Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ostin tänään vauvalle joululahjaksi tuollaisen soivan laulukirjan :) Siinä on 50 eri laulua ja tosiaan siinä tulee vaan pianolla säestettynä se kappale ja sit löytyy sanat ja nuotitkin, jotta voi itse laulaa ja jos löytyy vaikka piano ni voi sit soittaa itskin :)

Tänään jo kyllä sen kaivoin esiin ja vähän laulettiin kun oli vähän känkkäränkkää, mutta laitan sen nyt kyllä takaisin pussiin ja kaappiin ja paketoin sen jahka ehdin :)

Ihana. Tuollaisen voisi itsekin ostaa. Miks mä en löydä tuollaisia hienouksia, vaikka muka niin kolusin lelukauppojen hyllyjä viimeksi... :/

Niranda00 Mä oon haaveillu samasta kirjasta jo kauan, hypistelly sitä kaupassa monet kerrat. Mutta sitten rupean miettimään, että tarvitaako me sellaista että ollaa tähänki asti laulettu ilman säestystä ja ku maksaakin sen 25e. Mutta voipi olla että joudun sellaisen vielä pukinkonttiin hakemaan :)

Mäkin kaivoin viimeksi mummolassa esiin oman lastenlaulukirjani suuri toivelaulukirja - rakkaimmat lastenlaulut (meniköhän nimi ihan oikein?). Siitä me aina otetaan uusi sivu esiin ja lauletaan :) tähän asti pärjätty hyvin ilman säestystä, mut olishan sekin ihan kiva juttu.

Kyllähän sitä laulaa ilman säestystä.. Mä tosin voin soittaa kitaraa ja pianoa, mut sylissä kun ukkeli istuu niin ei siinä paljon soitella. Tuollainen kirja olisi kyllä ihan hauska... meillä nimittäin mä laulan vanhoja iskelmiä ja rakkauslauluja, kun ne on jotenkin jääny niin hyvin päähän. :D Suurta hilpeyttä pojassa onkin herättänyt mm. takavuosien Kake Randelinin hitti, kop kop kop, avaa rakas.. :D Jostain syystä kikattaa aina kertosäkeen aikana. :D (vai onko se kun äiti vääntää samalla silmiä kieroon?)

Äh, itekin pitäs ottaa selvää noista lastenistuimista... Tuo mikä meillä nyt on, ei ole kauheen hyvä, mutta kun saatiin suht uudet yhdistelmävaunut, istuin ja syöttötuoli samaan hintaan kaverilta, nii sai kelvata. Mäkin oon ajatellu tollasta, mikä menis sit pitkään ja jos sen sitten ostais uutena, kun alkaa olla vähän väliäkin tuolla istuimella jos paljon ajetaan! Mä oon ostanu melkein kaiken käytettynä, tai siis kaverit on tarjonnu omat vanhat vehkeensä halvalla. Täytyy kyl sanoo, että tuskin olis tullu tuota Baby björnin 1-2-3-sitteriäkään ostettua, jossei ois kaverilta saanu puoli-ilmaiseksi. Mut on kyllä aivan mahtava!

Muumien juhlakokoelma DVD-boksi oli aivan pakko saada jouluksi, vaikka en vielä anna jäbän telkkaria kattella (voi olla, että pidetään isin kanssa muumimaraton joulun jälkeen ;) ). Hah, muumit makso enemmän kuin yksikään tähänastisista vauvalle tarkoitetuista hankinnoista, jossei vakuutusta lasketa :D

randelinista tuli mielee se sen asia on ananas-biisi :laughing021
Mä en oo ostanu tytölle mitää lahjaks,pitäs vissii ostaa se semmonen lampaantalja vaunuihin,mitää laulujuttuja en osta ku en osaa laulaakkaa:)

sinbbu,se kake laulaa et avaa hakas....mut ei kai sil välii mit se laulaa:)

Muokattu viimeksi:
Meillä kunnon naurut saa elastisen mikä buugi (en oo varma onko laulun nimi oikea) ja lord estin reggaerekka...en ole muuten mikään rap-fani, mutta jostain syystä noita on vauvalle tullut laulettua :) ja tyttö tykkää!

Meidän neiti saa lahjaksi vaatteita, paul frankin ruokalappuja ja pentikiltä löysin söpön hupullisen pyyhkeen molemmille tytöille. Esikoinen saa stigan pinkin rattikelkan ja liukurin + my little ponyn kun ne on kova juttu meillä tällä hetkellä :)

IceCream, miten sä aattelit viritellä sen lampaantaljan vaunuihin ? Me saatiin lainaks semmonen, mut en oo vielä keksiny, miten sen noitten vöitten kanssa sais sillee hyvin laitettua...

Meillä meni lampaantalja hienosti koppaan ja meni se myös vöittenkin kanssa. Vyöt vaan oli löysemmällä, että sai taljaa vähän sieltä väleistä. Meillä on kunnon 70-luvulla jo hankittu talja.. kyllä ne vaan hitsi kestää, ja on tosi hyviä lämmönpitäjiä. :) Eli kuskattiin tuossa poikaa ulkona silleen, et vähän istuinosa pystyssä, että näkee maisemia.. no sehän nukahti heti sen kerran, kun ois maisemia nähny. :D

Mä en yritä sitä ees tohon koppaan sulloa. Meil on Brion vaunut, ni se kantokoppa on 29x76. Sinne mahtuu just se siilipussi ja jätkä, mut ahtaaks käy :/

No voih.. meillä on nois abc:n vaunuissa makuutilaa 84 x 33 cm.. mahtuu siis vielä toistaiseksi lampaantalja, makuupussi, ukkeli toppapuvussa ja kansikin kiinni. :)

Muumien juhlakokoelma! :) Ei vitsit, pakko saada toi! Onko siinä pikkukoo kaikki muumit?
Mun äiti kertoi tänään, että hän meinaa kerätä joka joulu pojalle muumien juhlavuosi mukin (vai mikä sen nimi nyt onkaan? valmistetaan vaan yhdelle vuodelle kerrallaan ja seuraavana vuonna on taas toisenlainen)
Meinasi, että niillä on arvoa sitten joskus :)
Osti tänään ensimäisen ja se maksoi muistaakseni parikymppiä. Suolaisen hintainen, mutta ihana ajatus mummilta :)

Takaisin