Totta,paketteina ois jees myydä,mutta kokemuksesta kumminkin tiedän että ostajatkin on tarkkoja "saisinko lahkeen mittaa,minkä kuntoisia on,voinko ostaa vaan tuon ja tuon,ja KRAAH) ,ja nyt ei oo kyl voimia mihinkään ylimääräseen
Mun vointi romahti yhtäkkii viime viikolla kun tuli iso tappelu miehen kanssa,sen jälkeen oonkin ollut ihan tiskirätti.Eilen oli parempi pv,mutta tänään ei.Sain soitettua lääkäriin,jonne saisi ajan joulukuussa.Langan päässä ollut henkilö suositteli soittamaan huomenna akuuttiaikaa,ja sen mä teenkin.En jaksais enää hetkeäkään tätä oloa.
Olen niin vaiheikkaan ja raskaan elämän elänyt tähän 42 vuoteeni saakka,että johan se nyt on "aikakin" mun psyykeen laueta ja masentua.On ollut hyviäkin päiviä välissä,että oon jaksanut innostua,touhuta,ollut ihan kuin aina ennenkin mutta nyt kyllä tätä synkkyyttä ollut jo tässä mittakaavassa liikaa putkeen,en tunne oloani normaaliksi.En saa itseeni vauhtia millään.
Nuorimmainen,joka siis kuopukseksi jääkin,yritti piristää minuu tänään- onnistuikin :) Istuttiin sohvalla ja hän nosti käden ylös ja sanoi tee näin.No minähän nostin käden,ja hän sitte kutittamaan mua.Siitä irtosi iloa.Mut hirveen vässy oon enkä jaksa leikkiä paljoo,toinen tympääntyy ja turhautuu,ja se on surullista.