Hölpön Pölpön-ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MariQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiva kun tänne on tullut lisää väkeä :)

SeEnsimmäinen. Toivottavasti saat miehes pään käännytettyä eikä tarvis vippaskonteihin alkaa :D

Mä oon niin HAPPY kun sain tänään mun uudet lasit.. :) Vähän on taas totultavaa mut aikas hyvät valitsin vaikka ite kehunkin.. :D

Oon unelmoinu pienestä asti silmälaseista :D tai no, aikuisiällä tajusin että en mä halua huonoa näköä - mutta onhan niitä pukulaseja ;) eipä oo kyllä tullu niitäkään hankittua, mutta pyydän monesti kavereilta/sukulaisilta että saanko koittaa heidän rillejään ja luvan saatuani menen peilin eteen poseeraamaan lasit päässä:laughing005 joskus testailen myös kaupoilla niitä halpis lukulaseja :smiley-ashamed005

Mun piti miehen loman aikaan hankki uudet rillit mut niin vaan loma menny ku maanantaina duuniin,eikä oo käyty katselee. Mä oon niin pihalla millaset haluisin/ kävis tälle turvalle ja haluisin jonku joka kattoo mua ulkopuolelta. Mullon ny käytös 2-3 erilaiset rillit kun aikanaan sellanen lensway netissä myi Sika halvalla rillei. Nyt ne on kallistunut et en enää sieltä viitti. Mutta joo,kattoo ny milloin pääsen sinne saakka.

Piilareita en enää voi oikee pitää.

Tosin kohtahan mun ikänäkö vaihtaa sen niin et näenkin taas kauas ok...Kun nykyisin on pakko riisuu rillit kun lähityötä tekee esim känny/ kirja.

Poksahdin hereille mut taijan koittaa jatkaa uni, aamul saa viä nukkuu pitkään

Olenkohan mä jotenkin outo, vai vaan vanha, kun ei ole (vielä) vauvakuume poksahtanut päälle :wideyed:. Tämä ekakin oli sellainen yhteinen päätös, ilman suurempia etukäteiskuumeilua. Toki sitten kun oli päätetty yrittää, niin johan alkoikin kuume :D
Jos ikinä toista koitetaan, niin mielellään olis kiva että olis 3-4vuotta ikäeroa. Olis vähän omatoimisempi tämä ykkönen... Eli reilun vuoden päästä vois harkita .. Olisin vielä kuitenkin alle nelkyt.. :bag:

Mie oon rillipää, ja tykkään käyttää laseja. Mun kasvot tarttee aika tummat kehykset, vaaleat tekee munstakin haljun. Viimeksi kun kävin uudet lasit, jouduin kattomaan miesten mallistosta pokat, kun naisten kehykset oli niin pieniä ja vaaleita :)).

Jebsu, minkä ikäinen esikko siis on?
Hyvä et sitten alkoi kuumeilu kun sille todella näytetty vihreää valoa. Monet riuduttaa ittesä kuumeessa kun mies junnaa, hyvä ett oli noin.On pirullinen tunne kun mitään muuta et haluisikaan niin lujaa kuin et mies hoitaisi hommansa ,ja mä oon ainaki kerran ollu tilanteessa että mä melkeen väkisin otin ,siis viettelin sen niin pahoin että sain mitä halusin. Luojalle kiitos se kerta riitti. Takana meil oli tilanne et pikkuinen nukkui mahaan ja kun mä siitä tokenin niin halusin heti uutta raskautta ,puolisen vuotta vauvan syntymästä/kuolemasta. Se raskaus oli sit täynnä pelko ja jossain 12 viikol sain ihan helvetillisen verenvuodon jota toki keskenmenoksi luulin mut oliki sellanen kämmenen kokoinen veripatja joka oli vuotanut hematoomasta. Raskaudelle ei annettu kauheen Hyvii jatkopisteitä mut loppuun meni ja tajuttoman kaunis tytär saatiin.

Ja Tapani mukaa rönsyilen kerronnassa haha

Esikoinen täytti nyt heinäkuussa yksi :) .. Ja meikäläinen syksyllä 36... Voipi siis tulla biologia vastaan, mitä tulee toiseen, mutta toisaalta olen kyllä ihan onnellinen jo tämän yhdenkin lapsen kanssa. Katsotaan miten elämä kuljettaa.

Ihan älyttömästi on muuten nyt kaikenlaista ötökkää pihassa. Leppäkerttuja vilisee joka paikassa, ampiaiset kiusaa ja tänään piha suorastaan kuhisi lentomurkkuja! Siis ihan älyttömästi niitä, en muista aiemmilta vuosilta tämmöistä.. Toki vika voi olla myös muistissa. :D

Mä taas oon missannu joka vuotisen lentomurkkuhärdellin :D mutta parempi näin! ;)

Jebsu, mie en muista tällaista leppäkerttukesää pitkältä ajalta myöskään. Oli useampi kesä ettei ollut leppäkertun leppäkerttua.

Minä en oo nähnyt vielä yhtäkään vaikka koko päivän oon ollut pihalla. Olihan siitä uutisissa jotain että on niitä tulee poikkeuksellisen paljon.

voi video,mun äitin face oli yhtäkkii vaihtanut kieleksi portugalin. täältäkäsin sitten fiksailtiin sitä ja vaihdettii salis ja kaikki kun se ei ny huolinu ees äitin salasanaa.että kiva ja piip, oisko joku fakin hakkeri menny äitin faceen... huoh.

Leppäkerttuja pitäis vissiin tulla vielä läjäpäin lisää venäjänmaalta. Uutisissa niistä kohistiin. :o

Ja ei kuulosta kivalta tuo face-tilin sieppaus (tai mikä lie onkin sitten kyseessä). Millähän perusteella valitsevat, vai onkohan joku sovellus joka niitä sieppaa jos erehtyy sellaisen lataamaan?

Mun yhdellä kaverilla oli tullut jonku nametest testin jälkee oletettavasti...oli pelannu jotain peliä ja sitte se oli kirjattu ulos kesken pelin....eikä päässy saliksellaan enää sisään. Se oli jenkkeihin saakka soittanu tukeen. .. no äitin tili mä sain täällä vaihdettu portugalin pois mut äitin koneella se oli viel ..saliksen vaihdoin sille mutta kummallista on .kyllähän ne sanoo ettei niit testejä kannattas tehä. Saattaa syy olla myös äitin koneen oma palomuuri tms.

Krooohhhh miten ryytynyt päivä.
Onko koko aikanen panetus hyvä raskaus oire
3pv ultraan. ..jännittää...vaikka mulle periaatteessa kerrottiinkin jo että näen sydämen sykkeen. Mutta kun noiden (henkimaailman) jutuista en aina saa selvää tarkoittaako just nyt Vai...
Meen petiin.
Harmi että sain kirjan luettua eilen enkä menny kirjastoon hakee uutta.

Takaisin