Hankinnat vauvalle

Meidän neitin taaperokärrynä toimii tällä hetkellä isosiskon sisämopo. Tyttö hilaa yläkropan käsivoimilla mopon päälle ja seisoskelee siinä. Sitten on reppana koivet ihan solmussa ja katsoo mua hölmistyneenä jos mopo vähän liikkuu johonkin suuntaan. On pienen elämä raskasta :)
 
Kyl hän tiutsi ehtii oppia nekin taidot... kaveri vaa tekee asiat omalla tavallaan.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä on nyt toinen istuin pyörään, sellainen, mitä saa vähän kallistettuakin, jos pienen ois parempi sitten nukkua siinä. Kun ihan takuulla nukahtaa kesken lenkin. Pyörän kyydissä on pidemmän päälle sen verran unettavaa. :D Kypärää ei tarvinnut ostaa, kun Liialla on kaksi: Hamaxin säädettävä pyöräilykypärä ja Cascon säädettävä ratsastus- ja pyöräilykypärä. Liia ei kerralla kuitenkaan tarvitse molempia, niin toisen voi laittaa pienemmälle. Molemmat menee hatun kanssa kyllä Kiirallekin. :)

Meillä on Brion musta taaperokärry esikoisen jäljiltä ja Kiira on vähän sen kanssa kävellyt, mutta aika vähän. Liia käveli aikanaan enemmän kärryn kanssa. Mutta Kiirahan siis kävelee nyt jo ilman tukea, niin ei se sitä kärryä enää juuri kaipaisikaan.
 
No kyllä se miun mielestä nyt jo kävelee itse. Melkein kuukaudenhan se onkin tuota kävelemistä harjoitellut. Helposti menee siis jo useampi metri kävelyä ilman tukea. :) Toki välillä tupsahtaa pyllylleen ja välillä tuntuu, ettei millään pysy pystyssä paria askelta enempää, mutta kyllä se kävellä osaa. Kengät jalassakin menee ulkona jo jokunen askel ilman tukea. Vielähän se pitkään varmentuu se kävely, ja sittenhän nää alkaa jo juosta. :D
 
Voi että, on varmaan mainio näky kun noin pieni ihminen kävelee jo ihan itsekseen :)

Meidän neiti taas raahautuu pihalla ryömimällä paikasta toiseen...saatiin onneksi kaverilta hänen lapsensa vanha välikausipuku, joten ei haittaa vaikka puku vähän likastuukin :)
 
Meidän poika kävelee toistaiseksi vain tukea vasten, vaikka halua muuhunkin olisi... Tuki tosin kulkee pojan mukana, kun pikkuinen työntää leikkikehää pitkin olohuonetta ja jakkaraa omassa huoneessaan.
 
Tänään tein taas muutaman hyvän löydön alennusmyynneistä! Ostin vanhemmalle lapselle tosi kivan ja laadukkaan välikausipuvun syksyksi ja pienempi sai reiman fleese välipuvun. Molemmat -40%. Kaivelin juuri esikoisen vanhat varastot ja sieltä löytyi kaksi 80 senttistä reiman välikausihaalaria ja kaksi 86 senttistä toppahaalaria joten pienemmälle ei kalliimpia hankintoja tarvitse syksyksi ja talveksi tehdä. Kengät neiti tarvitsee, hanskoja ja pipoja taitaa varastosta löytyäkkin sopivia :) Mä olen aina yrittänyt ostaa nuo ulkopuvut aleista kun ne on aika hintavia ja nyt tässä vaiheessa jo tietää mitä kokoa lapset tulevat olemaan syksyllä ja talvella. Välikausipuvut olen myös ostanut reiluina, niin ne menevät sitten vielä seuraavan kevään.
 
Kääääk...mie ostin tänään matkarattaat käytetyt sellaset Carena merkkiset....Ja pitäs saada ne päälliset pestyä. Onko kellään kyseisistä rattaista kokemusta? Ei kehtaa laittaa tytsyy istuu likasiin/siitepölysiin päällisiin istumaan..Vai meneeköhä painepesuri hommiks et saa ne pestyä jos niitä päällisiä ei saa irti :D
 
Oletteko jo miettineet mitä hankitte/pyydätte tuleville 1-vuotis synttärisankareille lahjaksi?

Mulla olis jo muutama juttu korvan takana mitä tyttö tarttis ja mistä tyttö tykkäisi :)

Taaperokärry, Brion laatikko, mihin saa laittaa erilaisia palikoita ja Baby born nukke. Tyttö rakastaa nukkeja ja isosiskon nukesta meillä tulee jo nyt välillä kova riita!
 
Meidän poika saa multa mustan plaston mopon.. :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä haluaisin ostaa sellaisen ison myyräpehmon pojalle. Vois toivoo plaston mopon, 1-v kuvauksen, toppapuvun ja muuta vaatetta, palikkalelun ja en nyt keksi muuta nyt :)
 
Meijän pojalla on jo se musta plaston mopo kultasilla renkailla ja samanmoinen iiiiso rekka kanssa, joten ellaia ei toivottavasti kukaan enää osta meijän pojalle 1v lahjaksi :D Lahjaksi olis kiva saada juur vaikka leluja ja jotain hyödyllistä esim. vaatteita ja rahaa yms.
 
Vaikka synttärit jo kolkuttelee nurkan takana ei oo vielä päätetty oikein mitä ostetaan synttärilahjaks. :D Leluja, vaatteita ja 1v kuvaus vois olla kiva. :)

Muuten hankintalistalla ois pyörä peräkärry, onko kellään sellasta?
ja kumpparit, onko suosituksia millaset on hyvät kumpparit ?
 
Mä ajattelin tota kuvausta kans.. Mut pikkuveljellä on järkkäri kamera niin saadaan sillä otettua hienot 1 vee kuvat vaikka mun vanhempien takapihalla :) Tulee ainaki halvemmaks :)
Kumppareita meil on kaksin kappalein ku ollaan ne saatu mun serkulta.. Ihan perus nokialaiset ja toiset oli jotai ihme merkkiä mut kai ne asiansa ajaa :) ja ne on hankittu ihan perus sittarista :)
 
Kumpparit vois kyllä itekin toivoo lahjaks ja kurahousut. Meillä on päiväkodin aloitus sit joskus 1 v 2 kk iässä niin sitä varten vois toivoo kaikenlaista.
 
Takaisin
Top