Jee! Jätkä sai muutettuu omaan huoneeseen eilen ja sai synttärilahjaksi sen läppärin jossa Minecraft laitettuna. Ainoa asia mikä onnea himmensi illalla hälinän laannuttua,oli se että se oma rakas kissa katosi. Että noi kissat sitten kehtaa olla tollasia
Häviävät ja jättävät ihmiselle pahan mielen.
No nämä mitä jäi ovat 1v ja 2v, onhan niissä kissaa moneksi vuotta jos eivät nekin perkeleet karkaa.Viime kesänä meni 2 kissaa. Alkaa mun kissaihmisyys olla tapissa.
Mä lähden kohta kurssille ja on taas kiva nähdä tyyppejä. Ja tehdä sit se mun jatkosuunnitelma opiskeluista. Kun mä viimein sain päätettyä mihin aion suunnata. Sanottasko näin että mihin sitä karvoistaan pääsisi, perse eellä vaikka puuhun, vaikka voisi helpomminkin valita...
Olin aikoinaan kesätöissä Rapalassa, Pätkin metallitikkuja, joista "käherrettiin" sitten vieheeseen kiinnitys koukulle jne. Se pätkiminen oli kerrassaan hauskaa.Tikku koneeseen, polkaisu, pätks. Tinneritussilla myyntipakkauksien merkitseminen oli vielä hauskempaa, kun oli muutaman tunnin haistellut tussin käryä,niin jutut oli aika lennokkaat (meitv oli 4 tyttöö tekemässä tätä)
Helppoa hommaa, ei tarvinnu ohjata ketään
Lopulta etenin Paukkosten koukuttajaksi.Se olikin kivaa siihen asti kun vetäsin ison koukun kunnolla käteeni.Itkin kuin vauva kun pomo lähti mua terkkariin viemään. Helppoo hommaa. helpompaa kuin alkoholistien ohjaaminen
Pitäis hakea sokeriliuskoja koneeseen lisää, kun mun pitää viedä 15. 8 polikäynnille viikon seuranta, no kuhan loppuviikol viimeistää muistaa.Samalla reissulla on kaikki herkut, ultra, sisätautilääkäri ja diabeteshoitaja. Ja sinne neuvolaankin pitäis jossain kohtaa soittaa niiden seulojen takia. Ne mä käynkin nyt avopuolella enkä sairaalassa niinku viimeks.Ja jos vanhat merkit paikkansa pitää,niin tayssis se sekoilee tuonkin niin,että käyn sit lopulta kahdesti nt ultrassakin.
Jokohan sitä ois taas pöpissyt riittämiin, jos kävis maalamassa kulmat ja ripset, niin sit oiskii riittävän tällingis lähtemään.
Kuin paljon te meikkaatte??