni, nyt meen häiriköimään tonne muihin ketjuihin [:)]