*Ninni*
Vauhtiin päässyt keskustelija
Voi että, pidetään tosi paljon peukkuja @Emri
Haluatko kertoa tarkemmin että miten meni ja miltä tuntui, millaisia fiiliksiä?
Mulla nyt kp36 ja ei vieläkään ovisplussaa
Aattelin huomenna testata samasta sekä ovis että raskaustestillä
Oireitakaan ei oo oikein mihinkään suuntaan. Pientä tuntemusta aina välillä alavatsalla, mutta en nyt voisi kyllä sanoa että olisi mitenkään poikkeavaa, saatika ees PMS-tyyppistä. Kunpa tulisi nyt vaan jotain, joku plussa tai sitten menkat mahdollisimman pian 
Haluatko kertoa tarkemmin että miten meni ja miltä tuntui, millaisia fiiliksiä?Mulla nyt kp36 ja ei vieläkään ovisplussaa
Aattelin huomenna testata samasta sekä ovis että raskaustestillä
Oireitakaan ei oo oikein mihinkään suuntaan. Pientä tuntemusta aina välillä alavatsalla, mutta en nyt voisi kyllä sanoa että olisi mitenkään poikkeavaa, saatika ees PMS-tyyppistä. Kunpa tulisi nyt vaan jotain, joku plussa tai sitten menkat mahdollisimman pian 
Ja tsemppiä paljon nyt jännäykseen, pidetään peukkuja! Saanko kysyä että kuinka pitkiä sun kierrot aiemmin on ollut? Mua on alkanut tää nimittäin mietityttämään, kun omat kierrot on siinä 40 päivän tuntumassa, ja välillä mukana pidempiä noin 50 päivän kiertoja.. Ärsyttävää, kun vaikka ovuloisikin, niin ne odotukset kiertojen välillä on niin pitkiä.
Kai se on se kuuluisa biologinen kello. Hurjalta vaan tuntuu, että se voi muuttaa omaa ajattelua noin rajusti, että ei oikeastaan edes tunnista enää itseään ja omia ajatuksiaan.
Ponikin ois lapselle valmiina odottamassa.