Mulla alkaa shoppailu mennä nyt jo vähän yli... Itekin välillä aattelen, että ei riitä rahat jos vielä tuonkin hankkii. Tosin nyt heinäkuussa oli pajon muuttoon liittyvää hankittavaa, ei niinkään vauvaostoksia. Vaikka ostin mie sen pussillisen vaatteita ja sit noita harsoja ja villapöksyjä oon nyt ostanut ja yhden setin ite tehtyjä sisävaippoja, mut ne tuli postikulujen hinnalla. Sit oon ostanu itelleni syksyyn mammavaatetta käytettynä aika paljon... Niistä kyllä kertyy... Ja nyt oon alkanu katella imetyspaitoja. Eikö tää ostaminen lopu koskaan!? :D No sen lämpöpussin nyt huusin, sen Eisbärchen, kun 20€ sain. Aattelin, että loppuupahan sitten se pienemmän haalarin metsästys ja muutenkin varmaan monta pulmaa ratkeaa tuolla.
Mut ne hoitopöytä ja pinnis on edelleen etsinnässä. Nyt oon melkein päätymässä Trollin Nicole malliseen hoitopöytään, kun kerta se anoppi lupas sen hankinnassa avustaa. Maksaa Lastentarvikkeessa uutena 299€. Kun noita lipaston mallisia liikkuu käytettynä aika huonosti (jäävät tietysti lipastoiksi). Muutaman valkosen oon tavannu ja sit semmosia pienempiä. Mut sit seuraava pulma, kun mie olin sitä mieltä, että haluan puunvärisen hoitopöydän ja pinniksen, mut sit valittelin sille myyjälle, kun niin harvaa mallia on puunvärisenä. Myyjä sitten totesi, että valkoinen on nyt "in" ja siksi puunvärisiä ei saa. Oonko mie nyt sit jotenkin "out", jos hankin puunväriset kalusteet!? Kun miulle tulee niistä valkoisista niin lastulevyhirvitys-olo ja ne puiset ois jotenkin kauniimpia. Pitääkö miun nyt sit ostaa kumminkin valkoset kalusteet, kun niitä ois paremmin tarjolla ja varmaan sais halvemmallakin, mikä niissä valkoisissa on etuna, kun ne on niin "in"? Valaiskaa minua... :D