Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Suskis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Anissan sitteri tosiaan on ihana, mutta hintaa tosiaan on ihan roimasti :/ meidän citymarketissa oli nuo tarjouksessa 80€ mut en sit heti ostanu ni arvatkaapa vaan oliko sit enää jäljellä kun seuraavan kerran menin:( meillä olis muutenki sitterin osto edessä ku möin meidän koliikkikeinun eilen:D

Pepe ja Hattara onhan tuo vähän kallis, mutta on hintansa arvoinen! Esikoinen viihtyi todella paljon siinä ja ja se oli suorastaan pelastus silloin! Suihkussa käynti, ruoan laitto ja imurointi ym. onnistui paljon helpommin kun esikoinen leikkii sitterissä. :)

Mikäs sitteri tuo on merkiltään? :)
Mä oon kahden vaiheilla hommatako semmonen keinu vai sitteri? Kokemuksia?

Meillä oli koliikkikeinu esikoisella jonka tosiaan eilen myin. Graco oli merkiltään ja kyllähän se ihan hyvä oli kun käytettynä ostin 30€. Mutta onneksi en uutena ostanut kun ei siitä kuitenkaan siihen koliikkiin meille apua ollut vaan sylissä oli kannettava. Nyt hankin sitten varmaan ihan tavan sitterin ellen löydä halvalla jostain tuota baby björnin sitteriä :) tai jos kaverin poika ei enää malttaisi heidän omassaan enää makoilla niin hän lupasi sen sitten myydä meille ;)

Annissa, Kiva kuulla että tuo on ollut ainenkin teillä toimiva ratkaisu tuo sitteri!
Saatiin tuollainen juuri enkä oo pahemmin kerinnyt perehtyä. :)

Tuota bb sitteriä onkin paljon kehuttu :) Hankalaa kun on niin paljon vaihtoehtoja ja näin esikoisen odottajana todella vaikeaa tietää mikä olisi hyvä ja mitä tarvii.. Haluaisi välttää kuitenkin kaikkia turhia hankintoja kun rahaa menee muutenkin jo ihan tarpeeksi :D

Ja vaikka toisen vauva viihtyisikin jossain tietyssä voi taas olla ettei oma vauva viihdykkään. :rolleyes:

Itseä harmittaa ettei tuota bb tullut esikoisen aikaan ostettua:) tuo kyllä houkuttelee kovasti kun kuullut paljon positiivista ja tosiaan kaverilla nähnyt miten ihanan toimiva tuo on. Tuossa kun vauva pystyy itse kiikuttamaan liikkeillään ja potkuillaan sitteriä:)

Ootteko jo pesseet äitiyspakkauksen vaatteita? Laitoin just koneesta kuivumaan pakkauksen värilliset ja huomasin että keltakuvioinen valkoisin palloin oleva potkari on vihertävä. Laitoin sen kuivumaan vielä kun en ole varma olisiko vain märkyyden syy mutta onko muut huomanneet? Mulla oli just tämmösten takia värinkerääjäliinat mukana ettei tämmöstä kävisi, just se mikä varmasti tulee vauvan päälle. Kumma tosin ettei mikään muu ole ottanut väriä itseensä, edes valkovihreäraitainen

Mä pesin äippälaatikon vaatteet toissapäivänä ja ei mulla ainakaan ollu tarttunu värit vaikka kaikki ihan sekasin rumpsautin koneeseen:o pelkäsin vähä iteki et miten nuille valkosille bodeille käy mut selvisivät ilman muiden vaatteiden värien leviämistä.

eilen pesin sit esikoisen vanhat vauvanvaatteet ja nyt on kaikki nätisti koon mukaan 50-62 cm viikkailtu kaappiin odottelemaan vauvaa ;)

Atsirk, tarkoitatko tuota jossa on pöllöjä? Kyllä mullakin otti pallot jostain vihreää väriä, käänteet kylläkin on valkoiset.

Mikähän viallinen kappale mulle on sit eksyny :o Ei noissa muissa tosiaan oo mitään vikaa, vaan siinä ihanassa keltasessa

Oho tää on päivittyny vähän hitaasti. Mut joo se keltanen jossa on valkosella pallopohjalla pöllöjä

Mä pesin äippäpakkauksen vaatteet parin värinsiepparin kanssa, ja ne oli ainakin ihan kirkuvan vihreitä sen jälkeen. Eli joku vihreä päästi väriä kunnolla.

Eli sama vika Rahikaisella. Katsotaan kun kuivuu, aika erikoista kyllä... Kun muissakin vaatteissa oli valkoista ja vain se otti itseensä.

Joo mulla oli esim se valkopohjanen vihreellä kuvalla oleva potkari mukana ja se on ihan semmonen ku pitääki. Mua harmittaa ku tykkäsin tosta keltasesta tosi paljon

Takaisin