Hölpön Pölpön-ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MariQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo on sitä takana, helmikuussa tulee 2 vuotta :) ois kyllä ihan maailman paras ylläri ♡ sitä vaan odottaa että oisko nyt ja oisko nyt :)

muoks; tosin nyt ku nää lääkkeet ni tuo pupuilu ei oikein tunnu luonnolliselta kun on "pakko" ja lääkäri "kertoo" päivät millo pitäisi tms.

teidän niiiin tuon tunteen! siitä tulee sellaista pakko pullaa "tekisikö mieli... joo ei munkaa mut tänää on PAKKO!" meillä nyt kun on nuo pistokset niin on vielä erikseen ovitrelle ovulaatioon, kontrollissa ravaillaan seuraamassa follin kasvua ja kerrotaan milloin puregonin piikitys lopetetaan ja ovitrelle pistetään, päivä ennen ovitrelleä, ovitrellen pistopäivänä ja päivä sen jälkeen pitää pupuilla... siinä häviää se spontaani yhdessä olo... :)

siksi toivonkii, että teillä olisi tärpännyt, ei tarvisi vääntämällä vääntää pupuilua vaan silloin kun sille tuntuu ja pääsis tosta odottelusta et jokojokojoko... :)

Me vietetään isänpäivää kotosalla, jos sitä vaikka leipoisi jotain miehelle.

Meillä mietitään kovasti tällä hetkellä kumpaan asetutaan. Mun opinnot (ovat nyt jäähyllä) on Kouvolassa, miehen taas Kotkassa. Ollaan kovasti mietitty kumpi rupeaa reissaamaan, sitten kun tulee ajankohtaiseksi.

onneksi ei tule kummallekkaan kovin pitkä matka, kesällä ajaa 35min talvisin 45min... :) mut mie tottakai kannatan Kouvolaa! :grin mie en täältä ite lähe ku pakolla... :grin

voi ei nessufly :( onpas teilläkin kinkkinen ja todella inhottava tilanne :( kuinka kauan teillä on yritystä? ja jos saan kysyä niin mitä ennen näitä hoitoja kokeilitte?

jotenkin välillä tuntuu niin tyhmältä kun ympärillä kaikki ystävät saa lapsia ja jotkut sellaiset myös jotka ei sitä ole suunnitellut niin sitten me pitkään yrittäjät joudutaan käymään ties mitä läpi. mutta onneksi osaan kuitenkin aina iloita myös toisten onnesta mutta pitää myöntää että välillä kirpaisee !

elokuussa tuli 4 vuotta virallista yritystä, sitä ennen vähän yli vuosi ilman ehkäisyä ajatuksella jos tulee niin tulee... :) ennen pistoksia oli 4kk kierrossa mukana noi clomit... :) ja ennen tutkimuksiin menoa kaikki netistä löytämät kotikikat, eli foolihapot, greippimehut jne... :)

jep, munkin monet kaverit/tutut ovat lapsia tässä ajassa kerennetteet saamaan ja osa ilman suunnittelujakin... kyllähän se aina kirpaisee ja hetken pahalle tuntuu, mutta kyllä sitä osaa olla myös iloinen toisen puolesta... :)

tähän on jo tottuun ni ei tunnu samalla tavalla pahalta kuin joskus parikin vuotta sitten... :) ärsyttää vaan tuo jatkuva kuume... :) muttamutta, niinku mie täällä oon jo miljoona kertaa sanonu ni ollaa miehen kans sen verta nuoria vielä et ei sinäänsä ole kiire, vaikka kaikki muu ollaankin aikaisin tehty, naimisiin menot jne... :) molemmat tiedety heti, että tää on se oikea (jos näin kornisti voi sanoa)... :) mulla vaan sattunut sen verran harvinainen mies, että on puhunut lapsista, naimisiin menosta jne alusta asti (ja siltä mie alun perin olen vauvakuumeenkin saanut)... :grin

Mulla sama homma me tavattiin mun miehen kanssa itse asiassa meidän entisellä työpaikalla ja saman tien kolahti tiesi että tää on se oikea. kihloihin mentiin n.4kk jälkeen ja samantien saman katon alle :) saman tien mies sano että jätä pillerit pois ja puhu lapsista ja naimisiin menosta. tosin hällä jo kaksi lasta edellisestä suhteesta mutta lapset ei ole meidän arjessa valitettavasti mukana :( naimisiin menosta ollaan puhuttu mut molemmat sitä mieltä että ensin se lapsi :) meillä on 12 vuotta ikäeroa :) mä olen 23 ja mies 35 :) ei näy meidän arjessa mitenkään, mut pelottaa et mieheltä loppuu aika lasten teon suhteen :/

mehän ollaan sitten oikeastaan saman ikäisiä sun kanssa... :) itse täytän keväällä 23... :) myö oltiin keretty seurustella reilu kk kun mies kysyi haluaisinko mennä kihloihin... :) vastasin ihan suoraan, että jos me kihloihin mennään niin se on sitten lupaus avioliitosta, että mie en mihinkään "teinikihloihin" rupea, mies lupasi ja lupauksenhan se sitten piti... :) maistraatissa tosin mentiin naimisiin, mutta en ole kyllä kaivannutkaan mitään kirkkohäitä... :) ja hääpäivänkin sain tietää päivää aikaisemmin miehen vaan todetessa "arvaa mikä päivä huomenna on.... me mennään huomenna naimisiin!" :grin onneksi miehet on pidempään hedelmällisiä kuin naiset... :)

niin muuten ollaan :) Oi ihana tarina :) meillä oli paljon kihloihin menosta puhetta ja haaveita sitten kosasin mun miestä ja se vastas kyllä :) meillä tuota naimisiin menoa estää tällä hetkellä rahallinen tilanne kun haluan kirkkohäät. :) ja tosiaan se lapsi on nyt ensin :) niinpä onneksi ! mut ei tässä kovin montaa vuotta olisi enää aikaa vaikka yli 40v voi molemmat tehdä lapsia :)

:grin ja kun kihlat vaihdettiin, mies oli polvillaan oven takana kun tulin vessasta ka kysyi "tahdotko mennä joskus tämän pöljän kanssa naimisiin"... :grin:grin:grin joten meillä ei mitään sellaisia romanttisia perus juttuja ole ollut, mutta nämä ainankin muistaa hyvin... :grin
itse en osaisi kuvitella kirkkohäitä enkä itseäni valkoiseen prinsessamekkoon... :) enkä tarvitse sitä "biletystä" aamenen jälkeen, mulle riitti me kaksi vannomassa toisillemme ikuista rakkautta! :)

Mä olen ohunnut että tulee kuivat häät kun itse en olen 2 vuoteen alkoa käyttänyt kun ei vaan maistu ja tosiaan kiinnosta tuo biletys olen enemmän koti ihminen ja tykkää vkl rauhottua sohvan nurkkaan neulomaan :D

aika sama vika täällä... :) ei se alko vaan jostain syystä maistu ollekaan, sekin on yksi syy miksi oman ikäistä seuraa on niin vaikea löytää kun muut oman ikäiset ravaa baareissa harvase viikonloppu... :) eikä niitä humalaisia ole kiva katsella... :)

Heheei!! Kivaa, te ootte mun kaa saman ikäsiä! Täytän myös keväällä 23. :) täällä kihlat vaihdettu vuoden seurustelun jälkeen ja naimisiin siitä reilu vuoden päästä. Meillä 5v yhdessä oloa josta kohta 3v saman katon alla asuttu. :) tosin mä asun suomineidon vyötärön korkeudella, mut muuta yhteistä löytyy.

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app

Ihanaa ku on saman henkistä porukkaa :) mua harmittaa kun täältä mun paikkakunnalta on kaikki ystävät muuttanut pois. paras ystävä asuu täällä vielä mut on aika lailla ruvennut juurikin ravaamaan kapakoissa :/

Eipä tämäkään rouva ole koskaan maistellut. Vähän tuntuu turhalta höpötykseltä koko touhu..

Nyt ois keittiö siisti, esikoinenkin kohta unten mailla (oli vieraita, nii vähän venähti kun ei millään malttanut nukkumaan) ja sit miehen kaa yösaunaan :)

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app

Hei pakko kertoa kun toi meidän kani teki ennen kaikki tarpeensa siihen kuuluisaan säkkituoliin minkä Repi rikki AINA! ei ikinä wc astiaan tai häkkiin. niin nyt pyrkinyt sohvalle parina iltana tarpeille (koska sohva entisen säkkituolin paikalla ) niin siirsin wc astian sohvan eteen lattialle tänään tehnyt siihen 2 kakat ja 1 pissit! mulla on niin voittaja olo ! kun on puoli vuotta kusia siivonnut niin mahtavaa kun se tekee nyt sinne minne kuuluu :) olen niin onnellinen ! :)

Takaisin