Haaveena esikoinen

Hei kaikki, liitynpä nyt sitten tälle palstalle ❤️ Onnellisena tämän foorumin löytäessäni marssin jo odottajien puolelle, kun r-testistä tupsahti vuodenvaihteessa plussa. Mutta ilo hyytyi lyhyeen, kun viikon päästä viiva alkoi haalistua ja eilen homma vuoti virallisesti pihalle. Kemiallinen /varhainen keskenmeno 5+2 kohdassa siis oli kyseessä.

Eilen itketti, mutta nyt ei auta kuin kerätä usko kasaan ja alkaa metsästää uutta ovista. Jos jotain positiivista voi etsiä, niin onneksi km tuli nopeasti heti alussa ja toisaalta tämä todisti, että ei tässä täysin hedelmättömiä olla. Syksystä yritetty, niin ehti jo pelätä, että eikö mitään tapahdu.

Itselle hankalimmalta tuntuu tämä asioiden hidas eteneminen. 28pv kierto tuntuu tuskaisen pitkältä odottaa aina tuloksia ja uutta yritystä. Ja yritäpä siinä vielä keskittyä muuhunkin elämään 😅 Mies sanoi, että tämä on hyvä paikka minulle opetella kärsivällisyyttä. On varmaan ihan oikeassa.

Onneksi on tämä foorumi, jossa näistä voi puhua ❤️

Ja hei, heti tulikin mieleen kysymys, jota yksin olen pohtinut siitä asti, kun alettiin yrittää.

Eli: Miten te suhtaudutte ruokasuosituksiin ajankohdassa ovulaatio - menkat tai alkanut raskaus, kun ette vielä tiedä tärppäsikö?

Itse olen jättänyt alkoholin ja salmiakki/lakritsi pois, mutta muuten syönyt kaikkea. Ennen ovulaatiota en ole rajoittanut mitenkään. Alkoholia tulee muutenkin juotua tosi vähän.

@Ruusupuutarha
Otan osaa menetykseen 💔

Itse vältän buranaa ja liikaa kahvia, kun kuvittelen sen vaikuttavan alkion kiinnittymiseen. Olen myös vältellyt esim sushia, alkoholia ja lakritsaa, mutta tässä kierrossa ajattelin syödä ihan normaalisti koska raskautta ei kuulu.

@Ruusupuutarha
Otan osaa menetykseen 💔

Itse vältän buranaa ja liikaa kahvia, kun kuvittelen sen vaikuttavan alkion kiinnittymiseen. Olen myös vältellyt esim sushia, alkoholia ja lakritsaa, mutta tässä kierrossa ajattelin syödä ihan normaalisti koska raskautta ei kuulu.
Ai tuota en tiennytkään, että kahvi voi vaikuttaa kiinnittymiseen. Kofeiini siinä vai joku muu?

Kahvia yleisesti olen vaihtanut n 80 prosenttisesti kofeiinittomaan, kun alettiin yrittää, jotta siitä irtautuminen olisi mahdollisen raskauden yhteydessä helpompaa.

Toivottavasti teillä tärppäisi pian ❤️

Ai tuota en tiennytkään, että kahvi voi vaikuttaa kiinnittymiseen. Kofeiini siinä vai joku muu?

Kahvia yleisesti olen vaihtanut n 80 prosenttisesti kofeiinittomaan, kun alettiin yrittää, jotta siitä irtautuminen olisi mahdollisen raskauden yhteydessä helpompaa.

Toivottavasti teillä tärppäisi pian ❤️
Kofeiini nimenomaan, itse kahvista en tiedä. Olen itse vähentänyt max kahteen mukiin päivässä.

Takaisin