Hankinnat vauvalle

Herranjestas kun mulla tulee laiska olo :P Meillä äitiyspakkaus on koluttu läpi, mutta vaatteiden pesu on ollu ajatuksen asteella. Olis kiva niitä muita vaatteita samalla pestä, mutta kun ei me kirppareillakaan vielä oo käyty niin ei oo kun noi ÄP-vaatteet :D No, on meillä sentään sitteri, vaunut ja kaukalo. Ja pinnasänky. Mutta vaatteet ja kestovaipat on täysin vielä tosiaan vaiheessa :)
 
Niin ja leikkimatosta en oo oikein osannut muodostaa mielipidettä, että kuinka tarpeellinen se sitten on?
 
Nepala meillä ainakin esikoinen viihtyi leikkimatolla kovasti varsinkin kun alkoi katseella seurata leluja ja värejä:) mukava oli myös katsella kun alkoi harjoitella koordinaatiota ja tarrailla leluihin käsillään:) sitten kun alkaa liikkua ryömien niin siinä vaiheessa alkoi käydä turhaksi kun ei enää aloillaan pysynyt :wink
 
Meillä ollut suunnitelmissa pyytää tulevilta isovanhemmilta joululahjaksi jonkilaista leikkimattoa vauvalle.
 
Niinhän se varmaan on eri asia kun viltti + omat lelut, mutta katsoo nyt. Jotenkin on vielä ihan pihalla mitä ostaisi kun ei heti käsitä kaikkien "jujua". Jos nyt edes oleellisimmat olisi saanut hommattua tässä...pikkuhiljaa :P
 
Meillä on fisher pricen leikkimatto jolla ollessa vauva voi samalla soittaa/potkia pianoa, leikkikaaressa roikkuu peili ja muutama erilainen lelu. Esikoinen viihtyi tämän kanssa todella hyvin ja itseasiassa vieläkin soittaa pianoa kun sen vaatehuoneesta löytää :D
 
Atsirk, Meillä on samanlainen puuhamatto hankittuna mikäli on fisher pricen kick and play piano gym kyseessä.
Mies on musiikkimiehiä niin halusi sitten poitsullekkin hankkia ihan omat musavehkeet hehe. :wink
Ei mutta hirmu kätevä tuntui olevan kun käy vielä taaperollekkin juuri pianon muodossa.
 
Joo Miitu juuri tuon niminen :) Meillä se pyöri lattioilla pianon takia vielä 1v ikäisenä
 
mulla kököttää äitiyspakkaus vieläkin olkkarin nurkassa, vaikka oon sen hakenu jo ties kuin kauan aikaa sitte..
 
Tumelo, Mulla sama homma, pitäisköhän sitä alkaa pikku hiljaa purkamaankin? :grin
 
Meillä on leikkimatto ollut kovassa käytössä kaikkien kolmen lapsen kanssa... Leikkimaton valinnassa kannatta kiinnittää huomiota väreihin. Meillä on ollut värikäs matto+kaaret ja lelut ja mun siskolla sellainen kaunis vaalea nalle matto jossa kaaret ja lelut kaikki ruskea eri sävyinä.
Niin kaikki vauvat on viihtynyt paremmin meiän matolla kun taas ainakin mun mielestä se nalle matto sopisi paremmin sisustukseen...
 
Eikös vauvat näe parhaiten juuri kirkkaat ja tummat värit ensimmäisenä. Onhan ne kauniita ne vaaleansävyiset matot, mutta itse juuri siksi ostin sellaisen oikein räikyvissä väreissä olevan maton:) ja yllättävän pitkiä aikoja meillä ainakin maltettiin aina leikkimatolla olla kun oli niin paljon ihmeteltävää siinä:)
 
Mulla on vaan meinannu välillä mennä hermo siihen isoon väriläiskään keskellä olohuonetta... ja just niiden kirkkaiden värien vuoksi mekin se esikoiselle hankittiin. Mut on vaan ruoho vihreämpää/matto ruskeampaa siskon puolella:wink
 
Huomasin kun vertailin netissä kaukaloiden hintoja, että lekmerillä synttärit ja paljon tavaraa tarjouksessa. Lisäksi nyt viikonlopun ajan myös alekoodilla -20€ yli sadan euron ostoksesta!

Tulin sitten tilanneeksi gracon logico kaukalon+telakan vauvalle:wink päädyin sitten tuttuun kaukaloon mikä oli myös esikoisella pohdittuani tuon sekä brion välillä:)
 
Hattara mainitsikin tuosta tarjouksesta mikä Lekmerillä on, eli -20% yli sadan euron ostoksesta.

Kun oli puhetta tuosta Babybjörnin sitteristä niin nyt sen saisi ihan kivan hintaan, kun on jo muutenkin alennuksessa ja sitten vielä tuo -20%, eli sitterin saa nyt 84,90 eurolla!

Tässä vielä linkki, muitakin värejä kait löytyy. :)

http://lekmer.fi/lapset-ja-vauvat/k...n-sitteri-balance-soft-cotton-ruskea-kastanja
 
Annissa itse katselin myös sitä sitteriä mutta saankin ostaa sen sitten ystävältä kun heillä ei poika meinaa enää siinä viihtyä ja pysyä:) muuten olisin kyllä senkin tilannut kun todella hyvässä tarjouksessa tosiaan oli!
 
Sainpas tänään ostettua vauvalle ekan vaatteen...(vaalean punaisen fleece haalarin) Oli kyllä vaikeaa. Meillä mies on jo ostanut vauvalle muutamia asioita mut mä en ollu saanu hankittua mitään.

Hattara90 meilläkin on tuo gracon kaukalo+telakka edellisten lasten jäljiltä ja mä oon kans tykänny siitä. Mä heitin talvella vauvan tarvikkeita urakalla mäkeen mut mies ei antanu hävittää kaukalo, vaunuja eikä pinna sänkyä... Niin onpahan ne edes valmiina.
 
Meillä kanssa esikoiselta tallessa vaunut (brion smilet joiden takia sitä brion kaukaloa mietin) ja pinnasänky valmiina koottuna jo makkarissa kun esikoinen pari kk sitten vaihtoi isojen sänkyyn nukkumaan:) kaukalo sen sijaan myytiin tilanpuutteen vuoksi ja pari viikkoa sen jälkeen sitten teinkin plussatestin :facepalm:
Lisäksi vaikka vaunut löytyy niin piti ostaa sisarusrattaat kun ei tuo esikoinen jaksa vielä kävellä pitkään:wink
 
Hattara, Haluisitko kertoa ootko ollut tyytyväinen noihin Brio Smileihin? :) Ollaan mietitty vaunujen päivittämistä, kun saatiin Singit sukulaisilta, mutta mitä katseltiin nuo Smilet ovat huomattavasti paljon näppärämmän oloiset ja sirommat.
Mitenköhän talvella rullaavat, toimivatko hyvin lenkeillä?
 
Miitu, miehen kanssa molemmat oltu erittäin tyytyväisiä niihin:) talvella ei tietenkään kannata heti kauheimman lumipyryn jälkeen lähtee työntelemään vaan ollaan odoteltu että aura-auto ensin auraa:) samoin kuin loskakeleissä. Ja pienessä hangessa kyllä kulkeevat kun lukitsee nuo etupyörät:) me asutaan taajamassa joten aura-auto ajaa tiet melko nopeaan. En sitten tiedä jos asuu sellaisella paikalla, että teitä ei heti aurata niin sitten voi toki isompi pyöräiset vaunut olla paremmat:wink niin ja ovat myös ihanan kevyet nostella auton takakonttiin ja linja-autolla liikkuminenkin sujuu helposti kun ovat melko pienehköt:)
 
Takaisin
Top