Hölpön Pölpön-ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MariQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo menkat yhdistettynä tähän helteeseen ei ole kovin miellyttävä combo. Inhoan muutenkin kuumuutta niin on tässä sietämistä.

Nyt on herralla vuokrasoppari, muuttoilmoitus,asumistuki haettu,kotivakuutus otettu...viel sähkösoppari niin ja joo muuttoauto, ai niin ja pakkaaminen :) Jumalan kiitos ei tarviikkaa ITSE muuttaa

21 tuntia ultraan. Vähänkö mä kuolen huomenna jännitykseen ja sopivasti mahassa kivan menkkajomot :(

ja kuolen häpeään kun olen kertonut raskaudesta ja sit jos kaikki meneekin pieleen ;( nyyh. Tuskin tällaista mahkuu enää tulisi.

Ajna wau ripeetä toimintaa kämpän kans, et kaikki on järkätty jo :) tuuthan sitte heti kertomaan ultrauutiset , tääl on peukut pystyssä sulle ! :smug: pistin tän ketjun seuraukseen, mut eipä ollukkaa ilmotusta uusista viesteistä . Jännä!

Täällä kärsitään kuumuudesta - siis kesäihminen , lämpöä rakastan mut nyt on vähän liikaa :D ehkä ei se ulkoilma, mut ku tää meiän kämppä on ihan yhtä kuuma:bored:

Ajna, tiiät että miulla on varpaat ja sormet pystyssä, ja luotto sun puolestas kova <3

SeEnsimmäinen, muisteltiin just miehen kanssa meidän edellistä asuntoa, se oli kesäkuumalla aivan hirveä sauna. Asuttiin luhtitalossa, ekassa kerroksessa ja sellaisessa siivessä että asunto oli vielä viileä naapureitten asuntoihin verrattuna. Meidän ystävät asuivat eri rapussa yläkerrassa ja heidän kämppänsä oli kesällä aivan järkyttävä, siellä ei voinut olla ollenkaan. Kummasti talonväki viihtyikin isona porukkana sisäpihalla päivät ja illat.

Toivotaan että kaikki on hyvin ultrassa, tsemppiä!
Ja toisaalta, jos niin surullisesti kävisi että tulisi huonoja uutisia, niin mikään häpeähän se ei ole, ainakin sulla olisi tukea niistä jotka tiesi. Jos ei kellekään kerro, joutuu suruakin kantamaan yksin.

Anhe, onneksi meillä ei oo ihan niin kuuma ettei voi olla. Tuuletin pyörii 24h vuorokaudessa :grin me asutaan ekassa kerroksessa, voin vaan kuvitella kuinka kuuma tän talon ylemmissä kerroksissa on, asunnot ku on rakennettu typerästi niin ettei saa läpivetoa ellei avaa ulko-ovea :facepalm:

Täälläkään ei saa läpivetoa kuin avaamalla ulko-oven, enkä taaperon ja koiran takia kehtaa ovea auki tupata, onneksi meidän asunto sijaitsee talon sillä puolella jonne paistaa vain aamuaurinko, eikä koko päivää tartte olla paahteessa. Meillä on kanssa tuuletin 24/7 makkarissa, täällä on ihan kiva olla, ja ehdottomasti tää on kesällä inhimillisempi asunto kuin tuo edellinen.

yllättäen meilläkin on toi läpiveto- ongelma,ku alakerrassa on vain 1 avautuva ikkuna ja ulko-ovi. Muuten voisi oveekin pitää levällään, mutta kissat... Ylhäältä kun pitää ikkunoi auki,ei juuri auta alas. Tuulettimet molemmissa kerroksissa.

haha. olen pahoillani kovin, mä vaan taidan menettää järkeni. Mietin jo että en meikkaa huomenna ettei tarvi sitten meikkejä siistiä pois naamalta. voi huokaus.

Onpas jännää! Ku luin ton ajnan "17 tuntia" ni rupes kutkuttaan mahassa :D

Voi ei :laughing002 miksi tohtori on saanut lisänimen antisosiaalinen? :grin
Mä oon tavannut sen 2 krt raskauksien yhteydessä.Arvostettu lekuri mutta ei jumankauta osaa nätisti asiakkaalle asiaa ilmaista. töks töks vaan.
Ekan kerran kun tavattiin,mun lapsenalku oli nukkunu kohtuun.
Ja tokan kerran tapasin hänet 2vko sitten. Luulin jo että ois pehmenny mut eihhhh.

Ääää voi ei ! Ei ois toista lääkäriä saatavilla, kuulostaa kamalalta tuo ko. tohtori :meh:

Äläpä. Arvaan vaan miten kommentoi huomenna jos huonoja uutisia. Mutta hän on nyt kohtaloni näemmä,toivottavasti ei tuo huonoo onnee.

5 tuntia

Pitänee käyä Anttilan konkurssimyynnissä kiristämässä hermoja tässä välissä. Vaikka uskon et muutama muukin siellä joten mua oikeesti vaan ahdistaa...taidankin mennä kodin1:een vaan se on väljempi paikka ja toisaalta,en mä ees tarvi mitään. ...Anttilasta tietty vois vaatetta löytää mut en mä oo niie retkui ennenkään pitäny.ja lapsilla on riittävästi...Ai niin se koulureppu...tuskin siel sesonkituotteet alennuksella kumminkaan....

Vähänkö toi eilen 12v täyttänyt heppu saa elämänsä synttäri lahjan. ...Ensinnäkin sille on tuunattu yks läppäri johon vaihdettiin sellanen uudenaikainen sikanopee kova ja muisti tuplattiin. Sinne on ostettu ja asennettu Mine . .. ja nyt kun toi 19v muuttaa kotoa,se saa sen huoneeni! !!! Huoneesta se ei tiiä viel eikä kyl koneestakaan paitsi siitä se osaa arvailla. Jospa meil nyt helpottaisi toi ton kolmikon ainainen tappelu... kohta ollaan siis vain 5 lapsinen perhe.

Takaisin