Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nappo: Tuo sunkin koru on tosi hieno! Ihana ajatus mieheltä :)

Simbbu: Juuri sieltä tilasin :) Tilasin sellaisen aidon hopeakorun ja hopeaketjun pisintä mallia. Ei ihan halvaksi tullut, mutta onneksi tuleva mummu kustantaa puolet!

Minäkin olisin ostanu sellasen kun ootin Arttua mutta mies ei antanu ostaa. On kuulemma humpuukia :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Mä kans kattelin noita koruja kummaski raskaudes, mut ei sit vaan siltikää tullu tilattua. Jos sit ens kerralla...

hmmm,mielenkiintosta,sitä aurinko/päivänvajoo ei enää löydy netistä siitä osotteesta mistä sen tilasin.oisin lukenu siitä varjosta lisätietoja ni tuli vaan lukemaa et tuotetta ei löydy:eek: ja kumminkii sen tänään tilasin ja maksoinkii.jos se olis ollu viimenen tuote ni kai se kuva siellä olis ollu ja lukenu tyylii et loppuu myyty?

Onko kukaan vielä pyöräilly muksun kanssa? Onko kellään kokemusta sellasesta pyöräkärrystä?
Ois kiva pyöräillä pojan kanssa, mutta mieluummin kärryn ku istuimen kanssa.
:)

Mä oisin pyöräilly jo sata kertaa, mut kun se mun fillarihan oli rikottu talvella lukollisessa pyörävarastossa. Nyt siihen on tilattu oikea osa että saadaan vaihteisto kuntoon ja se varmaan saadaan jo tällä viikolla. Sit me ajellaan pojan kans pitkin poikin aina, kun on hyvä sää! <3 Ja mä tykkäisin siitä vetokärrystä, kun siinä sit on helpompi pienen nukkua, jos nukuttaa... mut ei meillä oo tilaa säilyttää sitä missään. Pyörävarasto on jo ihan täysi... paitsi tietysti, jos me saatais es okt, nii sinnehän sit mahtuu varastoon sellainenkin.. Mut muuten käytetään istuinta. :)

Mä meen tänään kattomaan niitä kävelytuoleja. Mä oon ihan romuna, kun toi poika kiipeilee joka paikkaan.. ja sit se kävelee sitä sohvaa vasten. Sit se menee läpsyttään telkkaria tv-tasoa vasten.. se on ihan mahdoton. Ja sit mä saan kokoajan kävelyttää sitä ympäriinsä ja mun ristiselkä huutaa armoa. :D Mä meen siis kattomaan kävelytuoleja, et oisko sellainen mieluinen... en siis osta sillä, et kuvittelisin sen edistävän yhtään mitään, mut jospa siinä olisi hetken turvallista pojan touhottaa, et mä saan ees ruokaa laittaa tai käydä vessassa rauhassa..

mä kävin tänää ostaa tytsylle hennesistä hellehatun.ja jotkut kesäkengät,en viiti niitä tennareita sillä helteellä pitää,tänääki oli rattaissa ihan paljain varpain.

Mekin ostettiin Kiiralle eilen kesähattu, kun mahtaa Liian kesähatut olla joko liian isoja tai pieniä. Jotkut sandaalit pitäisi kyllä myös ostaa, vähän kuumat näillä keleillä nuo umpinaiset kengät, vaikka onneksi ovat vähän kesäisemmät kuitenkin.

Me ei ole vielä päästy pyöräilemään, kun on vain toiselle istuin. Olen kyllä sitä peräkärryä pyörään nyt miettinyt enemmänkin, mutta siinä tulee sitten se vastaan, että kehtaisiko ostaa sellaisen halvimman mahdollisen vai onko siinä oikeasti lapsen huono istua? Ja toisaalta tietysti se, että jos halvemman ostaa, niin niissä taitaa olla painorajoitus 25 kg, joten meidän neidit menee siinä yhdessä tämän kesän. Olisi ihan kiva, jos sitä voisi vielä ensi kesänä käyttää. Eli järkevämpi sinänsä olisi ostaa sellainen, joka menisi tosiaan ensi kesänäkin noilla yhdessä, mutta sellaiselle tulee sitten hintaa jo parisataa enemmän. Jos ei tarviisi kesän pärjäämisiä miettiä, niin ostaisin kyllä, kun onhan meillä säästöjä sen verran sentään, mutta nyt joutuu vähän tarkemmin harkitsemaan. :P Pöh, pah.

sain soviteltua vihdoinkin sen istuimen pyörään ja bongasin ale kypärän pojalle missä on säädettävä se päänympärys kehikko :) Jos sitte päikkyjen jälkee lähettäs sotkee pyörällä... Näyttää aika uhmaavalta noi pilvet et sataako vai eikö sada :D

Mä sain ny lauantaina sen fillarin kuntoon. Tai mieshän sen korjasi ja fiksas. Nyt on tuolit ja vermeet ja tänäänkin käytiin jo pojan kans fillarireissulla.. niinkuin eilenkin. Tosi kiva käydä ajelemassa. Saa raitista ilmaa ja mukavasti siinä vierähtää aikaa, kun poitsun kaa fillaroi. Jos me sinne maalle muutetaan, niin mies lupas ostaa meille sen vedettävän kärryn sit.. löydettiin pätevä vekotin kaupasta, johon mahtuu istuimen taakse pari kauppakassiakin, nii pääsis sit poitsun kaa kauppareissuillekin pyörällä. Että mä toivon, et se talo ois hyvä mitä mennään kattoon ja saataiskin se sit... todennäköisesti ei onnaa, nii ku ei oo onnannu edellisetkään tönöt.

Takaisin