Hölpön Pölpön-ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MariQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja noiden piikkien takia mun synnytys suunnitellaan päivälleen koska toi on oltava vissii 24h pois käytöstä ettei tuu komplikaatioita.

Ööö vien ukon kohta terassille, lähtee juopottelemaan. Taapero on kiukkunen ku tekee hampaita ja mpr-rokotteen jälkivaikutukset vaikuttais painavan päälle (näppyä, lämpöä..)
Huomenna haluaisin salille mutta saa nähdä onko tosta ukosta krapuloissaan lapsen hoitajaksi siksi aikaa ja sit iltapäivällä pitäs anoppilaan mennä. Illalla pyykin pesua ja Sunnuntaina pakkaamista ku lähdetään maanantaina pohjoseen sukuloimaan.. sellasta :D

Me mennään tsekkaamaan Lasten Meripäivät huomenna ja jos jaksetaan niin käydään katsomassa myös meripäiväalueen tarjonta. Siellä vaan voi olla aikamoinen tungos, ja kelikin vaikuttaa siihen miten kauan ulkona viihtyy. Sunnuntaina ollaan vaan.

Mää oon töissä koko viikonlopun... :(

Mut maanantaina alkaa 3 viikon loma :) et ehkä mää jaksan tehä noi työpäivät...

Anhe.Onko noi lasten meripäivät myös kotkassa?

Joo, ne pyörii tässä ohessa ja kaikki lapsille suunnattu ohjelma on ilmaista ja pääasiassa vielä yhdessä paikassa, niin ei tarvitse siirtyä ympäri kaupunkia lasten kanssa.

Jee iltapiikin sain nippastuu vessareissulla näppärästi. Onneks ei oo tänään ollut huonoja oloja.

Tääl ollaa mummolassa siis ihan luxusta oon vain kolmen kaa,noiden 04 06 08 -tyyppien kanssa. Äiten kaa käytiin kahdestaan cittaris pällistelee,on se ihan hauskaa tässäkin iässä. Mulla on muuten hassun iätön fiilis,en voi sanoo minkä ikäiselle musta tuntuu,enemmän menee kyl sinne suuntaan että joku kolmekymppinen ja pirteä muikki. .. ja sit peilistä kattoo joku kulahtanu kaakka. Shocking

Vietettii poitsun 12v syndet mummolassa.kummi kävi täällä käymäs,oli ihana nähdä häntäkin. En saanu kerrottuu raskaudesta kun mä tiän ettei hän tykänny kun palasin viel miehen kanssa yhteen. Näin niitä varautumisia vaan kertyy minullekin että sit ei vaan uskalla olla ihan niin avoin. Se harmittaa koska se on mun luonnetta vastaan.

Oon ihanan pökkerössä olossa siis väsynyt.sellanenn raukee väsymys ja hiljaisuus minussa. Lapset tuli eilen kotiin ja tää reissu on nyt hyvää totutteluu mullekin taas niiden läsnäoloon. Kauheen syntinen olo tuli kyllä kun mietin että huoh koen noi raskaina lapsina silloin kun ne tappeler ja on kaikkee kitinää,ja sit tulee viel uusi lapsi. Mun pitää tsempata nyt tätä äitiyttä,en oo mikään mrs. Lehmänhermo mut pitäis opetella sellaiseksi.

Me oltiin pojun kans melkein koko päivä mun äitillä. Pitäis enemän kyläillä, kun on sitten niin mukavaa tulla illalla kotia ja rentoutua. Mulla on vaan aika vaikea yleensä lähtiä mihkään kun oon tälläinen koti hiiri :rolleyes: mutta sitten kun sitä lähtee niin on mukavaa ja sitten kun pääsee kotia niin on mukavaa, se lähteminen on vaan niin jaarittelua että lähteekö vai eikö..

Hianoo elokuun ekaa! Tultiin juuri 2pv reissulta ja kissa edelleen kadoksissa. Salapiikitykset sujui hyvin eikä äiti muistanu juuri udella lääkityksestä kun siel oli sIskon koira hoidossa ;)

Nyt pitäis jaksaa alkaa raivaamaan vapautunutta huonetta että sais ton viimeisimmän synttärisankarin muutettuu sinne.

Ipanan eka päikkypv loman jälkeen ja oli niin mielissään.ja nyt on mielissään kun sai sisarukset kotiin . Alkaa kuulostsa sille että syksy hiipii ,bändi koossa jne..

Syksy hiipii tännekin. Mie ootan "paluuta arkeen". Meillä siis arki tarkoittaa sitä että teen osa-aikaisena töitä ja oon pääasiallinen kotiäiti. Nyt oon tehnyt työkaverin kesälomaa niin oon ollut töissä ja paljon ja mies tytön kanssa kotona.

Hui, kohta tosiaan on paluu arkeen! Meillä on ollut siitä erikoiset kesät, että ollaan oltu kaikki kotona koko kesälomakausi (ensin mun äippäloma ja nyt hoitovapaa). Mies taas on ope.

Yllättävä kyllä, hyvin on mennyt. Kun voisi kuvitella että hermo menisi kun pitäis reilu kaksi kuukautta olla niin että kumpikaan ei ole töissä :D

Nyt on vähän oudon tuntuinen ajatus että pian oon taas (vajaa pari kuukautta) päivät kaksin pojan kanssa. Ja sitten vielä se oma työelämään paluu odottaa syksyllä... Huhhuh. Nyt jo jännittää.

Jee! Jätkä sai muutettuu omaan huoneeseen eilen ja sai synttärilahjaksi sen läppärin jossa Minecraft laitettuna. Ainoa asia mikä onnea himmensi illalla hälinän laannuttua,oli se että se oma rakas kissa katosi. Että noi kissat sitten kehtaa olla tollasia :angry4:angry5
Häviävät ja jättävät ihmiselle pahan mielen. :angry1
No nämä mitä jäi ovat 1v ja 2v, onhan niissä kissaa moneksi vuotta jos eivät nekin perkeleet karkaa.Viime kesänä meni 2 kissaa. Alkaa mun kissaihmisyys olla tapissa.

Mä lähden kohta kurssille ja on taas kiva nähdä tyyppejä. Ja tehdä sit se mun jatkosuunnitelma opiskeluista. Kun mä viimein sain päätettyä mihin aion suunnata. Sanottasko näin että mihin sitä karvoistaan pääsisi, perse eellä vaikka puuhun, vaikka voisi helpomminkin valita...

Olin aikoinaan kesätöissä Rapalassa, Pätkin metallitikkuja, joista "käherrettiin" sitten vieheeseen kiinnitys koukulle jne. Se pätkiminen oli kerrassaan hauskaa.Tikku koneeseen, polkaisu, pätks. Tinneritussilla myyntipakkauksien merkitseminen oli vielä hauskempaa, kun oli muutaman tunnin haistellut tussin käryä,niin jutut oli aika lennokkaat (meitv oli 4 tyttöö tekemässä tätä)
Helppoa hommaa, ei tarvinnu ohjata ketään ;)
Lopulta etenin Paukkosten koukuttajaksi.Se olikin kivaa siihen asti kun vetäsin ison koukun kunnolla käteeni.Itkin kuin vauva kun pomo lähti mua terkkariin viemään. Helppoo hommaa. helpompaa kuin alkoholistien ohjaaminen ;)

Pitäis hakea sokeriliuskoja koneeseen lisää, kun mun pitää viedä 15. 8 polikäynnille viikon seuranta, no kuhan loppuviikol viimeistää muistaa.Samalla reissulla on kaikki herkut, ultra, sisätautilääkäri ja diabeteshoitaja. Ja sinne neuvolaankin pitäis jossain kohtaa soittaa niiden seulojen takia. Ne mä käynkin nyt avopuolella enkä sairaalassa niinku viimeks.Ja jos vanhat merkit paikkansa pitää,niin tayssis se sekoilee tuonkin niin,että käyn sit lopulta kahdesti nt ultrassakin.

Jokohan sitä ois taas pöpissyt riittämiin, jos kävis maalamassa kulmat ja ripset, niin sit oiskii riittävän tällingis lähtemään.

Kuin paljon te meikkaatte??

Ei vitsi, vähänkö mä oon nyt.... eksyin jotain kautta johonkin missä näkyi kuin aktiivinen on ollut heinäkuussa, mä olin 25 sijalla!!!!!!!!!!!!!! Tsiisus!!! Kaikista foorumilaisista. Ja Marsupilami tais olla TOKA!!!!!!!!!!!!!!! huh miten paljon asiaa,kun minustakin tuntuu että mä kirjoitin kauheasti ja kaikkee pöhköö.

Hahaha, pitääs ehkä vähän rajoittaa tätä kirjoittamista :hilarious:

Mä en jaksa nykyään meikata kun juhliin ja joskus harvoin kylä reissuille. Tai se meikaaminen on ihan kivaa mutta se peseminen... Illalla on niin kurjaa hoksata kun väsyttää kauheasti ja on vielä meikit naamalla :wideyed:

Oon aina ollut tosi laiska meikkaamaan, toisaalta kun on tummat kulmat jne niin näkyyhän nuo muutenkin :D
Joskus laitan ripsaria ja jos on jotain erityistä menoa niin pistetään meikkivoiteet ja silmiin rajaukset.. Ehkä jopa vähän punaa huuliin :)

Mie en meikkaa lähes ollenkaan. Mulla oli meikkiä, kun meidät vihittiin ja muutamissa häissä joissa ollaan viiden vuoden aikana käyty. Miehen velipuolen häihin kun meikkasin mieheni kommentoi että olin pelottavan näköinen (eikä tosiaan ollut klovnimeikkiä vaan tosi kevyesti meikkasin silloinkin).

Oon aina ollut tosi laiska meikkaamaan, toisaalta kun on tummat kulmat jne niin näkyyhän nuo muutenkin :D
Joskus laitan ripsaria ja jos on jotain erityistä menoa niin pistetään meikkivoiteet ja silmiin rajaukset.. Ehkä jopa vähän punaa huuliin :)
Kun oliskin kunnon värit luonnostaan mutta oon perus maantienharmaa niin vähän sutastava että näyttää ees tältä

Muokattu viimeksi:
Takaisin