Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
anttilan mainoksessa oli kans jotain muumiastiastoja,lapselle lähinnä ku oli semmonen ensimuki ja lusikat ym.

Mä oon kans kattellu sitä soivaa laulukirjaa. Ja sit Tyynelle meinasin sen brion puck-koiran ostaa. Se on niin ihana ja jotenkin perinteinen. Ei Tyyne sil viel osaa leikkii mut ei se haittaa :)

Sinbbu meillä on just sellanen syöttötuoli, mitä säki havittelet :) Saatiin se mun tädiltä. Omassaki lapsuudessa meil oli sellanen, mut sitä ei kukaa tiedä mitä sille tapahtu.

Meil on kans mun vanha lampaantalja. Mut se on jo niin huonos kunnos, et villa lähtee ja nahka on ohentunut, kulunut ja repeilee paikoin :sad001 Aattelin et jos oikee kylmä tulee ni kyl se saa viel tän lapsen kohal kelvata tonne vaunuihin. Esikon aikana sitä ei tullu kaivettua ees esiin, ku en muistanu ees sen olemassaoloa. Mut on sen taljan päällä jo neljä lasta kasvanuki :)

Oltiin just manailtu et miks muumeista ei oo kokoelmaa, nii sit sopivasti vissii lokakuussa ilmesty :) Ei olla viel avattu, kun tosiaa menee pukinkonttii, mut kyllä tosta pitäs löytyy kaikki jaksot ja sit ne leffat :) Meillä myös miehen mielestä pojan on nähtävä kaikki muumit :)

kattelin sitä muumiboksia, mutten raaskinu ostaa..
ja pitäs kattella syöttötuolia ja miettiä oisko siinä se oma pöytä hyvä olla olemassa ja mitäs jos vauva on kovin pullea, onko niissäkin eroja kauanko mahtuu ym.. onko kokemuksia?

Meidän tuoli on juuri tuollainen taittuva puinen, renkaat alla. Muuttuu pöydäksi ja tuoliksi. Ihana, ostettiin käytettynä. Nyt sitten pitää löytää vauvalle pinnasänky.

onks kunka moni käyttäny lapsella sitä unipussia?mä tänään ostin.mitäs vauvalle laitetaa päälle sen unipussin lisäks?ostin anton&ninasta semmosen mikä on luomupuuvillaa,pitäs vissii olla aika lämmin.

Meillä on ollut käytössä melkein alusta asti unipussi. Pari unipussia ovat isovanhemmat muistaakseni juuri Anton&Ninasta hankkineet. Jos se on sama kuin meillä, joka on aika lämmin ja paksu, alla on käytetty pelkkää vaippaa.

Juu,meillä on toi sama. Meillä oli pitkään käytössä kokoa 56 ja nyt odotan että tyttö kasvaa, kun koon 62 unipussi olikin aivan liian iso vai olikohan koko 68 no tällä väliä. Sillä välin on kaverilta lainassa olevat Ikean unipussit. Se taas on lyhythihainen niin olen pitänyt paksumassa unipussisa alla bodya ja ohuemmassa potkupukua, mutta tuossa kyseisessä ihan pelkkää vaippaa ja on vauvalla peitto vielä sen lisäksi.

Oih tuo unipussi on ihanan näköinen! :) Me kokeiltiin ikean pussia josta ei siis tykätty ollenkaan. Tollanen hihallinen olisi kiva myös saada kokeiluun koska sit ei tarvisi muuta pukea mahdollisesti kun vaippa vaan. Pitäisikö koittaa kuitenkin tollasta vielä. Jos siinäkin tulee itkut niin sit myyn sen eteenpäin :)

on kyllä mukavan pehmee ja lämpimäntuntunen toi unipussi,ei ollu yhtä huono ostos,pitää ostaa kyllä sitte isommassakii koossa,toi nykynen on 68.

Koko 68 kun otettiin käyttöön oli tyttö saanut aamulla toisen kätensä unipussin sisälle ja ei näyttänyt kovin hyvälle. Ajattelin että saapi vähän vielä kasvaa. Onneks on noi Ikean pussit, musta ne on kivoja erityisesti tuo kesäpussi.

Minä ostin ikean pusseista sen mikä näytti isoimmalta mutta kun vauvan laitoin sisään ni se oli ihan nafti ja jouduin parsiin käden aukkoja isommaksi kun oli liian tiukat. Ehkä just toi pienuus sai pojan hermostumaan eikä suostunut nukahtamaan siihen.

On kyllä tosi pienet niissä noi käden reiät ja liian lähellä toisiaan. No saadaan toistaiseksi keploteltua kädet paikoilleen:)

Minä aattelin olla ostamatta sen trippen trap tuolin ja ostan ihan normi pinnasyöttötuolin, eiköhän sillä pärjätä ihan hyvin.

Eikö niitä sais käytettynä? eilen kattelin kun forssan seudun fb kirppiksellä joku myi 20e sellasta pois ihan hyväkuntoisena :o

Takaisin