Hankinnat vauvaa varten

Mä tilasin Ebaysta bolakorun muutama viikko sitten, mutta ei ole saapunut vielä. Se oli tismalleen sama koru kuin yhdessä suomalaisessa verkkokaupassa mut hintaa tuli muutaman kymmentä euroa vähemmän... Toivottavasti tuleeki sit joskus ettei tartte uudelleen tilailla. Sit kyllä ostan jo Suomesta ku tahtois alkaa jo käyttämään mokomaa. :)
 
On kyllä kauniita koruja teillä! Mä odottelen masun kasvua vielä, sit hankitaan tännekin :)
 
Noi on kyllä ihania, pakko varmaan hankkia sit puolenvälin aikoihin itsellekin tollanen.
 
Mä en ees ajatellu ostavani bolaa kun muutenkin oon tosi huono pitämään mitään koruja, mutta sisko osti mulle sellaisen. Eli nyt on opeteltava pitämään :) ehkä sitten myöhemmin kun on maha vähän suurempi ja mistä sitä tietää vaikka tykästyisin siihen :)
 
Tuollainen bola kyllä houkuttaisi. Ihana vinkki tuo Etsy, sieltähän löytyy vaikka minkälaisia! :)
 
Oon menossa viikonloppuna lapsi-messuille, joten meinasin tsekata sieltä, oisko bola-tarjouksia, vaikka vähän on ristiriitainen olo tuleeko sitä käytettyä..
 
Mä aattelin kysellä nettikirpparilta eka jos jollai olis nurkissa ylimäärästä ja sit harkita tilausta jos ei onnista.
 
Takaisin
Top