Hölpön Pölpön-ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MariQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siskontyttö oli yl kyllässä niin oltiin tivolissa eilen ja tänään leikkipuistossa :)

Huh, ei voi olla ärsyttävempää ja stressavampaan kuin miehen siskon poika 4v... Ei yhtään huvita pitää omaa lasta sen seuras. On aivan yli villi ja tottelematon lapsi :shifty: aina sydän hakkaa ja hiukset lähtöö päästä.

Siskontyttö oli yl kyllässä niin oltiin tivolissa eilen ja tänään leikkipuistossa :)

Huh, ei voi olla ärsyttävempää ja stressavampaan kuin miehen siskon poika 4v... Ei yhtään huvita pitää omaa lasta sen seuras. On aivan yli villi ja tottelematon lapsi :shifty: aina sydän hakkaa ja hiukset lähtöö päästä.

Arvaas kuin kivaa sen vanhemmilla on,jos se on susta tuollanen ;)
On oppinu symppaamaan villikoiden vanhempia kun omat mussukat oo mitää enkeleitä. 4v on muutenkin aikamoisessa isässä (meilläkin on 4v joka on juuri alkanut näyttämään miten pietää omaa päätä..)

Käytiin taas asuntonäytössä,nyt poijjaan kanssa. Hän ny miettii että haluisko muuttaa omilleen, ikää 19v ja 3kk :) Mua vaan mietityttää kun hänen kaveripiiri on aikalailla hajonnut eli on yksinäinen susi, ja tääl kotona sentään on hälle seuraa jos vaan kelpaa,niin että mennäänkö ojasta allikkoon...
Esikoinen aikoinaan kun oli muuttanu,hän oli 2kk vaille 19v, niin joidenkin aikojen kuluessa ja oikeastaan koko tämän ajan eli 5 vuotta, niin ollut aika yksinäinen,ja tehnyt hänelle tosi huonoo. Joten en haluis että toinen poika kokisi saman. Tytär heidän välistä nyt siis 22v,niin on pärjänny hyvin vaikka oli 17,5v kun muutti pois, mut hän on niin eriluontoinen kun veljensä...

Et en tiiä.Yhden huoneen vapautuminen ois kyllä jees,mutta en sen kustannuksella, että hän sit menis omaan kämppään kärsimään yksinäisyydestä. Vaikeaa :(

Huh. Selvitty vaan kaikki hengis tästä päivästä. Hiukan meinaa olla kuuma täällä sisätiloissa... Aivan hiki vaan valuu :dead: onneks pihalla vähän ukkoisti, jospa huomenna olisi vähän raikkaampi ilma.

Ajna, vaikea kyllä sanoa tuohon asumis juttuun yhtään mitään :/ poikashan sen kyllä parhaiten tietää minkä ratkaisun kokee parhaaksi.

Voihan sitä toki aina tulla kotona käymään vaikka omassa asunnossa asuiskin :)

Ajna. Ihanaa et pääset pian ultraan. :) Tuosta asunto jutusta en kans osaa oikein sanoo mut tosiaan pääseehän käymään teillä jos päättää muuttaa omilleen..Kävittekö kattomassa sitä samaa vai jotain muuta kämppää?

Mä taas kerran hillun täällä näin myöhään kun pääsin töistä puol ykstoist...

Loora.se ok talo ois ollut niinku perheen koti mut nyt käytiin Herralle omaa katsoo. Tää oli jo kolmas mut vain 1 ollu josta tykänny-ajatella että hänelläkin oma maku minkälaisesta tykkää must se on jotenkin hassua kun ajattelin että 19v ja poika... tiistaille sovittu viel yks ja torin kautta laitoin ilmoituksen niin sieltäkin tarjottu montaa hyvää. Mua kiinnostais kun tohon valmistuu talo ja siitä tarjottu yksiö samaan hintaan kuin monia muitakin eli ei jäisi hinnaltaan yhtään kalliimmaksi kuin joku vanha räyskäkään...mut valmistuu loka-joulukuu...mä melkein suosittelisin hänelle sitä josse ny malttaisi viel kotona asuu....

Mä heräsin. Hitto menin nukkuu klo 21 tosin varmaan 22 oli kun pikkuherra oli kovin pomppivainen ja lopulta annettiin sen tulla väliin taas nukkuu. Mies sille puhui et mitäs jos meillä ois tässä oikee vauva niin sit ei kaikki mahtuisi tänne. No sitäpä herra innostui tarinoimaan ja pyysi jo luvat pitää sylissä ja syöttää banaania ja sit hän sanoi että se vauva ei sais ikinä hävitä häneltä. En tiä mitä tarkoitti mut liikuttavan asenteen otti. En muista et kukaan muu ennen ois ollut tollanen. Hän oli ny eka muksu kelle puhuttiin.
Mentävä takas ku aamulla pitää mennä jonottaa labraan kun kilpparikoe pitää ottaa ennen klo 10. En tajuu miks.
Mutta siis eilinen oli kauhee väsypäivä ja sit sitä pahoinvointii oli kans yllättävän paljon. Illalla oli parempi olo kunnsain syöty muutakin ku vadelmia.

Täällä on niin kuuma että mä sulan :dead: ja huomenna pitäis kuulemma olla vielä kuumempi :nailbiting: pojukaan ei yhtään tykkää, koko ajan enemän tai vähemmän kiukkuaa :confused: pitää varmaan mennä vilpoiseen suihkuun.

Tekis kyllä niin kovasti mennä vähän polskuttelemaan. Ilta uinti olis kiva, mutta poika meni jo yö unille niin turha haave :rolleyes: mä en oo vieläkään päässyt tälle kesää uimaan. Eilen käytiin rannassa pojan varpaita kastelemassa, mutta siihen se sitten jäikin kaikkien osalta.

Ajna. Eikä.... Mun ehkä pitäs vaan mennä nukkumaan töitten jälkeen kun mun luetun ymmärtäminen on noin huonooo.. :D

Marsupilami. Täällä sulaa kanssa...Oltiin onneks suurin osa päivästä veneellä merellä niin helpotti oloo ja sai olla ulkonakin paljon. :)

Mä otin talviturkin kesäkuussa pois...

Mullon tänää kurssipäivä.10-14. Ja nyt mä oon saanu mieleeni että opiskelen sosionomiksi koska mulla on sossupuolen opintoja alla valmiiksi. Pitää vaan ottaa selvää monimuotokoulutuksista.toinen oli sosiaalipsykologi mitä mietin mutta vähän kevyemmällä työkentällä.ohjaus ja neuvontatyö on se mun juttu kunhan vaan siihe löytyy täsmä opinnot niin avot.

Mulla taitaa olla vielä monen vuoden talviturkit päällä :grin, meren rannalla asustellaan, mutta kun se on aina niin kylmä, niin ei hirveästi ole ollut hinkua mennä sinne mereen. Tosin nyt kun on alkanu ilmat oleen aika hikisiä, niin oon jo harkinnut pulahtamista...

Jebsu, toinen meren ääressä asuva täällä, ja en oo talviturkkia miekään vielä heittänyt pois.

Ajna. Siis noi kämppä jutut sekotin.. :D Käsitin et puhuitte edelleen niistä omista vaihtoehdoista mut etsittekin sun pojalle kämppää ja näemmä löysittekin.. Kiva juttu :)

Mä kävin kyllä jo meressä toukokuussa dippaamassa itteni mut kesäkuussa vasta uin kunnolla..

Kiva... Menkat alkoi ja huh hellettä! Tää on yhtä tuskaa kun pojallekkaan ei ruoka eikä uni meinaa maistua. Ennen olin kovin kesä ihminen ja tykkäsin kovista helteistä, mutta nyt on kyllä muuttunut ääni kellossa :inpain: sellainen +20 astetta olis ihan kiva, mutta nyt huitelee lähemmäks +30 :dead: toivotaan että ens viikolla olis vähän vilpoisempaa kun tulee synttäri vieraita ettei kaikki läkähdytä tähän koppiin :shy:

Takaisin