Haaveena esikoinen

Voi huoh. Dpo 6 tunsin pientä pistävää tuikkimista, dpo 7 tuli vähän jotain epämääräistä, jonka ensin säikähdin olevan tuhruvuotoa. Normaalia tiputtelua dpo 8 lähtien ei ole tullut ja pms-oireita on ollut vain vähän. En ole koskaan saanut olla näin toiveikas ja optimistinen aiemmissa kierroissa. Tänään dpo 11 ja testi silti puhdas nega. Hirveä pettymys. Tämä on niin turhauttavaa ja raskasta, vaikea uskoa että koskaan onnistuisi. 😢

Täällä menossa dpo 9 ja kyl odottavan aika on pitkä! 😅 Oon yrittänyt psyykata itteeni nää piinapäivät mut kyl vaan ajatukset pyörii koko ajan sen ympärillä et josko nyt nappais. Olo ollut kyl aika normi, dpo 4 meinas olla aika kovaakin menkkajomotusta, sen jälkeen satunnaisia nippailuja muniksissa ja kohdun seudulla. Tänään olin tuntevinan pientä kipuilua rinnoissa, mutta en tiiä onko vaan kuviteltaa, kun tietää että tässä kierrossa tallettelut meni enemmän nappiin kun vielä missään aikaisemmassa kierrossa. Kovasti polttelis testata mutta samalla pelottaa se pettymys mikä negasta tulis/tulee. ☹️

Tuo piinailu oli kyllä tosi tuskainen vaihe itselläkin tällä kertaa. Ihan tosi ihmeellistä, että tiputtelua ei tullut nyt ollenkaan, vaikka se on ollut niin säännöllistä. Tein vielä toisen testin tänään, mutta ihan yhtä nega oli. Menkkojen pitäisi alkaa tänään tai huomenna.

Oletko vielä testannut @Kesätyttö92? Toivotaan, että tärppää!

Tuo piinailu oli kyllä tosi tuskainen vaihe itselläkin tällä kertaa. Ihan tosi ihmeellistä, että tiputtelua ei tullut nyt ollenkaan, vaikka se on ollut niin säännöllistä. Tein vielä toisen testin tänään, mutta ihan yhtä nega oli. Menkkojen pitäisi alkaa tänään tai huomenna.

Oletko vielä testannut @Kesätyttö92? Toivotaan, että tärppää!
@Pepino Voi hitsi, kävispä sulla nyt viel niin ettei menkat alkaiskaan ja saisit plussan! ❤️

Mä testasin eilen myöhään, kyllä se nega oli vaikka olin ehkä näkevinäni haamujen haamun.. Tänään aika kiire päivä töissä ja töiden jälkeen, eikä (onneks) kotona oo testiä niin tuskin tänään testailen. Yritän josko malttaisin odottaa siihen et menkkojen pitäis alkaa pe/la.

@Vilski Kannattaa varmaan mennä käymään gynelle siinä kierron alkupuolella-puolivälin aikaan, kun itse epäilisit, että ovulaatio voisi olla tapahtumassa. Gyne pystyis tarkistamaan, kehittyykö johtofollikkelia ym. Vuotohan voi tulla vaikkei ovulaatiota varsinaisesti tapahtuisikaan. Kannustan ite selvittelemään tälläiset mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, jos ovulaatiossa oliskin häikkää, saa sitten tarvittaessa lääkkeellistä apua eikä aikaa mene hukkaan🙂
Gynekäynti, jolla nuo labrat määrättiin oli kp 15, eli juurikin ovulaation aikaan. 🙂 Ultran perusteella ei silloin pystynyt sanomaan ovulaation suhteen oikein mitään, muistaakseni joku isompi follikkeli oli näkyvissä. Kirjoitin silloin elokuussa asiasta tännekin enemmän. Omasta mielestäni on ollut alusta asti selvää, että ovulaatiossa on ongelmaa, kun en niitä testejäkään saa positiiviseksi kuin silloin tällöin, mutta gyne ei jotenkin asiaan paneutunut ollenkaan.
Mielellään menisin noiden labratulosteni kanssa ihan toiselle gynelle, mutta ne käynnit on ainakin täällä niin kovissa hinnoissa, että odottelen nyt vaan sitä soittoaikaa ja katsotaan, saadaanko mitään apuja.

@Pepino Voi hitsi, kävispä sulla nyt viel niin ettei menkat alkaiskaan ja saisit plussan! ❤️

Mä testasin eilen myöhään, kyllä se nega oli vaikka olin ehkä näkevinäni haamujen haamun.. Tänään aika kiire päivä töissä ja töiden jälkeen, eikä (onneks) kotona oo testiä niin tuskin tänään testailen. Yritän josko malttaisin odottaa siihen et menkkojen pitäis alkaa pe/la.
Jännää, jospa se haamujenhaamu sieltä terävöityisi. 🤩

Ei ole kyllä nyt yhtään sellainen olo, että olisin raskaana. Luulisi, että testissä vähintään jotain pientä olisi jo näkynyt eilen dpo13. Kuukautiskipuja on vähän väliä, mutta edelleen odotan vuotoa. Toki kierto on vaihtelevasti 29-33 päivää yleensä, ja nyt on kp31, joten ehtii hyvin tapahtua vielä. 😃

@Ness mahtavaa, että saitte ajan vielä tälle vuodelle! Ja toivottavasti siitä sitten lähtee asiat etenemöän hyvin 😊

Omasta tilanteesta ei oikeen mitään sanottavaa. Alkaa olemaan aika loppukierto, mutta eipä tunnu yhtään miltään, eikä tässä yli 1,5 vuoden yrittämisen jälkeen oikein ole odotuksia, että mitään tapahtuisi. Ei mitään hoitoja tai lääkkeitä siis käytössä tässä kierrossa 😊

Tännekkin laitan nyt tämän saman viestin, eli joudun palailemaan takaisin tänne puolelle.. Taukoa varmaankin aion nyt kuitenkin jonkin aikaa pitää. Ehdin iloita raskaudestani kuukauden verran, ehdin myös käydä varhaisultrassa viime viikolla jossa näin sydämen sykkeen ja kaikki oli hyvin niukasta tuhruvuodosta huolimatta. Muutamia päiviä tämän jälkeen vuoto kuitenkin muuttui ihan punaiseksi ja päivä päivältä runsaammaksi. Tällä viikolla kävin uudestaan ultrassa ja sykettä ei enää löytynyt. Pieni oli menehtynyt pian tuon varhaisultran jälkeen. 💔

Tännekkin laitan nyt tämän saman viestin, eli joudun palailemaan takaisin tänne puolelle.. Taukoa varmaankin aion nyt kuitenkin jonkin aikaa pitää. Ehdin iloita raskaudestani kuukauden verran, ehdin myös käydä varhaisultrassa viime viikolla jossa näin sydämen sykkeen ja kaikki oli hyvin niukasta tuhruvuodosta huolimatta. Muutamia päiviä tämän jälkeen vuoto kuitenkin muuttui ihan punaiseksi ja päivä päivältä runsaammaksi. Tällä viikolla kävin uudestaan ultrassa ja sykettä ei enää löytynyt. Pieni oli menehtynyt pian tuon varhaisultran jälkeen. 💔
Olen tosi pahoillani 💔 Voimia suruun ja toipumiseen! 😞

Olen tosi pahoillani Emri puolestasi. Minulla raskaus päättyi keskenmenoon syyskuussa. Toipuminen henkisesti on vielä kesken, vaikka nyt jo tuntuukin paremmalta. Fyysisestikin toipuminen on vihdoin ottamassa askeleita, kun jälkivuoto viimein viikko sitten loppui. Haluan vain sanoa ettet ole yksin vaikka yksinäiseltä tuntuu… Itse itkin paljon, mutta itkunhan sanotaan puhdistavan sielua. Edelleen on toki huonoja päiviä ja hetkiä, mutta enemmän parempia. Jostain myös luin sanonnan, että surulla on monet kasvot. Jollain tapaa se lohdutti, että jokainen suree tavallaan eikä ole mitään oikeaa tapaa. Kaikkea hyvää sinulle ❤️

Voimia suruun ❤️‍🩹

Voimaa suuren surun keskelle 💔

Voi @Emri miten surullista kuulla, paljon voimia suruunne :Growing Heart::crying-face: Toivottavasti saat kaiken tarvitsemasi tuen, en osaa edes kuvitella minkälaisen tunneskaalan tollasessa käy läpi :Broken Heart:

Täällä kolmas letrozol-kierto olikin ilman vastetta, eli ei ovulaatiota ja kierto venyi ennätyspitkäksi (50pv) kunnes soitin polille ja sain terolutit nyt käyttöön ekaa kertaa. Niitä syöty 6 päivää ja ilmeisesti 10 päivän sisällä pitäisi tulla vuoto. Sitten uudelleen letrot käyttöön ja ultraan kp 11-12. Tähän pimenevään syksyyn toivoisi niin kovasti piristäviä uutisia :Sparkling Heart:

Liityn uutena mukaan keskusteluun. Jonkin aikaa eri ketjuja täällä lueskellut ja nyt rohkaistuin itsekin kirjoittelemaan.

Täällä toivotaan esikoista ja toista kiertoa nyt yrittämässä. Ensimmäisellä mies oli reissussa juuri ovulaation aikaan, talleteltiin silti kyllä ennen jälkeen reissun josko jokin toivon kipinä olisi ollut. Vaikka tämän tiesi, niin olihan se pettymys kuitenkin suuri kun menkat alkoi. Nyt tallettelut osui tismalleen ja piinaillaan dpo5 😂

Kovasti tietenkin jännittää millainen matka on edessä, kun ei tiedä kauanko projektissa kestää jne tuleeko ongelmia ja jos, niin millaisia. Ikää meillä 32 ja 37 v. Kierrot onneksi säännölliset, aina tasan 31 tai 32 pv, selviä ovulaatio-oireita, nyt toisessa yk tein ovulaatiotestit myös ja osui niilläkin täysin ennusteiden mukaan.

Päädyin kirjoittelemaan tänne, kun omassa tuttavapiirissä ei ole ketään vastaavassa tilanteessa, jotta voisi jakaa ajatuksia. Olin itse meillä jarruna perheen perustamiselle, mies on näyttänyt vihreää valoa jo vuosia sitten enkä tietenkään voi olla miettimättä, että toivottavasti ei tullut lykättyä liian pitkään. Aina olen halunnut lapsia, mutta mitään palavaa vauvakuumetta ei ole ollut. Nyt vasta ensimmäisen yk käännyttyä yk 2:een tajusin, kuinka paljon sitä lasta oikeasti toivonkaan 🥺

Liityn uutena mukaan keskusteluun. Jonkin aikaa eri ketjuja täällä lueskellut ja nyt rohkaistuin itsekin kirjoittelemaan.

Täällä toivotaan esikoista ja toista kiertoa nyt yrittämässä. Ensimmäisellä mies oli reissussa juuri ovulaation aikaan, talleteltiin silti kyllä ennen jälkeen reissun josko jokin toivon kipinä olisi ollut. Vaikka tämän tiesi, niin olihan se pettymys kuitenkin suuri kun menkat alkoi. Nyt tallettelut osui tismalleen ja piinaillaan dpo5 😂

Kovasti tietenkin jännittää millainen matka on edessä, kun ei tiedä kauanko projektissa kestää jne tuleeko ongelmia ja jos, niin millaisia. Ikää meillä 32 ja 37 v. Kierrot onneksi säännölliset, aina tasan 31 tai 32 pv, selviä ovulaatio-oireita, nyt toisessa yk tein ovulaatiotestit myös ja osui niilläkin täysin ennusteiden mukaan.

Päädyin kirjoittelemaan tänne, kun omassa tuttavapiirissä ei ole ketään vastaavassa tilanteessa, jotta voisi jakaa ajatuksia. Olin itse meillä jarruna perheen perustamiselle, mies on näyttänyt vihreää valoa jo vuosia sitten enkä tietenkään voi olla miettimättä, että toivottavasti ei tullut lykättyä liian pitkään. Aina olen halunnut lapsia, mutta mitään palavaa vauvakuumetta ei ole ollut. Nyt vasta ensimmäisen yk käännyttyä yk 2:een tajusin, kuinka paljon sitä lasta oikeasti toivonkaan 🥺
Tervetuloa mukaan keskusteluihin ✨💕

Takaisin