meillä on tyttö ennestään, joten jos tulee toinen tytteli, en ota ä-pakkausta, koska tytönvaatteita on ihan tarpeeksi. jos on poika, niin ehkä otan, koska kuten Ruusa sanoikin, ne näyttää olevan aika pojan värisiä. tosin siinä on niitä potkuhaalareita, jotka jäi viimeksi käyttämättä, mun mielestä epäkäytännölliset vaipan vaihdossa. käytin mieluummin puolipotkareita.
tuplarattaat tulee varmaan hankittua, koska mulla ei ole päivisin käytössä autoa ja ainakin esikoisen kanssa olin kova liikkumaan, niin tulee tarpeeseen. täällä olikin hyviä vinkkejä niistä!
sitten ehdottomasti ostan manducan. tytön vauva-aikana kantoreppu oli ihan ehdoton monessakin tilanteessa. meillä oli silloin lainakäytössä baby björn, mutta se ei ole niin ergonominen. oon kuullut niin paljon kehuja manducasta että se on ostoslistalla. (kokeilin liinaa myös, mutta meikäläisen pinna ei riittänyt sen kanssa harjoittelemiseen....)
mutta tosiaan menee kyllä vielä piiiiitkään ennen kuin hankitaan mitään, jos edes pitkälle päästään tän raskauden kanssa.