Hölpön Pölpön-ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MariQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomentaa akkelit!!!! Kyl meni niin huonosti yö. Maksoinkohan nukkumatille liian vähän? Ja huonoja leffoja näytti. Valvoin 4-5 välin ...ei tämmönen peli vetelee, arki alkaa ma kun ipanalla päikky ja enää 2vko ku koulut.
Ehkä mä vaa olin eilisestä niin pöllyssä.

Auts! Täällä myös huonosti nukuttu yö takana. Ei tullu uni ennen yhtä ja poju alkoi itkemään hampaitaan tunnin välein siitä etiäppäin (tais kipulääkkeen voima uupua silloin).

Mullakin oli aikaa pohtia siinä nukkumaan mennessä jo (oltiin 21 menossa kun mieskin ihan tullin tallin mut ipanalla oli hitoksee asiaA) niin mietin mille taas tuntuu herätä vaivan kanssa ja taputella sitä takas nukkumaan jne että mahdan olla kuollut koska oon jo näin vanha. Ja kun olin hereillä 4-5 niin mietin että aivan...ja tällaisen jälkeen mun pitää olla aamulla pystyssä laittamassa koululaisia ja viemässä päikkyläisrä,jonka kyl iskä varmaan voi viedä jos hyvin käy. On täs aikaa miettiä

Mie oon pohtinut samaa miten noitten yövalvomisten kaa, meidän taapero kun on sitä mieltä että aamut alkaa viimeistään kello kuus. Toisaalta aamuihmisenä mua ei haittaa nää aikaiset aamut, mutta kun yhtälöön lisätään sylivauva, voi olla että haluaisin olla aamukuudelta nukkumassa.

Oh god. Nyt sama juttu kuin lauantaina 45minsan vesijuoksun jälkeen,kroppa ihan poikki ja menee liki tutinalle ( sokerit) Vitsi mä niin kuolen. Onneks mies tekee lohisalaatin mulle heti kun ollaa kotona. Voiko raskaus vaikuttaa urheilisuoritukseen näin paljon ja näin varhain.....

Ajna voi! Mulla meni salitreenit ihan plörinäksi ennenku tiesin raskaudesta! Ihmettelin ku oksetti vatsalihasliikkeet ja kunto tuntu olevan ihan nolla! o.O

Vaikuttaa, varsinkin alussa. Yhtäkkiä suoritus joka aiemmin on ollut helppo tehdä, tuntuu ylivoimaisen ylivoimaiselta.

Ajna voi! Mulla meni salitreenit ihan plörinäksi ennenku tiesin raskaudesta! Ihmettelin ku oksetti vatsalihasliikkeet ja kunto tuntu olevan ihan nolla! o.O
No joo kun mäkin mietin että wtf miten mun kunto poksahti tälle alas. Huomasin jo viime lauantaina että hengästyin vedessä ja sit mä olin ihan kuollut en jaksanu enää uida. Eilen sama.no mut se tasaantuu....missä vaiheessa?

Mulla on ollut yleensä kasiviikon jälkeen liikkuminen taas helpompaa. Sitä ennen tavalliset kävelylenkitkin pisti puuskuttamaan, ja ylämäkeen käveleminen tuntui ihan hirveältä.

Ei vitsi,tänään on perjantai ja huomenna lauantai ja huomenna muuttaa yks poikanen ja huomenna tulee kolme kaaharia kotiin oltuaan liki 2vko lomilla,ja huomenna pitää lähtee ajeleen mummolaan, ja tänään me mennään leffaan miehen kanssa koska sarjaliput vanhenee viikon päästä ja jos ilmat on hyvät,viikon päästä käymmä viel toisen kierroksen tuurissa tivolissa.Mietin viel et pitäiskö käyä kappahlissa tänään kun niin ilmoittivat että alennetutkin puoleen hintaan...saas nähä. Teinin poikkis tulee viikonlopuksi meille ja heille aika kiva rauha kun täällon torppa melekee tyhkä la-su, kun mies ja ipanakin lähtee omille menoilleen,siskonsa häät ja sit anoppilaan yöks. Mä en mene häihin siksi koska olimme juuri eronneet kun tuli kutsu ja ilmoitin hänen siskolle että mies ja muksu tulee.Sen jälkeen anoppi on tuuminun minusta nihkeitä kommentteja koskien tätä meidän välirikkoa,joten sen kauemmin kuin mun ei tarvii tavata sitä niin sen parempi. Ainahan äidit pitää omiensa puolta, mutta kumminkin pitäis pitää mielessä myös se,että riitaan tarvitaan kaksi...Mun äitihän puhui miehen puolesta ihan ärsytykseen saakka eron aikana, oikeesti otti kuuppaan kun se piti sen puolta,vaikka oikeinhan hän teki.

Josta tulikin mieleen että äiti, oikeesti.
MITÄ mä selitän sille kun lääkitys muutettu???? sehän arvaa heti.Ja selitys tähän että sehän kysyy mun lääkityksen ja aina verikokeen tulokset ( joo mä ymmärrän nää kun ollaan ihan minun toimesta puhuttu näistä ja oon sille valittanut kuin hankalaa on ollut marevanin kanssa) ja sit se kyseli ennen plussaa että missä vaiheessa sun kk- kierto on, ja jätin vastaamatta kun kysyi muutakin samassa ja kaikkea, ja huom mähän en pysty valehdella.En vaan voi. Eli jotain mun nyt pitää keksiä kun se varmaan huomaa kun minä kahdesti pv pistän (ollaan siis yötä niillä ja niil pieni asunto) Ja sit se taas on niin "**tun pettynyt" ja " nyt sinä kyllä kuolet tähän" -sitähän se hoki edellisenkin kanssa kuinka on mun hengelle vaarallista ja luojaa kiitteli että eloon jäimme. Kyllä mä ymmärrän hänen huolen ja osittaainhan se on totta,että toki mulla on isot riskit nyt kyseessä. Mut myös mun lääkitys on nyt hoitoannoksilla,ei ennaltaehkäisevillä annoksilla kuten ed. raskaudessa. Ja itse luotan kyl tohon klexaneen enemmän ku marevaniin.Ei oo ollut kiva pistää kylläkään,edelleenkään.

Huoh.
Onneksi mulla on tässä nyt rauhallinen aamuhetki, heräsin jo 6.15, mies lähti duuniin ja ipana nukkuu.

Ajna, tuos kohtaa kyllä tarttis tukea äidiltä, kyllähän sä riskit tiedät niin ei se auta että äiti siitä muistuttelee. Tilanne on mikä on, toivottavasti äitis hoksais ettei tilanteen lietsominen ainakaan helpota asiaa :)

Nyt on aivan ihme päivä, poika heräs jo klo05 ja kuuteen asti makoiltiin. Seitsemän jälkeen oltiin jo pihalla syömäs marjoja ja lähdettiin lenkille niin poju nukahti rattaisiin. Ei ole nukkunut ainakaan kuukauteen rattaissa. Tuolla se nyt nukkuu ja mä en tiedä mitä mä teen :D haluaisin itsekkin nukkua kun jäi yö unet väihäisiksi, mutta jostain kumman syystä ei väsytä :eek: tää kyllä niin kostautuu päivällä....

Ajna, tuos kohtaa kyllä tarttis tukea äidiltä, kyllähän sä riskit tiedät niin ei se auta että äiti siitä muistuttelee. Tilanne on mikä on, toivottavasti äitis hoksais ettei tilanteen lietsominen ainakaan helpota asiaa :)
Niinhän sitä tarvis mutta jos sen asenne on ollut ekasta lapsesta saakka ettei ois pitäny, ja sen hermot on paukkunu sitä mukaa kun muksuja tullut,joten mä vaan tiedän että tää on niin liikaa sille. Voihan se olla että jopa häpeää mua... vanha akka eikä osaa ehkäisystä huolehtii

Nyt on aivan ihme päivä, poika heräs jo klo05 ja kuuteen asti makoiltiin. Seitsemän jälkeen oltiin jo pihalla syömäs marjoja ja lähdettiin lenkille niin poju nukahti rattaisiin. Ei ole nukkunut ainakaan kuukauteen rattaissa. Tuolla se nyt nukkuu ja mä en tiedä mitä mä teen :D haluaisin itsekkin nukkua kun jäi yö unet väihäisiksi, mutta jostain kumman syystä ei väsytä :eek: tää kyllä niin kostautuu päivällä....
Relaat!!!!
Pötkötät vaan ja jos nukahdat ni nukahdat.

Ymmärrän ajna sun äidin paapatuksen sillä hänellä on kova huoli että menettää oman lapsensa - sinut . Paapatuksen ehkä kokee "oikeutetuksi" sillä että otat tietoisen riskin , mutta sinun elämä ja sinun päätös. Ymmärrän suakin ;)

Palatakseni kuntoiluun. Mulla ei helpottanu missään vaiheessa raskautta enää kuntoilu. Laitoin sit salijäsenyyden tauolle ku turhaan sitä makselen ku en kykene käymään, no liikunnan puutteen näki kyllä - vaaka nimittäin :grin me asutaan talon ekassa kerroksessa mutta ei maan tasalla. En siis käytä hissiä muuten ku rattaiden kanssa ja aina joskus nykyään pysähdyn hetkeksi portaiden alapäähän ja katon ylös. Muistan ku olin raskaana ja katoin samallai - ne portaat tuntu ihan kuolemalta! En ois millään jaksanu taapertaa yksiä hiton portaita sen mahan kans! Hengästyin noiden 16 askelman aikana ihan hitokseen:hilarious: nyt nautin ja välillä jopa vähän leikin samaisissa portaissa hyppien ja pomppien - voi kuinka voi olla ilonen vaivattomasta liikkumisesta!:grin

Meijän kämpässä on 15 askelman raput. ..vois tehdä kyl tseeniä ylöspäinkin niissä ja juu tuskaa se on lopussa .ja nyt meillon viel eri kämppä niin et jos haluu mennä olkkariin on kiivettäcä ylös

Ja niin.kyllä mäkin ymmärrän mutsi. Se ei silti auta mua kun pahoitan mieleni siitä. Ehkä mä opin niin sniikiksi piikittäjäksi ettei kukaan huomaa ku pistän.vielä 450 piikkii tähän raskauteen.jee.

Takaisin