Nyt loppuu miun rutina siitä hoitopöydästä. Anoppi soitti äskettäin, että on nyt katsomassa niitä hoitopöytiä, että täällä olis tämmönen mistä saa lipaston sit jälkeenpäin (oli siis se Trollin Nicole puunvärisenä, mitä olin itekin pitänyt parhaana vaihtoehtona, jos halpaa käytettyä ei ala löytyä). Sanoi sitten ostavansa sen nyt, että tulkaa hakemaan kun joudatte. :D Että se siitä, en sit viitsinyt hirveesti vastaan pistää, kun ei oikein ollut mitään argumentteja. Käsittämätöntä, että se osas ihan oikeen (eli saman, kun minä) valita! :D Kyllä alkaa ihan pelottaa, kun ollaan välillä anopin kanssa niin samanlaisia, onko siinä mulla semmonen peili, että 30 vuoden päästä mie oon siinä..?! :O Sit vaan mietityttää, että niin, mitenköhän me on naimisiin mieheni kanssa päädytty, ja millä perustein minut on valittu... Ja miks miusta välillä tuntuu, että oonko vaimo vai äiti...? :D No mut tää hoitopöytäasia oli sieltä haitarin positiivisesta päästä. Nyt enää pinnis ja isommat hankinnat on tehty! Pinniksiä on tässä lähellä vaikka kuinka monta hyvää käytettyä tarjokasta, pitää sit vaan valita niistä se paras. Ja toki on vielä vannaa ja hoitoalustaa ja semmosta pientä hankittavaa, mut kyllä vierähti kivi sydämeltä, kun ei tarvii enää sitä hoitopöytää metsästää...
Ja pinnikseen löysin kissanverkon käytettynä tästä läheltä. Semmonen metallinen Hepe tai joku vastaava ol ikai se valmistaja. 45e se käytettynäkin maksaa, mut on se kuitenkin puolet vähemmän kuin uutena, eikä tarvii sit olla koko ajan sydän syrjällään vahtimassa, ettei kissat oo pinniksessä. Aion laittaa kyllä sen verkon päälle jo ennen vauvan tuloa. Ei tarvii kissojen ollenkaan opetella siinä nukkumaan. Voihan sinne säilöö vaikka noita vauvatavaroita eivätkä oo aivan kissankarvassa sitten. Niinkuin meillä kaikki muu on... :/