Joo mies haki kanavat siihen uudelleen,jätkä ei muka osannu, huoh.Oli muutenkin niin kiukuissaan siel kun mentiin 2 huutavan poijjaan kaa,että me oltiin ehkä 10 min ja pois,aattelin etten jaksa pilaa fiilistä sen kiukutteluu kuulemalla.
No eilen hän tuli sit käymää kotona ja jäi yöksi :D
Vitsi millasta menoo taas tääl,piti ikeaan mennä mutta peruin miehen kaa treffit kun nää kaksi mukaanotettavaa olivat (ja toinen edelleen) niin pirun puolella käytöksellään,että huoh. Ihan uskomatonta kakkaa. Ja just kun mä eilen ajattelin et kiva ettei toi 7v oo kilareita vetänyt niin toki tänään.
Ois kiva kirjoittaa raskausjuttuja jonnekin,mutta en voi esim blogiini kirjoittaa, ainakaan vielä. niin pitkään aikaan ainakaan kunnes mun äiti tietää,ja siihen voi mennä aikaa. Tänään päikyllä ajattelin,että katsotaan milloin joku kyselee, ja toki ipana kertoo ilolla että "kun mä täytän 5,mä saan pikkuveljen"- näin hän on sisaruksiaan briiffannu ,mut virallisesti ei olla kerrottu muille kuin ipanalle.
Taas on niin krapulainen olo :D
Tilasin mieheltä pitsaa kun tulee töistä kotiin. Eilen oli melkeen pakko mennä hakemaan kebua...aaawwwwhhhhhhhhhhh