Muutama viikko taas vierähtänyt, kun omia kuulumisia jaksanut tänne kirjoitella, vaikka olenkin käynyt teidän kuulumisia lukemassa.
Täällä ei tullut yllätyksenä uuden kierron alkaminen, sillä viime kierrossa ei tallettelut osuneet kohdilleen puolison pitkän reissun vuoksi.
Mulla on ollut vuosia vuosia kellon tarkka kierto, ja nyt kun kesästä asti on annetta vauvalle lupa tulla, niin kierrotkin on siitä asti elänyt ihan omaa elämää.
Kävin pari viikkoa sitten gynellä, kun uuden kierron alkaminen taas venyi. Gynellä oli kaikki hyvin, joten siitä sai kyllä (ainakin hetkeksi) mielenrauhan. En oo todennäköisesti ollut edes kartalla oviksen suhteen, kun kierrot olleet mitä olleet. Oon päätellyt oviksen olevan ihan niillä nurkilla kun oon bongannut ovislimat, mut viime kierrossa ovis on ilmeisesti ollut jopa 4-5pv ovislimojen jälkeen? Vaikka oon ollut aika laiska ovistestaaja niin välillä on ollut pelko, että ovuloinko edes, mutta gyne oli ainakin sitä mieltä, että kerta ovislimoja tulee niin kyllä se ovulaatiokin tapahtuu?
Sain tästä kierrosta aloitettavaksi lugesteron kuurin kierron tasaamiseksi ja nyt mennään kp 12. Tässä kierrossa oon tikutellut ovista kp 5 asti, toistaiseksi en oo vielä bongannut ovisplussaa enkä niitä limojakaan!
Jotenkin fiilikset tähän kiertoon on tosi toiveikkaat ja niin toivoisi, että nappaisi
Halit taas kaikille omiin tilanteisiin