Meilläkin hommattu suht paljon kamaa jo tätä tulokasta varten. Jäljellä olevia hankintoja olis vielä sellainen taitettava pesuamme + tuki, kun meillä ei tota tilaa tuolla pesuhuoneessa niin hirveesti ylimääräistä ole niin saa sitten sen ammeen kätevästi piiloon vaikka kaapin päälle.
Sitten pitäis ilmeisesti ostaa tuo rintapumppu kun kaikki on sitä suositelleet joten varmaankin tuon Aventin pumpun ostan. Ja sit vielä ostoslistalla rintakumit, liivinsuojuksia, imetystyyny, niistäjä (vai mikskä sitä kutsuttiinkaan..), hoitolaukku ja öö, olikohan muuta..niin joo sitä tuttipullojen sterilointilaitetta oon miettiny kun niiden keittäminen voi olla vähän haastavaa/aikaa vievää vauvan kanssa joten se ehkä myös ostoslistalla.
Sitterin ostamisen päätin jättää nyt väliin kun mitä oon kavereiden kanssa jutellut niin sillä on aika vähän käyttöä ja sen saa sitten hommattua myöhemminkin kun eihän vauvaa kai voi heti siihen laittaakaan?!
Vaatteita meilläkin kertynyt aika paljon, suurin osa niistä ostettu käytettyinä netistä ja kirppareilta. Tietty joitan ybersöböjä bodeja yms. oon sit ostellu ihan uutena niin voin niitä sitten laittaa vauvalle päälle kun mennään kyläilemään :) Vaikka tuota vaatetta on kertynyt aika paljon ja oon exceliin jopa laitetellut noita eri vaatekappaleiden määriä koon mukaan, niin silti jotenki tuntuu että niitä ei vieläkään ole tarpeeks ja aina löytyy joku vaatekappale mitä pitää olla enemmin kuin mitä jo on =D
Eilen kävin ostoksilla prismassa ja ostin sitten valmiiksi vauvalle jo yhden anti-colic tuttipullon, paketin 2-5kg vaippoja, pulloharjan ja puhdistusliinoja. Tutteja oon hommanu nyt muutaman kappaleen, pitäis niitäkin kai ostella silikonisia sekä luonnonkumitutteja kun ei tiedä mistä se vauva tykkää..:o) Prismassa oli muuten yllättävän söpöjä vauvanvaatteita mutta sielläkin nuo vaatteet on ihan törkeen kalliita. Meinasin ostaa meiän poitsulle semmoset ihanat velour-haalarit joissa oli kirahvin kuva mutta kun ne tais maksaa sen 20e niin hyllyynhän ne sit jäi kun oon tällänen pihi =P