Voin sanoa että totaalisen pehvasta on stressi! Siis stressi, herranjestas sentään. se ei ole mikään keveä aihe,vaikka usein kuulee siitä niin kepeästi puhuttavan : " on vähän stressiä" ,"stressaako"... hoh hoijakkaa. Mulla stressi on mennyt jo niin fyysiseksi, että ihan pelottaa!!! Olin eilisen pv ensiavussa jossa luultiin että mulla on keuhkoveritulppa (joka mulla ollut tasan 3v sitten) ja kävin kaikki saakelin kuvaukset läpi ja näkisittepä mun kädet!!!! jotka ei anna verinäytteeseen verta eivätkä anna kanyylia laittaa...
https://www.instagram.com/p/BsfIfqOACxd/
ja
No niin,mutta vaikka minut kyllästettiin radioaktiivisella aineella,niin tulppaa ei löytynyt! Mutta syke oli korkee, kuten myös paineet, rintaa puristi, henkeen otti, päätä särki, huippas,veto oli pois. Mutta- ei mitään!!!! ei edes verenkuvasta löytynyt muuta poikkeavaa kuin hitusen pienet verisolut johtuen pahasta anemiataustasta.
Niin minä sit mietin kun kotiin tulinm, että koskapa fyysistä vikaa ei ole, niin ongelma on korvien välissä, jostapa sitten ynnäsin asioita ja totesin että se perk...stressi tekee tämän kaiken mulle!!!!
Aloin laatia tyhjälle paperille brainstormia tästä aiheesta, sillä ihan oikeasti, en aio voida huonosti siksi kun on stressiä. Niin ja sitten se ahdistushäiriökin...että kumpi se nyt sitten on, ahdistaako stressi vai tuleeko stressi siitä että ahdistaa, kumpi o li ensin muna vai kana????
Mutta niin,alan taistelun nyt tätä asiaa vastaan. En suostu voimaan fyysisesti pahoin enää stressin takia!!!!
Tänään sitten kun eilen todettiin että juu en oo kuolemassa ja elämä jatkuu, niin päätettiin miehen kanssa mennä uimaan jo heti aamusta kun lapset meni kouluun ja eskariin.Mieskin ollut niin paniikissa kun koko viikon olen oireillut ja kaikki huipentui eiliseen päivystyskäyntiin.
Tänään vielä lähetteen sinne päivystykseen tehnyt tk lekuri soitteli perään ja kyseli vointia. Sanoin sillekin että nyt on pakko alkaa epäillä stressii kun ei akasta löytynyt vikaa, niin sanoi että hän oli pohtinut samaa mahdollisuuta mun kohdalla.Varasin hänelle ajan ja menen jutustamaan sinne ja katsotaan saadaanko keksittyä mitään lisähelpotusta.
Mut nyt on kuulkaa ihana aloittaa lapsivapaa vkl!!! Eskarilaisen isäkin just soitti et hän hakee muksun eskarista suoraan niin sitäkään ei enää tarvinnu. Muut menikin suoraan koulusta bussilla omalle isälleen.
Tälle se sit tuntuu kun elämä alkaa helpottaa sen pikkulapsi-vaiheen jälkeen (ja vallankin jos on tällaisia lapsivapaita)