Hankinnat vauvalle

Meillä on hommattavana tuplarattaat et saa keskimmäisen ja vauvan sit niihin. :) Turvakaukalon ja telakan ehdon myydä kuukausi sitten joten sekin on taas hankinta listalla :D jos tulee tyttö niin kaikki vaatteet on melkeinpä valmiina, mutta jos poika niin sitä pitää hommata kaikki :)
 
Mä olen ehtinyt myydä kaikki pikkuvaatteet pois, joten pääsen shoppailemaan Bebelle uusia. Mikä on ihan erittäinkin kiva juttu, sillä myönnän olevani aika hulluna lastenvaatteisiin! :joyful: Äitiyspakkaus jää kyllä varmaan ottamatta, sillä ne eivät ole oikein mun juttu ja tykkään erilaisista vaatteista. Esikoisesta otin (kun kaikki muutkin otti) ja en tainnut käyttää yhtäkään vaatekappaletta kertaakaan...:oops: Pakko myöntää, että itsekin teki mieli ostaa yksi pieni vaatekappale, kun ostin verkkokaupasta isommille. Olisivat saaneet sitten samistella loppuvuodesta :) Mutta en sitten uskaltanut, jäitä hattuun vaan! :grin

Pinnasänky lakanoineen sekä yhdistelmävaunut jo löytyvät, eli isompia ostoksia on turvakaukalo telakalla ja ehkä hoitopöytä. Voi olla, että turvaistuimet pitää uusia isommillekin lapsille, sillä en ole varma miten kahden Recaro Young Sportin kanssa sopii turvakaukalo auton takapenkille.
 
Mä haluun varmana ostaa kantoliinan. Päätin sen tässä kipeenä ollessani :D
Kaukalopussi ja sitteri.

Ajattelin et haluisin sellasen pinnasängyn hommata mistä saisi aikanaan kokonaan toisen laidan pois. Niin että sänky olisi samantien pitkä ikäisempi niin :) vai onko kellään kokemusta tälläisestä pinnasängystä?
 
Tänään pyörin netissä ja löysin idean isyyspakkauksesta. Löyty netin ihme maailmasta aivan ihania vauvan vaatteita, tutteja jne. jotka liittyi tekstillä isään + super isä paitoja. Ajattelin että sellaisen teen ja annan sit yllätyksenä samaan aikaan miehelleni, kun ite saan äitiyspakkauksen :) :Heartpink
 
^ miltä sivustolta katselit? Itsekin oon suunnitellu isyyspakkauksen tekoa ja pari kirjaa oon jo ostanut varastoon!
 
Piti kirpparilla taas käyä hipelöimässä pikkusia vaatteita, mitää ei viittiny kuitenkaa ostaa.
 
Mäkin ajattelin tehdä isyyspakkauksen, jossa ainakin joku hyvä vauvakirja, tuttipullo, kylpyjuttuja (nakitan kylvetyksen miehelle :wink ) ja jotain vaatteita. Ja ehkä korvatulpat :D
 
itsekin oon alustavasti suunnitellu mitä kaikkea pientä ajattelin hankkia isyyspakkaukseen, mies harrastaa enduroa joten jotain siihen liittyvää oisi kiva antaa mutta ei oo paljoo vielä tullu vastaan mitään mopoaiheista...onneksi tässä kerkeää :)
 
20150330_170503.jpg Pepe linkkasi ennen omaa plussaansa tällaisen ihanan villapuvun ohjeen tuonne Raskaaksi 2015 -ketjuun ja pyysi lähettämään kuvia, jos joku muukin innostuu samanlaisen väsäämään. Tässä mun versioni.

Ja puvun ohjeet löytyy täältä.
 
Liliina, IHANA! ❤ :Heartred Mulla on aikeissa aloittaa semmonen Oma Pätkis- haalari kunhan saan haettua langat.
 
Kauhee kun haluisin itsekkin tehdä jotain,mutta olen kyllä niin peukalo keskellä kämmentä. Harmittaa oikei etten osaa tehdä mitään nättiä.
 
Spunk, mulle tekee tiukkaa jo sukan neulominen. Ihan vaan tarkkaa ohjeen lukua ja outojen termien googlettelua, niin nähtävästi kämmenen keskelle eksynyt peukalo ei pahemmin haittaa.
 
Moon neulonu jo junasukat, tumput ja pipan. Ja eilen höpsöönnyin kirpparilla ja ostin vaikka mitä vaatteita. Oli kyllä ihmeellistä viikkailla niitä talteen kotona. Oih! :Heartred
 
Ja nyt oon tekemässä villakestoja, mutta oon jämähtäny kohtaan, mistä en ymmärrä. Pitää varmaan käydä neulekahvilassa hakemassa apua.
 
Spunk, mulle tekee tiukkaa jo sukan neulominen. Ihan vaan tarkkaa ohjeen lukua ja outojen termien googlettelua, niin nähtävästi kämmenen keskelle eksynyt peukalo ei pahemmin haittaa.

Ehkä roshkastun ja rupeen jotain yrittään :)
 
Mä oon niin tumpelo etten saa aikaan kun suoraa ommelta, eli kaulaliinat ja tilkkupeitot onnistuu.. haluaisin osata tehdä sukkia mut jonkun pitäisi opettaa varmaan kädestä pitäen :grin toi villahaalari on niiiiiiiiiiiiiin hieno ja sellainen pätkishaalarikin on, oi miksi mä en osaa :sad001
 
Ruusa, jos osaat tehdä kaulahuivin, osaat kyllä tehdä tuon haalarinkin. Mun taitovarastooni kuuluu oikea ja nurja silmukka, kaventaminen ja päättely. Hyvin selvisin, vaikka tosiaan jotain juttuja piti googlata.
 
Mun äiti on kaikille lapsenlapsille tehnyt villavaatteet, tuo villapuku on niin suloinen että saa tehdä semmosen tälle tulokkaalle :) itse en osaa neuloa ollenkaa...
 
tulipa tilattua reimalta vauvojen toppapuku puoleen hintaan, ups...ja kun mitään ei pitänyt hankkia ennen kuin kaikki on varmaa
 
Takaisin
Top