Hankinnat vauvalle

Ne tumput on oikeesti ihan humpuukia. Millasella ameeballa ne muka pysyy?? Meijän mörrimöykky huitoo ja liikkuu niin ettei sillä pysy tumput tai sukat todellakaan päällä. Sellaset pitkät nyt hetken pysyy mut mun miljoona paria lyhyita ihania printtisukkia jää kyllä käyttämättä.
Parhaita on tosiaan ne bodyt jossa on kädet ummessa, ja meillä kätevimpiä on ihan olkapäille tulevat potkarit tai sit ihan kokopuku. Tämä kun jo mönkii ja riehuu. Mulla on kaapit täynnä housuja ja bodeja ja vähemmän potkareita ja kokopukuja ku luulin et inhoon niitä..
 
Meillä taas body + housut parempi ku potkuhousut. Ainakin nää koon 50 ja 56 on tommosia leveitä potkareita ja tää saa jumpattua jalkansa lahkeista sinne potkarin vartalo-osan sisälle ja on sitten ihan jumissa ja lahkeet sätkii ilmassa tyhjinä :D. Pakko olla vyötäröllä resori tai kuminauha siis. Toivon et koossa 60 pysyy jo potkuhousutkin, kun oon ostanu niin ihania.

Tumppuja en enää ees yritä muuta ku ulos mennessä, eihän ne pysy. Onneksi kynsiä saa jo leikata. Sit meil on kahdet hyvät sukat, jotka pysyy, ja kymmenet jotka ei.
 
Heips, aiemmin mainitsin ostaneeni valmiiksi "helppokapalon", juuri huomasin, että fb:n kirppariryhmässä Muksula olis sellainen käyttämätön myynnissä 20€ sis pk..image.jpg
 
Tumpuista - pitkävartiset sukat käsissäkin saattaa pysyä paremmin. Saa nähdä, oon ostanut sellaisia tumppuja tällä kertaa, joissa sidottava nauha ranteen kohdalla, pystyykö niitä sitten käyttää..
Terälliset potkuhousut - huomasin saman esikoisella, että jalat ei pysyneet lahkeissa, pidin sitten viel sukkia siinä päällä, auttoi hieman asiassa..
 
Ja hei, luin nyt (vasta) kokemuksia beboliina-VERKKOKAUPASTA. Vuosien ajan jo huonoa kokemusta palvelusta, toimituksista ym. Ihmiset harmittelee sitä kun TUOTTEET on tosi hyviä, mutta niiden saaminen kestää tai tulee väärät tuotteet yms.. Eli tällaisia kannattaa hyödyntää, jos näkee heidän tuotteita myynnissä hyväkuntoisina käytettyinä...
 
Oikein tarkasti kun katsoo niin kyllähän ne kokopuvut aukee alhaalta ylöspäinkin, joten ei olekaan pakko riisua kokonaan pyllypesun ajaksi... Onneksi tässäkin perheessä edes miehellä on silmät päässä :)
 
Hassua miten on erilaisia, mie taas en tykkää yhtään sellasista housuista / potkareista missä ei ole umpilahkeet, kun sukat karkaa ja ne housujen puntit aina nousee polviin :biggrin Parit vois olla sen takia ku me tuolla sairaalassa ravataan ja neuvolassakin aina napsitaan kantapäistä verikokeita. Oon miettiny että jos nuo lahkeet muutamista kivoista housuista vaan pokkana ompelis umpeen kun tuolla vekaralla muutenkin on jalat ja kädet niin kylmät :rolleyes: Ja en tykkää kanssa yhtään niistä haalareista / kokopuvuista kun niitä saa riisua ja näpertää.
 
Käytiin tänään sellaisessa lapsiperhetapahtumassa kun siellä sai harjoitella ja kokeilla kantoliinoja ja reppuja. Harjoittelin yhden sidonnan kantoliinalla ja tykästyin ja nyt olisi liinan hankinta edessä. Ajattelin ostaa trikooliinan kun se tuntui helpommalta ja niin ihanan pehmoiselta. Kudotun liinan saan halutessani lainaan kaverilta.

Kysymys olisikin että onko kellään ajatusta että onko noissa trikooliinoissa eroja? Löysin nettikaupoista aivan ihania liinoja, mutta lie noissa mitään eroa... Haluaisin jonkun ihanan värikkään :)

Manduca tuntui kanssa tosi hyvältä, sen hankintaakin meillä pohditaan kovasti, lähinnä miehelle. Isin eka työvuoro osoitti sen että olisi kiva saada kädet välillä vapaaksi :wink
 
Mie voisin melkein vaihtaa tuon liinan manducaan. Mut meillä on hug-a-bub, ihan hyvä liina se on :) Menee vaan rullalle pitkiltä sivuilta ja tarvii aina silittää silloin tällöin, mutta taitaa tehdä kaikki liinat samaa?
 
Tämä äippä kävi eilen kiertämässää kaksi kirpputoria, koska meillä ei ollut tarpeeksi 50cm vaatteita ja tuo pikku-ukko hukkuu 56cm vaatteisiin. Löysin ihan kivasti neljä bodya, neljät housut ja iiisoon sukkapaketin. Näillä ja entisillä me pärjätään siihen saakka, et ukko kasvaa. Hassua, että nämä oli oikeestaan nyt ekat vauvanvaatteet, mitä oon ostanutkaan. Vauva (5vrk) oli kotona sen parituntisen isän kanssa ja oli nukkunut koko ajan :)
 
Meillä käytetään trikooliinaa ihan päiivittäin. Manduca saadaan lahjaksi, mies tykkää siitä hirveesti ku käytiin sovittelemassa. Manducassa on se "huono" kun siinä ei voi kantaa naama menosuuntaa.. Mut liinalla voi sitten roikotella sillaikin.
 
Jee: huomenna käyn lunastamassa oman Manducan! On käytetty, mutta vähän. Toivottavasti se sopii meille kaikille.
Kerro sitten millainen se on! Miekin haluan sen mutta en vaan saa aikaseksi hankkia :)
 
Minä sain trikooliinan tänään. Tilasin mollavauva-nimisestä verkkokaupasta, oli alennuksessa ja maksoi vain 25 euroa. En vaan oo päässyt testaamaan kun pupelo nukkuu :)
 
Eevei: testasin tänään Manducaa (vaikka vauvani ei vielä aivan 3,5kg painorajaa olekaan saavuttanut). Ei ole kuin hyvää sanottavaa! Vauva rauhoittui ja kävi nukkumaan (!) Manducaan. Vauvan paino jakautui mukavasti, eikä se tuntunut niin painavalta kuin käsissä kantaessa. Ainoa mikä oli: vauvan jalkoja ei voinut vielä levittää haralleen, vaan ne piti jättää sykkyrään sisäpuolella olevan vauvatuen sisään. No ei tio näyttänyt vauvaa haittaavan. Uskon kyllä, että tuota tulee käytettyä esim. että saa kotitöitä tehtyä vauvan ollessa lähellä :) Suosittelen. Ja kantsii kahtoa esim. Tori.fi mitä sieltä löytyy. Ite sain tuon lähes käyttämättömän Manducan sieltä 70 eurolla!
 
Voi kökkö. Pikkuakka on käyttänyt lähes aina niitä Mam-tutteja, mitkä on sellasia symmetrisiä. No minä innoissani tilasin sille ihania nimikoituja tutteja missä on se kummallisen muotoinen tuttiosa. Voi kamala mikä huuto tulee kun yrittääkin laittaa suuhun! Ei kelpaa ei, mitäs nyt teen noille tuteille? Tilasin vielä 3 että varmana on joka hetkenä hieno nimitutti! Joo aika perkeleen hienot joulukuusen koristeet, vai pitäskö antaa ihanaksi muistolahjaksi vaikka isovanhemmille :grin Vai raaputtaa nimi pois niistä 2 täysin iskemättömästä ja antaa poies tai etsiä jostain samanniminen vauva kenelle ne antaa. Onko Kerttua kenenkään kainalossa?
 
Eevei, meilläkään ei ne toisenlaiset tutit kelpaa. Pupelo tykkää aventin pimeässä hohtavista tuteista, meillä kuljetaan siis yökuosissa yötä päivää :wink aventin tutit muuten ei kelpaa niin hyvin. Hassuja nämä vauvat :)
 
Nyt kun alkaa olla jo käyttökokemusta kertynyt, niin oletteko olleet tyytyväisiä hankkimiinne vaunuihin? Minä ostin Tutek Turran merkkiset, joista ei vielä löytunyt paljon infoa netistä. Mut oon ollut niihin tosi tyytyväinen! Uskomattoman kevyet työntää ja tuntuu, ettei niitä tarvitse juurikaan mutkissa ohjata, vaan ne kulkee nätisti kaarroksetkin jne. Vauva nukahtaa vaunujen liikkuessa ja nukkuu liikkeen ajan, mut melkein heti kun pysähtyy, niin poika kyllä herää.. :)
 
Minä olen ainakin tyytyväinen meidän emmaljunga citycross vaunuun :) ovat todella kevyet työntää ja helppo käyttää, ei oo viel tullut mitään negatiivista sanomista niistä mut varmaan jossain vaiheessa tulee jotain esille :wink
 
Takaisin
Top