Ihana kun täällä on muitakin Donkeystä haaveilevia :)
Mä itse asiassa viimeksi, kun asiasta kirjoitin tähän ketjuun, ajattelin että pitäisi löytää jotkut hieman edullisemmat, kun Donkeyden hinnalla saa 2-3 muut tuplat. Mutta en ole löytänyt muita, jotka täyttäisivät kriteerit, ja taidan myös olla vähän Bugis-fani. Meillä on esikoisella tarvittu vain yhdet rattaat kun Buffalot toimii kaikissa tilanteissa, ja tykkään myös noiden muotoilusta paljon enemmän kuin oikeastaan mistään toisista vaunuista.
Buffaloissa on vaahtotäytteiset renkaat, joten ei voi mennä rikki, ja on silti tosi joustavat. Yllätyin pari päivää sitten kun luin jostakin, että Donkeyssä onkin ilmakumit! En jaksaisi rattaita, joiden rengas saattaa mennä puhki. Tuo taitaa olla ainut miinus jonka Donkeystä oon nyt löytänyt.
Mutta niistä ominaisuuksista siis - tietääkö kukaan mitään muita vierekkäisiä sisarusrattaita kuin Bugaboo Donkey, joissa kummankin istuimen suunnan voi määrittää erikseen? Itse olen törmännyt vain sellaisiin, joissa molemmat istuimet ovat kiinteästi "naama menosuuntaan" ja vain pikkuvauvan kopan voi laittaa istuimen päälle kasvot työntäjään päin. En haluaisi laittaa lasta kasvot menosuuntaan heti kun koppavaihe on ohi. Meidän 1,5 v viihtyy edelleen pääasiassa kasvot työntäjään päin noissa Buffaloissa!
Mietin, että vaikka hinta onkin korkea, niin onko mun kriteereillä olemassa mitään muita vaihtoehtoja..?