Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pregcheckin liuskoille vahva suositus, musta ne on tosi selkeet. Digejä käytin jossain vaiheessa varmistaan tumman tikun mutta enää ei tarvi. Mulle on tosi tärkeetä nähdä se viivan tummuus koska yleensä mulle käy niin että mulla on aamulla normaalia tummempi liuska, testaan uudestaan iltapäivällä ja se on posi. Jos testaisin vaan kerran päivässä niin en sais ovista siis kiinni digeilläJippii, menkat alkoi! Vihdoin! :D Toistaiseksi täysin kivuttomatkin vielä. Nyt sitten vaan ovulaatiota odottelemaan. Oliko jotain hyväksi havaittuja ovulaatiotestejä, jos kokeilisin jonkun kierron ainakin seurata sellaisilla?
Ihanaa että oli hyvä joulu mun oli vaikeaa saada tästä touhusta ajatukset irti, mutta kyllä se lopulta oli silti ihan rentouttavaa aikaa.Miten meni muiden joulu?
Meillä oli ihanaa oloa perheen kanssa ja sai ajatukset olla ihan muualla. Tänään oli taas paluu todellisuuteen ja ihmettelyyn.
Nyt pitäisi olla dpo5 ja tänään tuli ensimmäistä kertaa pillereiden lopetuksen jälkeen tiputtelua hetken aikaa. Google laulanut koko päivän ja koko ajan tulee vain ajatus, että ei tärpännyt ja että varmaan gelee lyhentänyt kiertoa tosi paljon ja menkkojenkin on pakko alkaa sitten tyyliin huomenna. Google luo kuitenkin toivetta muusta, mutta en vain osaa ajatella positiivisesti. Toki pientä toivetta on, mutta pelkään että kohta pudotaan korkealta ja kovaa
Miten teillä muilla, tuleeko tiputtelua ja missä kohtaa kiertoa, mistä se kertoo?
Toivon niin kanssa!Ihanaa että oli hyvä joulu mun oli vaikeaa saada tästä touhusta ajatukset irti, mutta kyllä se lopulta oli silti ihan rentouttavaa aikaa.
Mulla ei yleensä tuu tiputteluja vaan menkat alkaa rytinällä, tonne gelee royale - ketjuun kirjottelinkin aiemmin että mulla ne aiheutti tiputtelua joten päättelin ettei sovi mulle. Toivotaan toki että sulla johtuis kiinnittymisestä toi