Hölpön Pölpön-ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MariQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No saitteko tölsyn toimimaan?

Huomenna lähetään kylään mun vanhempien luo ja tullaan lauantaina takas.. Kiva päästä taas käymään kotinurkilla. :)

Niin tosta meikkaamisesta oli puhetta niin kulmakarvat käyn aina viiden viikon välein laitattamassa mut muuten käytän meikkejä tosi harvoin eli sillon kun on joku juhla tai parempi meno... :)

Joo mies haki kanavat siihen uudelleen,jätkä ei muka osannu, huoh.Oli muutenkin niin kiukuissaan siel kun mentiin 2 huutavan poijjaan kaa,että me oltiin ehkä 10 min ja pois,aattelin etten jaksa pilaa fiilistä sen kiukutteluu kuulemalla.

No eilen hän tuli sit käymää kotona ja jäi yöksi :D

Vitsi millasta menoo taas tääl,piti ikeaan mennä mutta peruin miehen kaa treffit kun nää kaksi mukaanotettavaa olivat (ja toinen edelleen) niin pirun puolella käytöksellään,että huoh. Ihan uskomatonta kakkaa. Ja just kun mä eilen ajattelin et kiva ettei toi 7v oo kilareita vetänyt niin toki tänään.

Ois kiva kirjoittaa raskausjuttuja jonnekin,mutta en voi esim blogiini kirjoittaa, ainakaan vielä. niin pitkään aikaan ainakaan kunnes mun äiti tietää,ja siihen voi mennä aikaa. Tänään päikyllä ajattelin,että katsotaan milloin joku kyselee, ja toki ipana kertoo ilolla että "kun mä täytän 5,mä saan pikkuveljen"- näin hän on sisaruksiaan briiffannu ,mut virallisesti ei olla kerrottu muille kuin ipanalle.

Taas on niin krapulainen olo :D
Tilasin mieheltä pitsaa kun tulee töistä kotiin. Eilen oli melkeen pakko mennä hakemaan kebua...aaawwwwhhhhhhhhhhh

Mennään kissan kaa lekuriin. Sen joka oli karussa. On maha niin turpee. Joko täybnä loisia taikka tiineenä koska nisätkin turvonnu .ennen ku karkas ei ollu kyl näkyvää mahaa et voiko se 5 päivässä silleen pullahtaa? No kohtahan se tiedetään. Ps. Karsee olo. Örks.

Tääl ollaan reissussa, sukuloimassa. Aika raskasta touhua MUTTA täällä on meikäläisen perhe ja parhaat kaverit joiden kans on kiva lätistä. Kotipuolessa kun ei oo oikein ketään (pintapuolisia kamuja toki) :/ ukko raastaa mun hermoja mutta ei se oo mitään uutta. Ovistaki täällä tikutellu salaa ihan huvikseen - kettuakos sillä tiedolla teen ku emmää ton ukon päätäkään saa käännettyä. Urpo mikä urpo (mussahan ei oo mitään vikaa :hilarious:). Mua harmittaa niin kovin tuo ukon asenne elämään ja toiseen lapseen niin kovin että se vaikuttaa omaan pirteys-/onnellisuustasoon. Oon jo laittanu vuokrakämppähaun kaupungille, mutta seki harmittaa ku emmä tahtois kuitenkaan erota :D vaan eipä siinä vaihtoehtoo oo, joko minä katkeroidun tolle ukolle ku en saa lapsia tai sit etintään uus mies ja sit on edes mahdollisuus saada toinen , tosin pienelle ikäerolle saa sit heittää hyvästit.. vaihtoehdot ei kumpikaan kuulosta yhtään houkuttelevalta:sorry:

Meikkaan ku lähen johkii ihmisten ilmoille, lähes poikkeuksetta. Mun kulmat ja ripset on vaaleet ja karvoja on vähän ni ei niitä näy ollenkaan ilman meikkiä :D kaipaan ripsien pidennyksiä tosi paljon mutta 60e/4vko on jäätävä hinta pidemmän päälle :dead: lisäksi oon punanen ku possu iholtani ja punastun koko naaman voimin ihan tomaatin väriseksi asti. Siks täytyy tota ihomeikkiäki läästiä. Hitto ku osais edes meikata ni näyttäs vähän luonnollisemmalta :D pitäs käydä jossain kasvohoidossa 10x että sais ihohuokoset tyhjäksi paskasta. :D

Onnea perheenlisäyksestä! :joyful:

Huh. Tein oksennuksen perään ihan törkeän suolaista lohirisottoa. Kai tekee ihan hyvää pitää suolatasapaino kunnossa, kun ei saa oikein mitään ruokaa alas, mutta ehkä huomenna pitää keittää mausteitta lisää riisiä kaveriksi. :meh:

Ajna no voihan.. :D sit vaan pennuille kotia ehtimään? :D

Joo kyllä niitä on varattu jo ennen ku ovat syntyneetkään .vanhin tytär heti pisti faceen mulle isolla että hän sit valkkaa ekana kissan. Sillä on 1 aikuinen ja haluu toisen .ja moni muukin kaveri heti alkoi huudella ...että kyl niille kodit löytyy ja ehkä pakko jättää 1 vauva itselle? Saas ny nähä jos mä ihastun johonkin ihan hulluna

Onpa mainiota että ottajia löytyy! :) joskus ollu tutulla tilanne ettei meinaa kissoille kotia löytyä :o äärk täällä yks yliväsyny taapero joka ri vaan suostu nukahtamaan! Meinasin ite jo nukahtaa ku olin nukuttamassa häntä..plaa :|

Se on kyllä ikävää Ja siihen törmää joskus ilmoittelussa että lukee,että kissat tapetaan jos ei xx aikaan mennessä löydy kotia. Oon hakenut tällaisia kissoja parista kolmesta paikkaa,pitäny ensikotia niille ja rauhassa ettiny omat kodit. **tuttaa tollaset ihmiset. V.2011 meidän yks kissa sai vauvat,4. Kaikille löytyi heti koti kun ne oli syntyny ja kuvat laitoin faceen. Nyt kun kerroin että tulossa on,niin heti kiinnostuneita. Ehkä vaikuttaa swkin että tiedetään millainen enäntä oon,eli et kissat hoidetaa ja madotetaan ym että ovat terveitä luovutettaessa. Kunnia -asia. Mä oon ihan fiiliksissä kissavauvoists ja sit mä oon siitäkin nyt onneklinen kun yks ystävä hyväksyi mun elämänvalinnan vaikka jännitinkin. Hän on kyl aina ollut mun tukena ja ihaillut mua ja silti mä jännitin häntä. Yhdelle ystävälle en kertonu vaikka tavattiin kasvokkain koska hän on swllasia juttuja puhellut viime aikoina että tiedän tuomioni. Pitää kasvattaa nahkaa ettei ottais niin paljon itteensä...

Hei hei ollaan mtkalla turkuun. Pysähdyttii urjalan mkestukussa josta muut osti karkkii mä ostin proteiinijuoman. Seuraavaks raision ikea ,syömistä siis. Sit suunnistetaan tyttärellee ja lähdetään kai seikkailupuistoon ja luultavasri päädymme caribialle sit lopulta ellei keli oo extrahyvä jotta voisi siinä maauimalassa olla. Meillon 4 muksuu mukaN. Mietin vaa miten piipissä me mahdutaan autoon sit ku vauva....tänne ei mahdu ees rattaat kyytii . Suksiboxi katolle ? Tai ehkä vaan taakkatelineiIin kärryt kii .tsiisus.

Mä oon harkinnu suksibiksia, ja meitähän on siis 3 ihmistä ja 3 koiraa eikä mahdu rattaat :D koirat ku matkustaa ainoastaan p-kontissa. Hehe kerron ny tännekki et eipä tarvinu hinkuttaa rajulla p*nemisella kumia rikki ku kiimanen ukko ei ollu ostanu kumeja ja halus silti pikaset (ollaan yhä sukuloimassa), ei tietty loppuun asti saatellu mut josko nuoresta viriilistä miehestä ois irronnu pari siittiöitä sisältävää riemutippaa ja mulla ovis parhailla limoilla päällä ;) ;) BUHAHAHA!!! Arvatkaa kuin kuumeilen loppukuun ja itken ku menkat alkaa. :hilarious: Ja jos ei alkais ni sit itkis ukko:hilarious:

Se ensimmäinen. Täytyy sanoo että kova luu äijäs kun pystyy lopettaa ennen h-hetkee. Jospa se pääsis makuun ilman kumii myöhemminkin

Huomenta akkelit. Istun labrassa mullon nro 34 ja taulussa 11. Aikaa oottaa alle tunti kuinkahan käy....paska. mul pitäis ottaa nyt niinku sellainen pitoisuus ja sit pistää aamupiikki ja 3 t kuluttuu uusi näyte et nähdään miten sen pelittää mulla. Nyt vaan mul seuraava meno jo klo 10 et ei ny oikee hyvälle vaikuta .

Maanantaisin ei kannata ainakaan meidän kaupungissa mennä labraan, siellä on KAIKKI! (ainakin tuntuu siltä) iso odotusaula aivan täynnä pääosin mummoja ja pappoja, viime raskaudessa ku sai ite vähän vaikuttaa niihin aikoihin ni otin aina loppuviikon puolelle, pääsi paljon nopeampaa :D

Labrasta tuli mieleen, taisin olla 30+ viikolla raskaana, maha oli JÄÄTÄVÄ ja siinä labratädin kans puhellessa labratäti yllättyi ku sanoin et la on aika pian, hän ei ollu huomannu et oon raskaana???? :D tuli vähä sillai et ookoo kiva ku näytän yhä jonku mielestä pelkästään lihavalta... :D

Hei. Tiettekö tarviiko Turussa caribialla käyttää uimavaippaa tollasella 1-vuotiaalla? Ollaan tänään menossa sinne yöks...Sitä ennen mennään zoolandiaan.. :) Pakkaan just ja mietin et käynkö ostamassa uimavaipan vai voiko olla uikkareissa...

Takaisin