Liityn uutena mukaan keskusteluun. Jonkin aikaa eri ketjuja täällä lueskellut ja nyt rohkaistuin itsekin kirjoittelemaan.
Täällä toivotaan esikoista ja toista kiertoa nyt yrittämässä. Ensimmäisellä mies oli reissussa juuri ovulaation aikaan, talleteltiin silti kyllä ennen jälkeen reissun josko jokin toivon kipinä olisi ollut. Vaikka tämän tiesi, niin olihan se pettymys kuitenkin suuri kun menkat alkoi. Nyt tallettelut osui tismalleen ja piinaillaan dpo5
Kovasti tietenkin jännittää millainen matka on edessä, kun ei tiedä kauanko projektissa kestää jne tuleeko ongelmia ja jos, niin millaisia. Ikää meillä 32 ja 37 v. Kierrot onneksi säännölliset, aina tasan 31 tai 32 pv, selviä ovulaatio-oireita, nyt toisessa yk tein ovulaatiotestit myös ja osui niilläkin täysin ennusteiden mukaan.
Päädyin kirjoittelemaan tänne, kun omassa tuttavapiirissä ei ole ketään vastaavassa tilanteessa, jotta voisi jakaa ajatuksia. Olin itse meillä jarruna perheen perustamiselle, mies on näyttänyt vihreää valoa jo vuosia sitten enkä tietenkään voi olla miettimättä, että toivottavasti ei tullut lykättyä liian pitkään. Aina olen halunnut lapsia, mutta mitään palavaa vauvakuumetta ei ole ollut. Nyt vasta ensimmäisen yk käännyttyä yk 2:een tajusin, kuinka paljon sitä lasta oikeasti toivonkaan