Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Piti ostaa pojalle tänään tukeva matala jakkara. Tykkää niin kovin kiipeillä ja tehdä uimaliikkeitä vaippalaatikon päällä, joten arvelin tukevamman vekottimen olevan turvallisempi. Ja kovassa käytössä onkin ollut heti. :D Sit ostin sellaisen puisen lelun, jossa on metallikoukerokaaria, joissa on pujoteltu isoja puisia palloja yms. Poika on iha fiiliksissä siitä ja kuskaa niitä palloja niissä kaarissa. Kyllä kannatti käydä Ikeassa. :D

Me saatiin tytön serkuilta laatikollinen leluja... MIHIN ihmeeseen mä rupeen nota likan kamoja kerään kun niitä on nyt jo varmaan rekallinen :D Tekis mieli sitä kävelytuoliakin, vaikka sekin kokonsa puolesta näyttää melko maailmanlopun vehkeeltä... Meillä on nyt hakusessa keveähköt matkarattaat.

Oli muuten hyvä eilen kun kokkailin pojalle ruokaa niin poika tuli sillä kävelytuolilla "auttamaan" äitiä.... Jyräs jatkuvasti varpaat ja nilkat :D Hakkas uunin lasia ja mumisi :DD Kokeilin tosiaan ettei ole liian kuuma tuo uunin lasi ku uuni oli päällä... Tiskikoneeseen pitäs tehä joku patentti kun meil on sellane pikkune tiskikone tos alakaapis ja poika pääsee koskettelee noita nappuloita...

mä näin torissa hello kitty matkarattaat,vähän himoitsin niitä mut meillä jo yhet on ni en viiti toisia hommata.

Mun veljen tytöllä on ne hello kitty matkarattaat. On ihan näppärät, mut kevyet ei kyllä ole :) etupyörät menee kokoajan miten sattuu ja ööh.. noh ihan hintansa veroset ovat :)

Me etitään gracon käytettyjä matkarattaita. Tarvis olla semmoset mihin sais ton kaukalon kiinni, jos tuo toinen lapsi joskus saadaan aikaiseksi. :wink

Meillä on sellaset ja ite en tykkää ku on vähän hankalat liikutella. Ne eturattaat siinäkin... ääh! Mutta kyllä ne menee :)

Meillä on sellaset ja ite en tykkää ku on vähän hankalat liikutella. Ne eturattaat siinäkin... ääh! Mutta kyllä ne menee :)

Niin noi gracot vai mitkä? Gracojahan on vissiin nykyään aika montaa erilaista. :think005

meillä kans vanhat gracot ja etupyörät auki se menee ihan mihin sattuu.ja on raskaat työntää/nostaa jos meinaa niillä jonkun katukivetyksen yli mennä.tosin hyvin vähällä käytöllä on.

Nii ja mitä lyhyempi työntöaisa, sitä raskaampi niitä vaunuja on keikauttaa esteen yli, oli ne sit millaset tahansa ne pyörät. Meilläkin joveissa on lyhkäsempi se aisa, nii ei yhtää nii keppeet oo esteen yli keikauttaa ku yhdistelmät, joissa oli enemmän aisaa ja vielä käännettävä.

Meidän gracot taas on sutjakkaat ja nostoltaan hyvät, ainoa miinus on se että kun työntöaisat on erillisenä molemmin puolin niin niitä et työnnä kuin suoraa yhdellä kädellä. Välillä aiheuttanut hankaluuksia liikkuvuuden suhteen jos toisella kädellä jotain kantaa/tekee samalla, mutta onneksi on iso maha joka voi avittaa :grin

Mulla on himo ostaa tytölle sellanen kävelytuoli..Onks kui monella sellanen ja onks sellanen kätevä :D?

Meillä pojalla on ja ihan kätevä on... Poika viihtyis siinä pitkiäkin aikoja, mutta ei oikeen oo hiffannut vieläkään miten sillä liikutaan :)

Takaisin