Hankinnat tulokkaalle

Haha, et oo hullu, Miuksu! :grin Mä olen jollain käsittämättömällä voimalla pystynyt olemaan ostamatta mitään, mutta huomenna jos ultrassa on kaikki hyvin, niin sata salamaa iskee tulta, kun tää mama katoaa kaupoille! :hilarious:
 
Tuplia niistä ei saa, mutta jos kävis niin että tulee 2 niin meillä on tuplat tallessa vielä (oli käytössä kun viimeisin syntyi ja keskimmäinen ei vielä jaksanut pitkiä matkoja) + mulla on maailman paras keksintö Manduca käytössä :D noi kyllä menee nuorimmaisella rattaina et jos kävis huonosti niin ei tarvis myydä kun vaunukoppa pois
 
Itselläni saattaa olla stockan alemerkkivaatteita hamstrattuna :( ei mitään järkeä mä tiedän mut mut oon heikko
 
Minulla on vaunut katsottuna tori.fi:ssä, mutta ostan ne vasta kun np-ultrasta on saatu hyvä tulos. Tuskinpa haluan vaunuja nurkissa katsella, jos raskaus pitää keskeyttää. Tuolla on muuten erittäin hyvässä kunnossa olevia vaunuja, murto-osalla siitä hinnasta, mitä uudet vaunut maksavat.
 
No noiden ovh oli lähempänä 700e ja sain ne 270e joten oli pakko :D eikä tosiaan tarvii kun myydä vaunukoppa jos tulee huonoja uutisia
 
mää en kyl ite uskaltais vielä ostaa mitään vaunuja tai sänkyä tms. mut meille tää onkin eka lapsi ja ois sit paljon vaikeempaa hyödyntää jo ostettuja varusteita jos tuolla ei nyt ketään olisikaan...

Me mennään käymään tallinnassa just ennen ultraa, ajattelin siellä kattella, josko jotain vaatetta tai muuta pientä tulis vastaan... :))

Mahdolliset vaunut ois miehen työkaverilla myynnissä, kunhan pääsisin vaan tästä joskus kattomaan ja "koeajamaan" niitä... :)

sänkyjä, turvakaukaloita ja myös rattaita oon kattellu torista ja huuto.netistä... mut en kyl tosiaan vielä osta jos jotain käykin... :/
 
Mä oon nyt muutaman bodyn ostanut facekirppiksiltä, niitä nyt voi säilöä sitten hetken kauemminkin jos jotain sattuisi. Turvakaukalon oon jo katsellut että samaa mallia myydään edelleen kuin noilla meidän lapsillakin oli. Meillä kun on vielä vaunut tallella/käytössä ja niiden runkoon sopiva adapteri Gracon logico s kaukalolle.
Mulla on jo potkareiden kaava piirrettynä, vielä pitäisi löytää lehti jossa on hyvän kietaisubodyn kaava niin pääsisi leikkelemään tulokkaalle vaatteita. Mulla on nyt jo ihan poika-olo, ja kaikki vaatevisiot on poika/unisex, joten jos tää paljastuukin tytöksi niin menee ajatukset uusiksi.
 
Minäkin olen miettinyt, että pitäisi tehdä itse kietaisubodeja, kun ne on niin helppo pukea ja toisaalta kauppojen kuosit ja värimaailma ovat aika tylsiä tällä hetkellä. Jos löydät kaavat, voisitko vinkata täällä, mistä löytyi?
 
mää en kyllä ite rupee ompeleen mitään (ei oo konetta eikä kärsivällisyyttä :D ).
Mut saadaan itetehtyjä vaatteita varmaan miehen mummulta, vauvauutisen kuultuaan totesi, että pääsee tekemään vauvanvaatteita... :happy: :Heartbigred
 
Suuri käsityölehti- ne vanhemmat vuosikerrat ja ottobre-lehdet oon ainakin meidän kirjastosta hakenut ja sielt on löytyny ohjetta jos minkälaista. Yhtään täsmänumeroa en osaa sanoa tähän hätään, mutta minäkin tutkiskelen asiaa eteenpäin.
Äippäpakkausta enkolmannelle ota kun toinenkin äipäpakkaus tuntui ihan turhalta, kun oli niin pienellä ikäerolla.
Jos tulee tyttö, niineipä paljon vaatteita tartte ostella, mut jos on poika niin sit alkaakin shoppailu :)

Niin ja hoitopöytä tarttee varmaan uus ostaa.
 
Ottobre 6/2013 on hyvä kietaisubodyn kaava, mulla vaan se lehti on kummasti kadoksissa, kaikki muut kuuden vuoden lehdet on siististi lehtikoteloissa hyllyssä.
 
Meillä on hankittu vähän vaatteita,lakanoita, kantoliina, kirjoja ja pari lelua. Suurimman osan mamma on ostanut, itse en oo vielä uskaltanut kauheesti ostella. Jos ultran jälkeen sitten ;)
 
Me ei olla osteltu mitään vielä. Oikeastaan. Noh, ukko innostu ja osti muutama viikko sitten puisen kohtuu ison kehdon. Toosi vanha, mutta sievä. Varsinkin kun mies osasi sen vähä entisöidä, niin siitä tuli kyllä hirmu hieno :) Ekan lapsen kohdalla kehto tuli mieleen vasta liian myöhään, joten nyt mies päätti olla aikonaan liikenteessä. :D Vaunut, pinnis, vaatteita onkin jo valmiiksi olemassa ekan lapsen myötä, joten eipästä mahottomia tartte ostellakkaa..
 
Imetystyyny myös hankittuna. Toivottavasti ei tuu ens viikolla huonoja uutisia
 
Pakollinen ostos on toinen isofix-telakka autoon, jotta mahtuvat molemmat muksut kyytiin.

Tuplarattaita täytyy miettiä sitten kun on ensin kokeiltu, kuinka selvitään ilman. Me kun tosiaan siirrytään pääasiassa autolla paikasta toiseen. Rintarepulla ainakin selviää jonkin aikaa.

Vaatteista suurin osa on unisex, joten niitäkin ehtii sitten miettiä kun se aika koittaa.
 
Niin no joo esikoiselle on hankittava juniorisänky, eiköhän melkein 2v pärjää ilman pinnistä. Tosin hänenkin kanssaan siirryttiin sitten nukkumaan vauva-ajaksi perhepetiin, mutta josko tulokas olisi parempi nukkua?
 
Meillä on tässä syksyn aikana yksi pakollinen ostos myös isompi auto. Taloudessamme on vain yksi auto ja se on sedan-mallinen Mitsu, takapenkille mahtuu kahden istuimen väliin sellainen hoikka 14v sälli vielä mutta aikuinen ei saa nojattua selkänojaan eikä minkään laista istuinta mahdu kolmanneksi. Ja mä oon niin natsi etten anna tuon 6v/115cm istua ilman lakisääteistä istuinta.

Tilasin tuossa pari viikkoa sitten Noshin alesta muutamaa trikoota bodeiksi ja joustocollegea housuiksi vauvaa ajatellen. Ja viikonloppuna tilasin Ikasyrilta muutamaa body trikoota :)
 
ostettiin ensimmäinen vaatekappale sadamarketista virosta. Aivan ihana kaksiosainen puku, johon kuului myös pipo, tumput ja kuola-/ruokalappu! :)) Unisex-mallia kun ei tiedetä tuleeko tyttö vai poika... :)

Tahtoisin jo ostella kaikkee muutakin!!!!
Äitiysvaatteita täytyy varmaan kohta mennä osteleen, mikään hoikka en oo ollu ennestäänkään, mut välillä tuntuu, et oisin 6. kuulla raskaana kun niin turvottaa omien läskien lisäksi.. :DD
 
Takaisin
Top