Haaveena esikoinen

Pitäsköhän se kinuta lapsettomuuspolilta hormonitasojen mittausta 🤔 keltarauhasen mataluus on aika varma ja lääkkeellä näytti olevan siihen vastetta, kun luteaali piteni 9 päivästä 16 päivään. Tosin en oo testannut sitä kuin yhdessä kierrossa, koska oon niin väsynyt kaikkeen. Tuossa sit hormoniasioita opiskellessa tuli vastaan matalan estrogeenin vaikutus:

Oireet voivat olla esimerkiksi ärtyisyyttä, ahdistuneisuutta ja saamattomuutta. Voi olla muistihäiriöitä, kuumia aaltoja ja unettomuutta.

Sopii aikalailla kaikki. Toivottavasti tää ei oo merkki ennenaikaisista vaihdevuosista. Olin toiveikas, että saisin sillä vähän extravuosia, kun menkat alko vasta 16 vuotiaana.
Kyllä mä varmaan pyytäisin ja yrittäisin vaatia, etenkin kun eikö teillä se sinun tutkiminen jäänyt ihan minimiin kun miehestä löytyi ”vikaa”? Ja jos tuntuu hankalalta alkaa vaatimaan polilta, niin ainahan ne voisi jossain yksityisessä labrassa käydä mittaamassa. Toki siihen vähän kuluu rahaa, mutta ehkä toisi mielenrauhaa. Mä itse oon ainakin sitä tyyppiä, että mielummin tiedän että asiat x y ja z on persiillään, kun että eläisin tietämättömyydessä ja joutuisi arvailemaan, et missä mikäkin oire ehkä johtuu. Mut hurjasti tsemppiä, nuo sun oireet kuulostaa inhottavalta ja toivottavasti saisit niihin helpotusta 🩷

Omaa napaa, täällä dpo12 ja rusehtava tiputtelu alkoi. Myös lämmöt dropanneet. Eli eiköhän tässä menkat viimeistään huomenna ala. Kyllä eilen kiukutti siihen malliin, että osasi arvata hormonihirviön nostavan päätään 😅
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top