Haaveena esikoinen

Ei olekaan vähään aikaan tullut kirjoiteltua tänne, mutta teidän kuulumisia olen kyllä käynyt lukemassa ❤️ Täällä tässä kierrossa ei kyllä talletellut mennyt kohdilleen miehen matkan vuoksi, mikä harmitti kyllä paljon. Sain myös lähipiiristä pari raskausuutista joiden huomasin vähän latistavan omaa fiilistä vaikka päällimmäisin tunne oli tietysti onnellisuus toisten puolesta. Nyt onneksi oma fiiliskin kohentunut ja odotan uuden kierron alkavan parin päivän sisään. Tällä hetkellä fiilis on, että alkaispa uus kierto ja uus mahdollisuus. Ajattelin myös uuteen kiertoon ottaa käyttöön digi ovistestit, ne liuskatestit kun on meinannut olla mulle kun hepreaa lukisi😅

Tänään dpo 13. Mulla on yleensä tuhrut alkaneet dpo 9, muutamia kertoja dpo 11. Nyt ei ole tullut yhtikäs mitään, joten uskaltauduin tekemään tänään raskaustestin ja se näytti tältä!! Eka raskaustestini ikinä mikä näyttää jotakin! En oikein uskalla vielä luottaa tähän enkä uskoa todeksi. Ollaan jo niin pitkään yritetty. En edes osaa vielä reagoida mitenkään. Inseminaatioihin oltaisi lähdetty tästä kierrosta. Toivottavasti nyt ei tarvitsekkaan.

Liitteet

• IMG_20240923_083524.jpg
    IMG_20240923_083524.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 44
Eka raskaustestini ikinä mikä näyttää jotakin! En oikein uskalla vielä luottaa tähän enkä uskoa todeksi. Ollaan jo niin pitkään yritetty. En edes osaa vielä reagoida mitenkään. Inseminaatioihin oltaisi lähdetty tästä kierrosta. Toivottavasti nyt ei tarvitsekkaan.
Ihana yllätys Emri! Toivon ihan koko sydämestäni teille samaa 🥰

Tänään dpo 13. Mulla on yleensä tuhrut alkaneet dpo 9, muutamia kertoja dpo 11. Nyt ei ole tullut yhtikäs mitään, joten uskaltauduin tekemään tänään raskaustestin ja se näytti tältä!! Eka raskaustestini ikinä mikä näyttää jotakin! En oikein uskalla vielä luottaa tähän enkä uskoa todeksi. Ollaan jo niin pitkään yritetty. En edes osaa vielä reagoida mitenkään. Inseminaatioihin oltaisi lähdetty tästä kierrosta. Toivottavasti nyt ei tarvitsekkaan.
Hei niin ihanaa 😍 Varovaiset onnittelut!!! Toivottavasti kaikki menee hyvin 🙌🏼

Mä oon ollu poissa keskusteluista koko kesän kun keväällä yritettiin kolme kertaa inseminaatiolla eikä tärpänny ja sit jäi hoidot tauolle. Tänään on ivf-suunnitteluaika ja sit varmaan saadaan tää projekti taas jatkumaan. Hyvillä mielin siis tähän syksyyn vaikka jännittääkin ihan hemmetisti 🫣

Voi miten ihanaa Emri!!! Niin onnellinen sinun puolesta 💕 Antaa toivota myös muille pitkään yrittäneelle joilla ei koskaan plussaa 🙏 Nyt vaan hurjasti tarrasukkia 🩷☀️

Voi miten ihanaa Emri!!! Niin onnellinen sinun puolesta 💕 Antaa toivota myös muille pitkään yrittäneelle joilla ei koskaan plussaa 🙏 Nyt vaan hurjasti tarrasukkia 🩷☀️
Kiitos paljon! 🥰 Niin kovasti toivon plussia myös teille muille! 🩷🙏

Jos tuo yrittäminen oli raastavaa, niin nyt sitten saa pelätä koko ajan että onkin kemiallinen tai menee kesken. 🙈 Toivotaan että pysyy mukana loppuun asti! 🙏

Täällä tehtiin myös ensimmäinen positiivinen raskaustesti 12kk yrittämisen aikana viime viikolla (kuudennella raskausviikolla), mutta valitettavasti se meni tällä viikolla kesken. Aikamoinen kiitos universumilta vuoden yrittämisen jälkeen. Nyt pitää jostain etsiä uskoa ja voimaa jatkaa uudelleen. Vaikka olenkin iloinen positiivisesta testistä, sillä ainakin edes jotain tapahtui. Mutta samalla tietenkin epätoivoinen ja surullinen tilanteesta. Tsemppiä kaikille yrittäjille ja paljon onnea plussaajille ❤️

Täällä tehtiin myös ensimmäinen positiivinen raskaustesti 12kk yrittämisen aikana viime viikolla (kuudennella raskausviikolla), mutta valitettavasti se meni tällä viikolla kesken. Aikamoinen kiitos universumilta vuoden yrittämisen jälkeen. Nyt pitää jostain etsiä uskoa ja voimaa jatkaa uudelleen. Vaikka olenkin iloinen positiivisesta testistä, sillä ainakin edes jotain tapahtui. Mutta samalla tietenkin epätoivoinen ja surullinen tilanteesta. Tsemppiä kaikille yrittäjille ja paljon onnea plussaajille ❤️
Voimia ❤️

Voimia ja tsemppiä teille 💕 Toivottavasti pian taas nappaa 🙏

Kävin kohdun tähystyksessä ja lopputulema oli, että mitään poistettavaa ei löytynytkään. Jotain ihan pientä voi olla, jonka ei pitäisi vaikuttaa raskautumiseen.

Toki on mukava kuulla, että mitään vikaa ei pitäisi olla, ja munatorvetkin kuulemma näytti avoimelta nestevirtauksen perusteella mikä on tietysti hienoa. Mutta silti itketti, kun toivoin, että tästä saisi nyt vihdoin konkreettista apua tiputteluun ja ehkä jopa kipuihin ja vuotoihin. Lääkäri kannusti jatkamaan samaan malliin ja vuoden jälkeen voi sitten hakea hoitojonoon. Yritin kysellä kannattaako hakea keltarauhastukea, ja se ei kuulemma ole mikään ihmelääke mutta ei haittaakaan ole. Mitään reseptiä ei tietenkään vieläkään ole. Huoh. Eli olen yhä täysin lähtöpisteessä ja väsyttää koko homma juuri nyt.

@Pepino mulla myös rupes tulee tota tuhrua aina aika varhaisessa vaiheessa, eli vuotelin pitkään. Mitään apua en siihen saanut. Onnistuin kuitenkin yllättäen raskautumaan melkein 1,5v yrityksen jälkeen, juuri ennen kuin olis päästy inseminaatioon. Eli toivoa on! Ja mä luulen että tolla aukiolotutkimuksella oli siihen jotain vaikutusta, vaikka munatorvet oli auki. Mutta heti sen jälkeen tärppäsi! Tsemppiä sinulle! 🩷

Tilannepäivitystä: 10 päivää alkionsiirrosta ja testi näyttää plussaa (siis kaikki ne *en edes kehtaa sanoa kuinka monta testiä* 😀, jotka olen tässä viime päivinä tehnyt). Virallinen testipäivä ylihuomenna. Nyt toivotaan ja koitetaan luottaa, että kaikki menee hyvin. Vähän voisi yrittää iloitakin tästä plussasta, vaikka sitä on tullut niin kovin varovaiseksi kaiken kanssa, tässä kun on kohta 2 vuoden ajan kokeiltu jos minkälaista hoitoa ilman onnistumista. Jospa nyt olisi meidän vuoro oikeasti! 🤞🏻

Voi miten ihanaa, onnea @S33! Toivottavasti kaikki menee hyvin. ❤️

@Emri Sinun tapaus herätti kyllä toivoa itsessäkin. ❤️ Eihän sitä tiedä vaikka tuossa nestetäytössä olisi vähän putket huuhtoutuneet täälläkin. 😁

Oi että, onnea @S33 ja @Emri ❤️ Tarrasukkia matkaan.

Mulla on dpo jossain välillä 3-5. Koitan olla myös ylianalysoimatta joka ikistä tuntemusta, niin kuin kävi viime kierrossa (yk1). Katsotaan malttaako sitä odottaa kierron loppuun, vai pitääkö lähteä testikaupoille ensi viikolla.

Mukavaa viikonloppua kaikille 🤗

Takaisin