Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No joo kun mäkin mietin että wtf miten mun kunto poksahti tälle alas. Huomasin jo viime lauantaina että hengästyin vedessä ja sit mä olin ihan kuollut en jaksanu enää uida. Eilen sama.no mut se tasaantuu....missä vaiheessa?Ajna voi! Mulla meni salitreenit ihan plörinäksi ennenku tiesin raskaudesta! Ihmettelin ku oksetti vatsalihasliikkeet ja kunto tuntu olevan ihan nolla! o.O
No joo ylivoimainen on hyvä kuvaus. Olin niin pettynyt et mitä hittoo nyt!!!!Vaikuttaa, varsinkin alussa. Yhtäkkiä suoritus joka aiemmin on ollut helppo tehdä, tuntuu ylivoimaisen ylivoimaiselta.
Niinhän sitä tarvis mutta jos sen asenne on ollut ekasta lapsesta saakka ettei ois pitäny, ja sen hermot on paukkunu sitä mukaa kun muksuja tullut,joten mä vaan tiedän että tää on niin liikaa sille. Voihan se olla että jopa häpeää mua... vanha akka eikä osaa ehkäisystä huolehtiiAjna, tuos kohtaa kyllä tarttis tukea äidiltä, kyllähän sä riskit tiedät niin ei se auta että äiti siitä muistuttelee. Tilanne on mikä on, toivottavasti äitis hoksais ettei tilanteen lietsominen ainakaan helpota asiaa :)
Relaat!!!!Nyt on aivan ihme päivä, poika heräs jo klo05 ja kuuteen asti makoiltiin. Seitsemän jälkeen oltiin jo pihalla syömäs marjoja ja lähdettiin lenkille niin poju nukahti rattaisiin. Ei ole nukkunut ainakaan kuukauteen rattaissa. Tuolla se nyt nukkuu ja mä en tiedä mitä mä teen :D haluaisin itsekkin nukkua kun jäi yö unet väihäisiksi, mutta jostain kumman syystä ei väsytä tää kyllä niin kostautuu päivällä....