Hölpön Pölpön-ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MariQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ajna, sanoisin että tää on perhe-foorumi, ei pelkästään vauva- tai raskausfoorumi. Eli vaikkei oo vauvaa, tai sellaista tulossa, niin kun kuitenkin eletään perhe-elämää sen myötä- ja vastoinkäymisissä, niin on tää sinunkin paikkas. Useimmat keskustelut tietysti pyörivät täällä vauvojen ja raskauksien ympärillä, mutta kutsuisin tätä ennemmin äitien voimavara-foorumiksi kuin vauvafoorumiksi :D

Ihan totta nyt ärsyttää! Tää kapula on nakannu mut jo kahdesti KESKEN KIRJOITUKSEN ulos foorumilta. Just ku oon kirjottanu ihan sika pitkän viestin ja melkein valmis nii "vau foorumi on pysäytetty." Mur!!

No mut asiaan, jos nyt ehtis. Kyl meillä vilinää riittää :) tyttö ehtii kyllä joka paikkaan touhuamaan sillä tuulella ollessaan. Mut kyllä joskus istuu lattialla rauhassa ja lukee vauva-lehtiä :) on se myös avuksi kun osaa viihdyttää pikkuveljeään jos en just heti pääse hätiin jos tulee itku vaikka ruuanlaiton aikana. Ihana seurata noita kahta yhdessä kun pojukin niin mielellään siskonsa kanssa on :)<3 välillä iskee epätoivo tytön tolskaamisen kanssa, mutta sit vaan äkkiä pihalle riehumaan jos sisällä ei tila riitä. Pääosin tää on mukavaa ja lapsista irtoaa monet naurut päivässä :D toki joskus väsyttää, mut mulla on onneks niin ihana mies että saan mennä silloin kun haluan. Eilenkin olin illan soppailemassa :)

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app

Ja niin minustakin tämä on tarkoitettu muillekin kuin vain vauvallisille ja raskaana oleville. :)

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app

ajna, niinhän se on, mutta luulis et luonto osaa hoitaa sen asian itekkin, varsinkii täällä meillä kun on vielä "nuoret" munasolutkin... :)

kyllä tää munkii mielestä on sellain perhe ihmisten forumi... :) kyllä täällä pörräilee niin erilaisessa elämäntilanteessa olevia ihmisiä... :)

teettää tää mieli näemmä turhan neg.ajatuksia.
Ajelin kotiin äsken ja tulin siihen tulokseen ettei mun mies kuitenkaan rakasta mua.Huoh.ois kiva saada terapiaa tähän mieleen jo

nyt vasta tajuaa erinäisten kummallisten ajatusketjujensa syntyä...tää riivatun Shitland (mun masis) Mutta tänään on toimintaa tiedossa...3 vien isälleen,1 menee mummolaan,ja sit me miehen kanssa käydään ensin taidenäyttelyssä ja sitten vielä iltaleffaan.Ja leffan jälkeen kotona hiukka vinkkuu ja aamulla ei ainakaan lapsi herätä :dance008

anhe, luin tossa justiinsa ton sun esittely systeemin, myö näköjään melkein samassa paikassa asutaan... :) taino tulee tästä joku 52km mut anyways... :grin

Hitsit nessu, mie meinasin heittää tuohon kun puhuit että inssiin pitäis mennä Helsinkiin 132 kilsan päähän, että asutko kenties Kymenlaaksossa. Tuli tosi vahvat vibat että niin voisi olla. Mutta tosiaan itse olen tällä hetkellä Kotkassa, tänne siirryin kolme vuotta Kouvolasta miehen perässä. Kouvolassa asuin kanssa kolmisen vuotta.

Täälläpä täällä mie... :grin ja mie ku oon aina aatellu et kaikki asuu jossain kaaaaukana ja mie täällä "tuppukylässä" (varsinkin kun kaikki täältä aina muuttaa pois)... :grin ihan hyvät vibat siis sait anhe... :p lume, kuinka lähellä? :rolleyes:

Tästä on n.150km Kouvolaan :) pari tuntia autolla ja mun yks paras kaveri muutti sinne just :) mä asun tälläsessä tuppukylässä :D

Et siis kaukana Kouvolasta siekään :D Kouvola on pieni kaupunki, muttei mun mielestä ollenkaan huono paikka asua. Olisin jäänytkin sinne pidemmäksi aikaa jos en olis törmännyt mieheeni ja päätynyt muuttamaan saman katon alle tänne.

lume, no ei ole sinäänsä pitkä matka... :)

anhe, mutta mikäänhän ei estä muuttamasta tänne takaisin... :grin eikä Kouvola ole niin pieni kaupunki kuntaliitoksien jälkeen... :rolleyes: täällä on varsinkin koirien ulkoilutukseen todella hyvät puitteet... :)

mitäs muuten teillä on isänpäivä suunnitelmia? :) meillä ei ole muuta kuin lähdetään käymään mun isällä Riksussa... :) vaikka mie tai mies ei kumpikaan tykätä sinne lähtemisestä, koska yleensä siellä ollaan vain vähän kauemmin kuin kahvittelun verran joten kahvikupeille tulee hintaa... :grin

Joo pikkuhiljaa :) eilen tein yhen testin ja silmällä ei oikein nähnyt mitään mutta jokaisessa kuvassa minkä otin puhelimella näkyi ihan selvä haamu viiva. en paljoa vielä toivoa sille suo koska voihan se testi valehdella ja siinä olla valmiina ns. "viivanpaikka" nyt kp25-27/31 Ja dpo12 :)

Takaisin