Hölpön Pölpön-ketju

Ei oikein :sad001 aina ennen on ollut kiltisti ( mitä nyt pissit tehnyt tuohon kuuluisaan säkkituoliin ) mutta nyt kun sohva on siinä entisen säkkärin kohdalla yrittää koko ajan sohvalle pissille. tuntuu todella pahalta laittaa pieni häkkiin yöksi kun on meillä elänyt kuitenkin kuin koira eli aina vapaana :sad001 mutta ei vaan ole mahdollisuuksia enää yhtään. en kuitenkaan halua pissisellä sohvalla istua vaikka kuinka paljon sitä rakastan. mua niin surettaa, ahdistaa!!!
 
niin on :sad001 voi äitin pientä ♡ josko nyt sitten kun alkaa olemaan yöt häkissä oppisi uudestaan sisäsiistiksi ja voisi taas yötkin kirmailla ♡ tai sit lähettävä pressu kaupoille :D aikasemmin nukku jopa meidän kanssa sängyssä mut Alko pissimään sinne niin rajattiin se alue jo pois.
 
ihanaa ku täällä foorumilla olikin joku :D luulin et oon yksin ja Kamala rupattelu kuume kun ei sinänsä pysty nyt menemään nukkumaan
 
tylsää!!!!!!!! toinen lapsi on päiväunilla, toinen ulkona riekkumassa ja itse haukottelen sohvannurkassa musiikkia kuunnellen. olen juonut varmaan 4 pannullista kahvia, vaan silti väsyttää !:confused005
 
täällä on nyt vähän surullisiakin uutisia,pääsin kuin ihmeen saattelemana (Luojan Kiitos) perheneuvolaan meidän tutulle työntekijälle,joka eilen soitteli mulle jo muissa jutuissa ja kyseli sit muutenkin kuulumisia.Kerroin sit hälle että soitin jo lääkäriin mutta ajat olis mennyt joulukuuhun ja että piti tänään soittaa akuuttiaika,mutta kun olin sit luvannut kaverille mennä,niin en sit tietty voinut tänään mennä.No hänpä sit nappas että tuu hänen luokseen,kerrot millasta hätää ja hän voi laiattaa saman lähetteen eteenpäin kuin mitä lekuri ois voinu ehkä laittaa.Ja niin minä menin ja nyt on lähete psyk.polille.Olen niin tyhmä kaikenlisäksi,etten edes häpeä olla masentunut,kai se kuuluu taudin kuvaan että evvk.
Mut tyttärelle en enää jaksanut mennä vaikka lupasin :sad001 Sehän tässä niin pirullista onkin,että voimat vaan loppuu,ei jaksa,uupumus iskee kesken hommien.Tytär muutti eilen jälleen kerran ja olis halunnut että meen käymään siellä vähän funtsimassa järjestyksiä jne.Mua niin ahdistaa sekin etten jaksa,oon pettynyt itseeni.

Niin että näin kivoja kuulumisia toin tänne tänään.plaah.

anhe.on kyllä raastavaa kuinka moni joutuu kokemaan masuvauvan menehtymisen.Jotenkin omalla kohdalla kun lapsi oli viel niin raakile...mutta sulla valmis vauva.Tällaisia kun miettii että mikä tarkoitus on sellaisilla tragedioilla,niin eihän missään ol mitään järkee!

Mun kohdalla oli nyt tarkoitus kaataa mut tuumimaan muita juttuja kuin vauvaa.Ystäväni huomautti mulle,että tuskin on ihan viisasta nyt muuttaa,koska se on hiton iso stressi ja mä en ehkäpä nyt tarvisi yhtään lisää stressiä.
Lisäksi oon miettinyt että mun on äitinä pakko laittaa mun lasten elämän pysyvyys etusijalle,sen sijaan että laiattaisin itseni ja sen että haluisin eli tarviisin sen 1 taso asunnon.Tosin tänään taas jalka ollut siinä kondiksessa että oon vaa miettinyt että kuinka kauan se kestää
 
ajna nyt voimia ihan kamalasti ♡ pää asia että asiat meni jo näin nopeasti eteen päin ja pääsit lääkäriin :)
 
Hyvä ajna, että oot saanut lähetteen, helpottaa taas vähän elämää.
 
täällä on ketutuksen maksimaalinen huipentuma! tänään kontrolliultrassa sain nimittäin kuulla, että alkuvuodelle suunnitellut inseminaatiot tehdäänkin helsingissä (meiltä sinne matkaa n. 139km) joten........... pitää vaan toivota et tärppää ennen mahdollisia inssejä koska ei todellakaan lähdetä niiden takia helsinkiin ajamaan! + nämä samperin kuumat aallot ja ylenpalttinen hikoilu!!!!! :mad:
 
voi hiisi millainen matka,mutta hei,kiva retki teille :) Toivottavasti insseistä olisi apua teille !! Me kokeiltiin kerran,mutta yksityisellä niin ei enempään viitsitty,koska meissäkään ei pitäis olla mitään vikaa.

Ah,olenko hehkuttanut miten onnessani olen,että saan jättää kaikki hormoonit vek???Itseasiassa luulen,että toi 5kk hormoonien syöminen vei mut sen veteenpiirretyn rajan yli tähän masikseen,nämä yrityskuukaudet uuvutti mut loppusilaukseen saakka.

En oo muuta tehnyt kuin istunut koneella noin 15.30 saakka...3 tuntia...nyt jo puuduttaa arsee siihen malliin että pakko nousta
 
olis varmaan muuten, mut helsinkiin on niin pirun tylsä ajaa, melkein koko matka suoraa tietä... :grin ja se järkyttävä ruuhka siellä päässä! ja mitä mie oon ymmärtäny ni se inssi itsessään ei ole ku muutaman minuutin operaatio niin sen takia jaksa takapuolta kuluttaa autossa kolmea tuntia (tai enemmänkin jos siellä sattuu olemaan sellainen ruuhka että kävellenkin pääsisi nopeammin eteenpäin)... :grin
 
ilmeisesti ei... :) mut toisaalta tuntuu (tällä hetkellä) et jos siihen asti pitäisi mennä niin tuskin meille on sitä lasta sitten tarkoitettu... :) varsinkin kun inssi on silleen turha kun ei noissa miehen simpoissa ole mitään vikaa... :) keskivertoa parempaa tavaraa kuitenkin... :)
 
meillä sama juttu,miehen simpat tosi priimaa.minussakaan ei muuta vikaa ku ikä.Eli sanottiinkin jo valmiiks et inssi ei juuri paranna mahkujamme.
 
tollasissa kohtii en ees ymmärrä miks sitä inssiä tyrkytetään... :) ymmärtäisin jos vika olisi niissä simpoissa mutta....
 
juu auto on lumen peitossa ja se pitäisi sieltä kaivaa että pääsisi uusintakatsastukseen- ei oo kuin viimeinen mahdollinen näyttöpäivä tänään.
 
nessu,no niimpä.Mutta kai sillä on tarkoitus kuitenkin antaa sitä kuuluisaa toivoa,ja onhan siinä sellainen etu kuitenkin,että ne simpat viedään kohtuun saakka heti,niille annetaan vähän niinkuin hyvä etumatka,mutta josse (42 vuotias+sikiöaika) munasolu vaan ei jaksa hedelmöittyä,niin ei sille minkään mahda.
Mietin eilen,että "on se hyvä" että tuli tää masennus niin on järkevä ja ns.pakkokin päästää irti vauva-pakkomielteestä.
Sohvalla raatona maatessa mietin,että tasan tarkkaan makaan mieluummin tässä nyt käpertyneenä peiton alle kuin että hyysäisin vauvaa joka on 100% käsityö ensimmäiset kuukautensa.Näin jälkikäteen vasta tajuaa.Ja aina vaan oon hinkunut kokee sen uudelleen ja uudelleen...

Oikeastaan tuntuu etten kuulu tällaiselle vauvafoorumillekkaan enään.Mulla ei oo vauvaa,eikä tuu olemaan vauvaa.
Mutta minne mä kuulun?En minnekkään... surullista.
 
Takaisin
Top