Hölpön Pölpön-ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MariQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
haha. olen pahoillani kovin, mä vaan taidan menettää järkeni. Mietin jo että en meikkaa huomenna ettei tarvi sitten meikkejä siistiä pois naamalta. voi huokaus.

En tarkoittanut että pahalla hermoilisin, en vaan pysy töissä pöksyissäni kun ootan uutisia. Ja nää antisosiaaliset tohtorit, meidän raskauksien ja synnytysten ylilääkäri on töksäyttelemisen ja antisosiaalisuuden perikuva. Ei jäänyt hirveän hyvä olo kun jouduin Aliisan kuoleman jälkeen hänen kanssaan asioimaan.

lekurikoulutuksen yks näyttöosa pitäis olla potilaan kohtaaminen.
Nyt ollaa leikkimässä dinoilla kaupungin laitoksessa,odotellaan teinin käynnin ajan,sit ehkä Anttila jos jaksaa/huvittaa

b48bb1859ce8be513d7d2e156d6ee6c3

Ajna. Hyvin se menee.. :)

Todella ikävä kuulla et monella ollut inhottava ja ymmärtämätön lääkäri... :( Vielä noin ikävän ja aran asian kohdalla.. Ootte kyllä vahvoja naisia...:Heartred

Jännitys kasvaa <3 täällä sitä en oo enää pöksyissäni kun jännittää niin paljon sun puolesta.

Hyvä homma, että lääkärillekin sattui hyvä päivä. :) Mie olin kyllä luottavainen että sun mahassa olisi kaikki kunnossa, oon niin iloinen vieläkin näistä uutisista <3

Tiedättekö ne päivät kun töissä hankaa kaikki vastaan? Täällä on tänään semmoinen päivä. Onneksi ei oo kuin tunti työpäivää jäljellä.

Tiedättekö ne päivät kun töissä hankaa kaikki vastaan? Täällä on tänään semmoinen päivä. Onneksi ei oo kuin tunti työpäivää jäljellä.
En duunista tiiä mutta kun kotioloissa ....eli joo. Mut saithan sä miulta Hyvii kuulumisii sentään Pääsetkö kohta kotiin

Joo, sitä kutsutaan maanantaiksi - vaikka onkin keskiviikko :grin

Ajnalle super isot onnittelut! :smiley-angelic003

Takaisin