Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
joo voipi olla.meilläkää tuskin noijen jyrsijöiden purut huoneilmaa kosteuttaa...:grin.pitäs hommata ihan semmonen kunnollinen huoneilman kosteuttaja,mitä lienee oikeelta nimeltää.

Meidän täytys hommata ihan ilmanputsari... on vaan aika kalliita noi hiljaiset ja hyvät mallit.
3 koiraa ei varmaan pöllyä tääl yhtään o.O

Meil ois ilmanputsari, häkkikellarissa :grin (pitäis hakea se käyttöön.. vai olikohan niin, että siitä oli menny joku juttu rikki ja ei oo siks käytös. en muista. pitäisi siis kokeilla..)

Meillä on kaks koiraa ja sen takia ollut jo useamman vuoden tommonen Electrolux:in musta ilmanputsari. Se on semmone laatikko joka seisoo ja on muuten tosi hiljanen. Aina saa oikeen kattoo et onko edes päällä kun ei välillä kuulu mitään ääntä. :)

Minä löysin vauvalle joululahjaksi sellaisen unilelu pöllön, joka herää yöllä, jos vauva ääntelee ja alkaa pitää rauhallista ääntä kuten sydämen sykettä, sateen ropinaa yms., jonka pitäisi rauhoittaa vauva takaisin uneen ilman, että vanhemman täytyy herätä. Jos ääntely ei oo hyvä juttu, koneiston saa sisältä pois ja siinä on lapselle pelkkä söpö, pehmoinen halittava unilelu :)

No voi elämä... kaikkee sitä! Mistä tommosia saa ja mitä maksaa? Voiskohan moinen toimia... :D

Minkä ilmankostuttajassa säästää, sen unipöllöön tuhlaa.. hihhih.. ;)

Tuo ei ollut minusta edes pahan hintainen, kun maksoi vaan 32.90 euroa. Itse ostin tuon ideaparkin pienestä vauvan tarvikekaupasta nimeltä vauvaPOP. Tuo tuote on joku sellainen kuin cloud·b Nighty Night Owl. Siellä oli myös sellainen nalle, jota halaamalla siihen syttyi yövalo ja se alkoi sykkiä kuten sydän, mut se oli vähän kalliimpi. Ja vielä tais olla joku pupukin :D mielenkiinnolla odotan, miten tuo toimii.

Voin infota :) pitää vaan hetki odottaa, kun vasta joulun jälkeen otetaan käyttöön.

Toivottavasti löydätte muutkin tuollaiset pöllöt vauvoillenne :) Se oli minustakin nii kiva, että pakko oli jakaa tänne.

Kuulostaa kivalta pöllöltä, mutta jos se auttaa siihen ettei vanhemman tarvitsisi herätä niin minä herkkäunisena sitten varmaa heräisin siihen sateen ropinaa tai mikä ääni sieltä sitten tulisikaa :grin

Jostain tuli yhtäkkiä mielee, kun meillä on esikoisella sellainen puhuva/laulava koira kun painelee masusta, tassuista, korvasta yms. (joka varmaa on jokaisella vauvalla :)) ja se on nyt olkkarin sohvalla poikaa viihdyttämässä. Se on siitä hassu koira, että herään välillä öisin siihen kun sohvalta kuuluu "halaa minua" ja "minä rakastan sinua". En ymmärrä miten se iteksee höpöttää kun kukaan ei paina sitä mistää.. Jummi, että säikähin ensimmäisen kerran kun esikoisen vauva-aikana se alkoi puhuu ihan iteksee.. Mutta nyt se vaa ärsyttää ku siihen herää joka kerta! :grin

Takaisin