Hankinnat tulokkaalle

Suosittelen kans tuttipullojen steriloijaa! MUTTA en ostaisi vielä. Tarkotus oli esikoisen kohdalla täysimettää mutta maitoa kun ei tullut niin pulloruokinnaksihan se meni ja sillon steriloija tosiaan oli tarpeen. Jos aiot täysimettää tai ainakin pääosin imettää niin en hankkis ainakaan vielä..
 
Juu aattelinki et vasta sit ku on oikeesti tarve, jos ny ostan ni sit tulee kuitenki maitoo vaikka muille jakaa ;) niitä varmasti saa myös sillon jos maitoo ei tuu.
 
Mitä kannattaa/mitä ootte ostanu vauvalle niitä rasvoja,öljyjä yms? Ite ostin jo nyt vauvan shampoon, hoitoöljyn jota voi laittaa kylpyveteen, sinkkivoiteen, talkin, kosteuspyyhkeitä. Pumpulipuikkoja löytyy aina kotoa. Vaippapaketinkin ostin jo :D Omalta äitiltä oon vähän kyselly mitä kannattaa ostella. Tutitkin ostin jo :D Ompaha kaikki ainaki valmiina vaikka LA 14.2, mutta eipähä tarvii ison mahan kans sit pyöriä pää punasena kaupoissa hakemassa kaikkea :D
 
mää en oo ostanu vielä mitään. :DD ehkä torstaina kun on (taas) täällä asiakasomistajapäivät niin vois ostella jtn... :rolleyes:
 
Mihin tota sinkkivoidetta käytetään? :D
 
Mulla ystävä sanoi ettei käyttänyt talkkia ollenkaan kun se alkoi haisemaan eikä auttanut. Sinkkivoidetta käytti vaippaihottumaan :) yms.
 
Useampi tuttu on kokeillut kaikki mahdolliset mömmöt vaippaihottumaan, ja kaikki ovat tulleet siihen lopputulokseen, että Bepanthen on paras.
 
Minäkään en oo tuttu talkin kanssa, aina sinkkivoidetta jos on näyttäny punaselta pylly. Mun tartte ostaa pumpulipuikkoja, kosteusliinoja, vaippoja, vauvaöljyä, tutteja, nännirasvaa, liivinsuojuksia. Sit meillä on se vaipparoskis mihin täytyy ostaa niitä sikakalliita "kasetteja" mutta se pitää hajut kyllä erinomaisesti poissa.
 
Mistä sitä nännirasvaa muuten saa? Äp:sen mukanaha tuli se pieni tuubi, mutta entäs sit jos se loppuu, meenkö aptekkiin vai mistä selviän halvimmalla?
 
Ei kai noita nännirasvoja muualta saa ko apteekista. Tai jos tilaa dermosililta :) se on kans tosi pieni tuubi, mutta äärimmäisen riittosa. Luontaistuotekaupat voi myydä mut en oo varma
 
No sitte! Saa ehkä vähä halvemmalla prismasta tms mitä apteekista. En oo viel kattellu rasvoja ym kaupoista :) se nännirasva on kyl helpottanu kutinaa ja kipua tosi hyvin!
 
Minä sain tänään huippuhyvin hinnoin hankittua sitterin + imetystyynyn + kaukalopussukan :) kaikki nuo 25€ :) sit sain kaverilta matkasängyn ilmaseksi :) enää ei ois kauheesti hommattavaa !! Itkuhälytin ja amme ja sit jotain pikkujuttuja esim tumpuille semmoset pitimet pitäs hommata :) ja hmm.. ehkä muutama vaate ois vielä hankinnassa.
 
Onko täällä muita jotka on tykästyny/hommannu/ajatellu hommaavansa Baby Björnin balance-sitterin? Mä löysin britti-ebaysta sen 70€ ja lähtee tilaukseen :D
 
Mää ostin sellasen :) tori.fi.n kautta löysin, makso 60e. Kuulin nii paljon kehuja siit et aattelin ostaa :)
 
Mä löysin tommosen tiny love gymini sitterin 5 eurolla kirppikseltä. Ovh 69€ lastentarvikkeessa. Tuo saa nyt kelvata ! Ja vaikuttaa ainakin ihan kivalta kun on 2 eri asentoo, tärinätoiminto ja soittorasia ja roikkuvia juttuja :) jospa se tytsy viihtys <3
 
Minä en meinannut sitteriä hankkia ollenkaan. Väittävät, että lapsen fyysisen kehityksen kannalta on parempi maata lattialla peiton päällä, koska silloin lapsi voi itse kääntyillä tarpeen mukaan, eikä ole sidottu pysymään samassa asennossa.
 
Takaisin
Top