ääk miten paljon te ootta rupattanu sil välillä kun mä vietin vapaailtaa!!
Itse ilta menikin kivasti mutta kotimatkala menin avaamaan turpani koska kannatan avoimuutta et sanotaan asiat,JA myös tasa-arvoisuutta suhteessa,niin noo menin sit sanomaan että siksi mua veetuttaa ukon menot ja oon niistä nihkee,koska itse en pää mihinkään.Eihän hän oo kieltäny,sanoo.Joo ei kiellä,muttei myöskään tue mua siinä,vallankin kun mun mielestä hänenkin ois pitäny huomata ,etten mä käyy missään.Mut ei hän oo sellasesta piitannut,se on se on ..rse se lähin.
Asuin ennen aika liki kouvolaa,lahdessa.Sinne kouvolaan se mun eka ukko karkasikin uuden naisen tykö,ja jätti mut ja 3 lasta selviämään yksin.
Mitäs muuta jutskattu.Niin mie oon menny kouluun vuonna -79 jolloin työ ootta ollu vasta pilke isin silmäkulmas taikka syke äiten syrämmes.
Juuri nyt: oon onnellinen että ukko lähti hakee muksuu mummolasta."Oishan se ny ollu kivaa kun olisit lähtenyt mukaan",sanoi.Mie sanoin että nää ongelmat ei kuule mukaan lähdöllä auta.
Tuttu ahdistuksen tunne alkaa taas nousta.Mun pitäis tehdä päätöksiä jatkanko "toivossa elämistä" tässä myrkyllisessä suhteessa,jossa tajusin,että en tuu kuunaan saamaan mitään tukea paranemiseeni,päinvastoin hän ylläpitää mun ahdistusta noilla käytöksillään,joille ei kuulema itse mitään voi...ttu sanon minä.
Anteeks,tän pitäis ol kepee ketju,mutta ei tällä foorumilla ole läytynyt mitään sellastakaan ketjua jossa joku viittis peilailla näitä mun ajatuksia.Pääsispä pian sinne kallotohtorille,vaikka ei se meijän parisuhteeseen voi vaikuttaa.Lopetin meijän parikäynnitkin nyt penessä,koska jos mulla alkaa omat käynnit jossain,niin luulen et niissä ois riittävästi...