Haaveena esikoinen

Jippii, menkat alkoi! Vihdoin! :D Toistaiseksi täysin kivuttomatkin vielä. Nyt sitten vaan ovulaatiota odottelemaan. Oliko jotain hyväksi havaittuja ovulaatiotestejä, jos kokeilisin jonkun kierron ainakin seurata sellaisilla?
Pregcheckin liuskoille vahva suositus, musta ne on tosi selkeet. Digejä käytin jossain vaiheessa varmistaan tumman tikun mutta enää ei tarvi. Mulle on tosi tärkeetä nähdä se viivan tummuus koska yleensä mulle käy niin että mulla on aamulla normaalia tummempi liuska, testaan uudestaan iltapäivällä ja se on posi. Jos testaisin vaan kerran päivässä niin en sais ovista siis kiinni digeillä

Ite käytän kanssa pregchekin liuskoja just edullisuuden vuoks. Alkuun oli just se, ettei tunnistanut oireita/tietänyt ollenkaan mihin aikaa ovis olis, niin niitä myös kuluikin.

Se oiskin ovis ohi jo😳 pari päivää aiemmin tuli kun aiemmin, voi olla että geleellä oli jotain vaikutusta siihen. La aamuna oikein kunnon viivat tuli ovis testiin ja la-su yönä heräsin pieniin kramppeihin oikealla puolella ja tänään lämmöt nousussa. Talletukset osu meillä ihan nappiin (toki niin on aiemmissakin kierroissa) niin nyt vaan jännätään taas hetki.
Miehellä olis heti tammikuun alusta synttärit ja posi olis ihan paras synttärilahja sille❤️

Nyt vaan täytyy keskittyä jouluun ja koittaa olla stressaamatta🫣

Meille ei tullut iloista jouluyllätystä tänään, mutta olo olikin sen mukainen. Ei tuntunut siltä, että olisi raskaana. Tänään nautin juustoista ja viinistä, ensi vuoteen sitten toiveikkaana lääkärikäyntiä odotellen. ❤️ Hyvää ja rentouttavaa joulua kaikille, toivottavasti tosiaan ensi joulua vietetään kaikki pikkuisten kanssa. 🥰

Miten meni muiden joulu?🫶
Meillä oli ihanaa oloa perheen kanssa ja sai ajatukset olla ihan muualla. Tänään oli taas paluu todellisuuteen ja ihmettelyyn.
Nyt pitäisi olla dpo5 ja tänään tuli ensimmäistä kertaa pillereiden lopetuksen jälkeen tiputtelua hetken aikaa. Google laulanut koko päivän ja koko ajan tulee vain ajatus, että ei tärpännyt ja että varmaan gelee lyhentänyt kiertoa tosi paljon ja menkkojenkin on pakko alkaa sitten tyyliin huomenna. Google luo kuitenkin toivetta muusta, mutta en vain osaa ajatella positiivisesti. Toki pientä toivetta on, mutta pelkään että kohta pudotaan korkealta ja kovaa🫣

Miten teillä muilla, tuleeko tiputtelua ja missä kohtaa kiertoa, mistä se kertoo?

Miten meni muiden joulu?🫶
Meillä oli ihanaa oloa perheen kanssa ja sai ajatukset olla ihan muualla. Tänään oli taas paluu todellisuuteen ja ihmettelyyn.
Nyt pitäisi olla dpo5 ja tänään tuli ensimmäistä kertaa pillereiden lopetuksen jälkeen tiputtelua hetken aikaa. Google laulanut koko päivän ja koko ajan tulee vain ajatus, että ei tärpännyt ja että varmaan gelee lyhentänyt kiertoa tosi paljon ja menkkojenkin on pakko alkaa sitten tyyliin huomenna. Google luo kuitenkin toivetta muusta, mutta en vain osaa ajatella positiivisesti. Toki pientä toivetta on, mutta pelkään että kohta pudotaan korkealta ja kovaa🫣

Miten teillä muilla, tuleeko tiputtelua ja missä kohtaa kiertoa, mistä se kertoo?
Ihanaa että oli hyvä joulu 😊 mun oli vaikeaa saada tästä touhusta ajatukset irti, mutta kyllä se lopulta oli silti ihan rentouttavaa aikaa.

Mulla ei yleensä tuu tiputteluja vaan menkat alkaa rytinällä, tonne gelee royale - ketjuun kirjottelinkin aiemmin että mulla ne aiheutti tiputtelua joten päättelin ettei sovi mulle. Toivotaan toki että sulla johtuis kiinnittymisestä toi 😍🤞🏻

Täällä meni joulun vietot mukavan rauhallisesti.

Tänään saatu ovulaatioplussa ja tallettelut tehty, nyt sitten jännäämään saataisiinko alkuvuoteen 2025 ihania uutisia. 🙏🏻

IMG_20241228_103100.jpg

Ihanaa että oli hyvä joulu 😊 mun oli vaikeaa saada tästä touhusta ajatukset irti, mutta kyllä se lopulta oli silti ihan rentouttavaa aikaa.

Mulla ei yleensä tuu tiputteluja vaan menkat alkaa rytinällä, tonne gelee royale - ketjuun kirjottelinkin aiemmin että mulla ne aiheutti tiputtelua joten päättelin ettei sovi mulle. Toivotaan toki että sulla johtuis kiinnittymisestä toi 😍🤞🏻
Toivon niin kanssa!🫶

Ihanaa Emri! Toivotaan että tulisi upea uusi vuosi tästä!😍

Muokattu viimeksi:
@Emri Jee toivotaa parasta! 😍

Kommentoin pitkästä aikaa tänne. Ollut pitkään mieli tosi maassa lapsettomuishoidoista, etten oikeen ole jaksanu mitään tänne kirjottaa, kun ollut sellanen olo, ettei tästä tuu yhtään mitään. Seurannut kyllä sivusta 😊

Nyt itsellä takana 9kk lapsettomuushoitoja ja vihdoin mahdollisesti saatu nyt lääkitys kohdilleen, niin että eilen laitoin munasolun irrotuspiikin ja tänään tein ensimmäisen positiivisen ovulaatiotestin maaliskuun jälkeen. Nyt kyllä jännittää ihan superpaljon, että oisko vihdoin meidän vuoro ✨

Tsemppiä kaikille :)

N31
Esikoisen YA 1/23

Lapsettomuushoidot PCOS/anovulaatio 2/24->

Muokattu viimeksi:
Tsemppejä kaikille uuteen vuoteen ja uuteen yritykseen! :smiling face with heart-eyes:

Täällä oli maailman oudoimmat kuukautiset, siis ihan minimaalista vuotoa kaksi päivää ja that's it. Ei mitään kipuja. Vähän epäilyttää koko homma. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: No, koska muutkin niin minäkin ostin joulun alla gelee royale kapseleita ja kokeilen syödä purkillisen. Jos vaikka virkistäisi myös, kun aikamoinen väsymys meinannut tässä loppuvuonna olla. Paljon yövuoroja, niin ne tekee kyllä tehtävänsä.

Asutaan pienellä paikkakunnalla ja ovulaatiotikkuja ei löytynyt mistään, joten tilasin ne. Ei varmaan tähän kiertoon välttämättä ehdi, koska tänään jo kp 9.

Pitkästä aikaa täällä. En oo ollut lähiaikoina kovin kiinnostunut kierron vaiheista tai mistään, kun en usko, että luomuplussaan on enää meillä mahdollisuuksia.

Mutta ensi vuonna ivf ja toivottavasti se tuo sitten odotetun plussan jossain vaiheessa. Toivottavasti vuosi 2025 on kaikkien meidän vuosi! 🤩🩷🎆

Takaisin